Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-06, 08:13
Medlem
wwrs avatar
Trump, Biden, amerikanska myndigheter representerar alla NWO. De bara driver med oss nu. De vill att vi skall sluta rsta och lta dem gra som de alltid gjort, utan folks inblandning: Sk-ta i vad folk tycker eller rstar p.

Det hrdnar i Pennsylvania.
Tre dagar efter valet!

Citat:
US election live: Biden and Trump virtually tied in Georgia as Pennsylvania tightens
https://amp.theguardian.com/us-news/...e-2020-updates
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Privatgda mediabolag ska allts bestmma vad som gller?
Vem gav dom rollen som domare?
Hetsades lika mycket i valet mellan Bush & Gore?

Samma korrupta privatgda bolag som hetsat mot Trump i 4 r...

Tippar att NPR gr ut med samma information ungefr samtidigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
BOJO i London. Biden r emot brexit. Sedan Putin.

r ju lite larvigt att hra svenska reportrar och kommentatorer klaga p att republikanska partiet sprat ur med personen Trump (viss pong i det dock) och detta gr att de r s kritiska, nr de ju i sjlva verket hatat varje republikansk president s lnge jag kan minnas frn Reagan och framt. Kan inte tnka mig att de gillade Nixon heller.
2020-11-06, 08:14
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Han har ju polisen och militren huvudsakligen p sin sida. Finns inget att frlora med civil war. Mhnda r det omodernt men glm inte att det r en del av USAs anrika historia.

Vad menar du med att han har militren p sin sida?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nu spelar du bara du. Schas.
S lnge belggen fr ett vergripande valfusk och konspirationer saknas s kommer jag att fortstta trycka p detta.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Epostemologi, r det lran om konversation via epost. Epistemologi heter det vl. Hursomhelst, jag vet att bevisbrdan vilar p den som kommer med ett pstende. Men fr allas skull r vl en grundlig utredning av vikt fr alla parter, inte mins fr demokratin.
Haha, guld. Epostemologi.

S. Trden. Hur gr det i Pennsylvania? Vi br vl ha ett slutresultat drifrn i dag, eller? Surt att vakna nnu en dag utan att ngon stat r frdigrknad. Str mig ocks p att det med 99 procents skerhet blir omrkning i Georgia. Jag gissar att militrrsterna inte r med n?
Medlem
Snubchurps avatar
Hade Biden vunnit om man valt att lgga postrsterna innan hade det inte gjort nn skillnad. Det r att Biden kan vinna valet som man anser r det stora fusket. Helst vill man se Trump som den nya Putin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
320 000 rster r grymt mnga. Om du inte menar punkten bokstavligt som en punkt, dvs 320 rster.
D hller jag med dig.

Ne, Pennsylvania m vara Bidens hemmaplan, men dr verkar Trump vara poppis.
Ett svaghetstecken att hemmasonen nobbas.

North Carolina kommer g till Trump likas.

Nu visar det sig att Biden sensationellt tar Wisconsin och Michigan, vilket nog r nyckeln till en ponerad seger.

Att Biden ocks tog Arizona betyder 11 starka rster till Biden.
Om jag har rknat rtt, s rcker det fr Biden att ta hem Arizona, Michigan, Wisconsin - som han i princip redan har gjort - samt Nevada, s kan trump inget gra. Biden kommer d att ligga p 270 elektorrster - prick! Mer dramatiskt kan det inte bli.
Pssss
Just nu skiljer sig 0,3 %
2020-11-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Vart kan man lsa mer om vattenstmplarna?

Tnkte skicka pm. Men det gr ej s du fr ta o lsa doggydees grymma inlgg.

(FB) Flashbacks Valvaka 2020
2020-11-06, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Nej det gr vi inte.

Trump har redan svarat p frgan om hur det fuskas.
Inte hans fel att media d frsker f svar p en massa andra frgor som inte har med mnet o gra.

Har du sett videon dr han frklarar det?
Det spelar ingen roll vad som kommer ur Trumpetmunstycket. Han saknar som sagt trovrdighet utanfr sektkretsen och behver belgga sina pstenden med konkret fakta, istllet fr fantasier, svaga indicier eller fake news.
2020-11-06, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retmasevghub
Georgia har haft 99% inrapporterat sedan kl 17 igr svensk tid med en liten ledning fr Trump p 0,3% men Bidenrsterna fortstter att trilla in. Fr tillfllet r det fortfarande 99% inrapporterat men bara en ledning p 0,02%, och i antal rster: 2,447,408 - 2,446,171=1,237. (Edit medan jag skrev trillade det in lite fler rster fr Trump i Fox mtning: nu 2,448,081 - 2,446,814 = 1267)

Det r omjligt fr amerikanska folket att ha frtroende fr detta.

Varfr krvde de inte helt enkelt att postrsterna skulle vara inne INNAN valdagen?
2020-11-06, 08:18
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Skrev tidigare att det var dligt formulerat. 106 politiska brev ocks dock.

S vad knns troligast? Att en lat brevbrare missat en sck och sedan skitit i att leverera eller att han har suttit och samlat p sig 800 brev ur andra sckar fr att komma t 3 postrster och 106 politiska brev som han frvarar i bilen (vilket knns som ett genomkorkat stlle att frvara beviset fr en landsomfattande konspiration p)?

Kanske r det lge att lugna ner sig fem steg och vnta in resultatet? Du lser ju uppenbarligen inte ens det du lnkar till i din hast att strka din vertygelse.

Nej, det var inte "dligt formulerat". Det var inte formuleringen det var fel p, felet var att du inte lste ordenligt och trodde att det handlade om 800 postrster i scken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in