Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1899Osten
Not we are ignoring three pages of notes made public in the media. You are ignoring 19,997.

S absolutt ikke! Men selv om 19,997 sider inneholder gode ord om ekteskapet s kan man ikke lukke ynene for at de tre sidene med mrke tanker fyer seg inn i indisie-rekken
Citera
2020-12-10, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du skriver "nr", ikke "hvis" saken kommer er inn i en ny fase. Hva legger du konkret i det?

N driver du bare med barnslig ord-klveri, men det har du vel egentlig gjort hele tiden.
Citera
2020-12-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Nr saken kommer inn i en ny fase er det ikke s sikkert at ukjent GM eller medhjelpernes anonymitet vil bli opprettholdt.
Mener du at politiet har funnet GM og medhjelpere?
Har politiet funnet bevis p at disse personene er GM og medhjelpere?
Citera
2020-12-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Mener du at politiet har funnet GM og medhjelpere?
Har politiet funnet bevis p at disse personene er GM og medhjelpere?

Det er minst en til som er siktet i saken, samt en som er siktet for trusler. Og det kan vre flere siktede uten at det er gjort kjent, s hvem vet?
Citera
2020-12-10, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miyazaki
S absolutt ikke! Men selv om 19,997 sider inneholder gode ord om ekteskapet s kan man ikke lukke ynene for at de tre sidene med mrke tanker fyer seg inn i indisie-rekken

I think it is advisable for anyone who wants to assess the case seriously to try to get a holistic picture of the person Tom Hagen.

A tiny part of his private notes, selectively chosen by tabloid media, does not serve this purpose.
Citera
2020-12-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Nr saken kommer inn i en ny fase er det ikke s sikkert at ukjent GM eller medhjelpernes anonymitet vil bli opprettholdt.

Om GM er ukjent, hvordan kan man da vite hvem han er? Mener du bryter-fyren? Og denne naive amatren som liksom skulle vre bitcoin og monero-bakmannen? Og hvorfor kan ikke politiet si sikkert om TH var p jobb den dagen, de bare legger til grunn at han var i bilen? Ingen andre som s han p jobben? Koblet seg ikke p nettet osv? Sjekket ikke mail? Komisk.
Citera
2020-12-10, 16:37
Medlem
Citat:
Fetad: Viktige poeng!
"Personen Tom Hagen skrev han nsket ta livet av, forklarte selv politiet hvordan vedkommende opplevde seg drapstruet i august i 1994."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...rivate-notater

Om det sentrale vitnet som iflge avisartikler skal ha opplevd ha blitt forskt pvirket i 2020: (Her er det ogs beskrevet at ting opplevdes som)

(30.10.2020) "Da han forklarte seg for politiet denne novemberdagen kom han med en rekke negative karakteristikker av Tom Hagen. Han fortalte ogs om et mangerig turbulent ekteskap. Han har ogs forklart til politiet at han tidligere hadde advart Anne-Elisabeth mot bli vrende i ekteskapet."
https://www.nettavisen.no/nyheter/se...424037356.html

Jeg forstr. Gode poeng du har her, og jeg er helt enig med deg i at dette er fryktelig oppfrsel av TH. Han virker som en potensiell farlig mann.
Citera
2020-12-10, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Jeg forstr. Gode poeng du har her, og jeg er helt enig med deg i at dette er fryktelig oppfrsel av TH. Han virker som en potensiell farlig mann.
Jeg vet ikke om du ikke forsto poengene eller om du later som om du ikke forsto poengene. Jeg har ikke skrevet det som du forsker fremstille at jeg har skrevet.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-10 kl. 16:48.
Citera
2020-12-10, 16:53
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Fetad: Viktige poeng!
"Personen Tom Hagen skrev han nsket ta livet av, forklarte selv politiet hvordan vedkommende opplevde seg drapstruet i august i 1994."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...rivate-notater

Om det sentrale vitnet som iflge avisartikler har forklart om at hen hadde en opplevelse av ha blitt forskt pvirket i 2020: (Her er det ogs beskrevet at ting opplevdes som)

(30.10.2020) "Da han forklarte seg for politiet denne novemberdagen kom han med en rekke negative karakteristikker av Tom Hagen. Han fortalte ogs om et mangerig turbulent ekteskap. Han har ogs forklart til politiet at han tidligere hadde advart Anne-Elisabeth mot bli vrende i ekteskapet."
https://www.nettavisen.no/nyheter/se...424037356.html
Huff, n gjr du deg dum igjen. TH har jo selv skrevet i notater at han har fortalt personen at han skulle drepe han sakte men sikkert, ikke bare noe han opplevde. Uten tvil en drapstrussel.

Jeg skjnner hvor du og resten av TT vil hen, TH er uskyldig UANSETT hvilke bevis man mtte ha for det motsatte, men dere skal heldigvis ikke dmme i saken.

https://www.vg.no/i/9Ovq4r
Citera
2020-12-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Huff, n gjr du deg dum igjen. TH har jo selv skrevet i notater at han har fortalt personen at han skulle drepe han sakte men sikkert, ikke bare noe han opplevde. Uten tvil en drapstrussel.

Jeg skjnner hvor du og resten av TT vil hen, TH er uskyldig UANSETT hvilke bevis man mtte ha for det motsatte, men dere skal heldigvis ikke dmme i saken.

https://www.vg.no/i/9Ovq4r
Jeg tilhrer ikke noe "Team T". Det er ikke slik at jeg ser p TH som uskyldig UANSETT hvilke bevis man mtte ha for det motsatte.
Dere som ser ut til ha god oversikt over "bevis for at TH er skyldig", kunne dere komme med en liste over de bevisene?
Citera
2020-12-10, 16:59
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Jeg tilhrer ikke noe "Team T". Det er ikke slik at jeg ser p TH som uskyldig UANSETT hvilke bevis man mtte ha for det motsatte.
Dere som ser ut til ha god oversikt over bevis for at TH er skyldig, kunne dere komme med en liste over de bevisene?
Kan du kommentere resten av det jeg skrev vedrrende at personen ikke bare opplevde seg drapstruet, men at TH erkjente det i sine notater?
Citera
2020-12-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Kan du kommentere resten av det jeg skrev vedrrende at personen ikke bare opplevde seg drapstruet, men at TH erkjente det i sine notater?
Vi kjenner ikke til konteksten som de notatene var skrevet i og vi kjenner ikke til konteksten som den personen opplevde dette i.

Ingen av oss vet om den personen f.eks hadde truet TH, fr den personen opplevde seg drapstruet og fr TH skrev den setningen i sine notater.

"Konteksten er den konkrete situasjonen som kommunikasjonen foregr i. Den avgjr hvordan vi ordlegger oss og hvordan vi oppfatter det noen sier."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in