Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-06, 11:20
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Kom igen nu. Trumpen skrev ju sjlv:

"STOP THE COUNT!" p twitter igr.

Det ingen i media som hittat p att Trumpen skrev s. Det har han skrivit sjlv och det r knnetecknande fr diktatorer att de vill avbryta rstrkningen nr de r i ledning.

Trump r skamls och mycket annat som jag inte orkar lista. Det r ofattbart att folk vill ha en s omoralisk ledare.

Ja, fr att de rster som rknas nu r fake.

Du har blivit gaslighted.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Haha alla bidenfans som tror att Trump kommer sjlvmant ta sig ut frn vita huset.

Drm och glm. Han r dr fr att stanna.

SCOTUS kommer utan tvekan g i Trumps linje om postrsterna.

Rknar med att man kommer f slpa ut Trump som skriker och sparkar samtidigt.
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Rdslan och omtanken fr covid 19, plus att man jobbar p en vardag.
Det r lttare fr klorid drinkande tandlsa och arbetslsa rednecks att rsta p en vardag
Eller personer som sitter hgre upp p jobbstegen, grna i ngon slags "manager"-position, eller frilansjobbar hemifrn, och drmed har lttare att ta ledigt frn jobbet ngon timma. Eller vlbrgade vita hemmafruar i omrden dr det dessutom r nra till en vallokal. (Valstllena i USA r sannerligen inte lika jmnt och finmaskigt frdelade ver landet som i Sverige eller de flesta europeiska lnder).
2020-11-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
De r redan visade gng efter gng. Kolla trden gllande valfusket hr p FB.

Ge mig ett exempel d.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Mindre n hlften av Bidens rster r legitima. De har ju tryckt upp miljontals extra, falska sedlar. DHS har gjort en stingoperation: bara 48%. Tror det hr r 5:e gngen jag sger det till dig? Du mste lida av ngon hjrnskada vafan? nu fr du fan blda sjlva till lnkarna.

Den hr sting operation r ytterst intressant och s typiskt Trump. Han gillrar fllan och demokraterna gr rakt in i den, precis som han gjort i ver 4 r. Den som rknar bort Trump nu kommer att f sig en ordentlig verraskning.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Kom igen nu. Trumpen skrev ju sjlv:

"STOP THE COUNT!" p twitter igr.

Det ingen i media som hittat p att Trumpen skrev s. Det har han skrivit sjlv och det r knnetecknande fr diktatorer att de vill avbryta rstrkningen nr de r i ledning.

Trump r skamls och mycket annat som jag inte orkar lista. Det r ofattbart att folk vill ha en s omoralisk ledare.

Han fr vl skriva vad han vill. Yttrandefrihet, du vet.

Vad han twittrar r ointressant, ven fr mig. Det som r intressant r nrmare studier av alla postrster. Om du kallar honom diktator eller sexist eller rasist, ja n sen. All den hr skiten har redan pgtt i 4 rs tid.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Tror du p det dr p riktigt? Att de har vattenmrkt kta valsedlar fr att de ftt intel om att demokraterna har tryckt upp miljontals extra valsedlar som de tnker mygla in genom postrsterna? r jorden platt ocks eller?

Det r nog ditt huvud som r platt.
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Rsterna har sttt stilla ett bra tag nu i Georgia, kollar p https://edition.cnn.com/election/2020/results/president

Hade varit kul om det hade uppdaterats direkt en ny rst registrerats!

Det ser ut som om uppdateringarna kommer lngsamt emellant, i synnerhet mitt i natten. Kanske bde rstrknare och journalister sover ibland?

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump ledde klart innan det brjade att fuskas med postrsterna.

Giuliani sger att Biden kan rsta 5000 ggr ( lite verdrivet) p sig sjlv. Fast pongen r att man kan lgga FLERA rster p ngon en och samma person genom postrstning. Detta gr inte om lagen sger att du mste g till vallokalen fr att rsta.
Trump ledde innan man brjade rkna postrsterna.
Medlem
wwrs avatar
P Google har Biden lnge hllit 264/214
P BBC verkar Biden mattats ngot. Dr str det bara 253/214.

Snacka om att NWO hller vrlden i jrngrepp:
- Vad skall vi skapa fr kaos den hr veckan?
- Vi rr om alla siffrorna i det amerikanska valet och drar igng lite nys om en "andra vg".

Greta teranvnder Trumps gamla Twittertrkning.
Citat:
So ridiculous. Donald must work on his Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Donald, Chill!
https://twitter.com/GretaThunberg/st...522524162?s=19

Citat:
So ridiculous. Greta must work on her Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Greta, Chill!
https://twitter.com/realDonaldTrump/...025545730?s=19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VingelPelle
Massa tjat i trden om Ryssland som lagt sig i och frsker pverka till Trumps frdel. Det kan ni lgga ner. Putin har ju sjlv frnekat inblandning.
Om det r ngot land som lagt sig i tror jag att det r Kina. Men jag tror faktiskt inte att ngot land har lagt sig i. Jag tror att valfusket har arrangerats frn Demokraterna, men att Kina slppte ut viruset fr att hjlpa dem.

Det som dremot r riktigt patetiskt frn vnsterns sida, r att mnga klagade p inblandning frn Ryssland, och nu pltsligt finns det ingen mjlighet alls att detsamma kan ha skett mot Trump. Patetiskt!!!

USA r en oligark, och det finns stora summor pengar som str p spel.
2020-11-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Nu ska man fan sl tillbaka och det riktigt hrt. "Russia" hit och "Russia" dit under flera r. Vad var det om inte ett frsk till statskupp?

Skitsnack, lgg fram bevis fr att ngon ville ogiltigfrklara valresultat fr att Ryssland lagt sig i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in