2020-12-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Bildene p hvordan TH s ut i 96 kan hva vanskelig og finne

D m man kontakta journalister som skrivit och visat bilder om de kan hjlpa till. Om det r viktigt,
vilket jag inte tror!
Citera
2020-12-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Her er en bildene p TH r 2001 som jeg fant

Link

https://www.dn.no/staticprojects/2020/04/tom-hagen/

Jag tycker han r rtt s snygg , det r vad jag ser och det m nu frarga mnga!
Har ingenting att gra med om man r TT eller anti -TT.
Citera
2020-12-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Enig, den meningslse setningen fra SH blir brukt av TT for det den er verdt som n eneste gjenvrende halmstr for forfekte THs uskyld.

Setningen betyr ikke annet enn at det er ikke som dere tror, det finnes ikke dna eller fingeravtrykk som knytter TH til drapet p sin kone. Hva visste vel SH om hva vi tror? Hva er revolusjonerende i dette utsagnet? Et tpelig og lite gjennomtenkt utsagn totalt uten betydning fra en som er godt betalt for snakke THs sak.

Jag tolkar annorlunda n ni.
Fr mig kan SH:s uttalande betyda att det kan finnas en annan GM, men som man inte kan g ut med
d uttalandet gjordes, i brist p bevis.
terstr att se ... det r polisens sak att utreda, inte SH:s?

Att jag lgger vikt vid uttalandet beror till del p nr SH gjorde det, nmligen i knsligt skede
d alla vntade p svar. Jag tror det finns tyngd och mening i hans uttalande.
Det gjordes inte som "utfyllnadsprat". SH r knd fr att undvika sdant prat.
Senast redigerad av Moschata 2020-12-30 kl. 16:27.
Citera
2020-12-30, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dette er ikke en lek, men jeg registrerer at du ikke ser alvoret i denne saken, mtp alle fjasete kverulerende nonsens-kommentarene dine. Det blir vel mye dobbelmoralsk bajasisme fra din side.

Innlegget mitt forklarer hvorfor SH ikke kan forsvare TH ifm lekkasjene i media, pga at det er klausulerte opplysninger. Det sier ganske mye om hvilken innstilling politiet har i denne saken, og det er ikke et pent bilde kombinert med lekkasjene.
Du trenger ikke forske late som at saken er lst, s nr SH har sagt at "det er ikke som dere tror", s kan jeg pminne deg om, at tiden som har gtt siden SH uttalte de ordene, s har uttalelsen blitt styrket. Politiet har ingen styrket sak siden den gang. Det politiet mente var bevis, viste seg vre en illusjon, s SHs ord str ved lag.

Du henger her i trden og er stor i kjeften, noe mer ser jeg ikke i dine korte setninger.

Tack fr de orden Havhest, det var p tiden.
SH r inte en lekman och han vet att varje ord ska finnas tckning fr.
Citera
2020-12-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg hper politiet leser i trden.

Fantombildet fra Trude Esps-saken, ligner p n av dem som n er dmt ifm darkroom-saken.

Tack. Har du en lnk?
Citera
2020-12-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Politiet har s langt fastholdt siktelse p drap eller medvirkning til drap. Jeg ser egentlig ikke for meg at siktelsen vil bli frafalt.

Hva slags andre forbrytelser er det som har en strafferamme p inntil 21 r? Varianter av overgrep?

Nr det gjelder vpensiktelsen, det var vel ulovlig innehav av vpen pluss ulovlig oppbevaring av vpen. Har sett at mange vurderer at inndragelse pluss bter er vanlig straff for lignende forhold.

Men hva om vpnene er blitt brukt til alvorlig trusler. Eller om vpnene kan ha blitt brukt til andre straffbare handlinger. Feks til true AE til signere p ektepakt i 1993.

Det hr sista, fetade .. Finns lnk p det att se nrmare p igen?
Varifrn kommer pstendet?
Citera
2020-12-30, 16:48
Medlem
Ursprungligen postat av nvaf
Da saken enda var ganske fersk var jeg i et middagsselskap. Der var det en som mente vite at AEH hadde et forhold til en som bodde i Drbak. S lenge dette ikke er bekreftet, s er det for meg kun rykter. Hvis det stemmer, s trekker jeg heller ikke automatisk den konklusjonen at TH er GM. Kan like gjerne vre elskeren.

Det hadde vrt litt interessant vite hvor x-svogeren bor. Om han bor i Drbak, eventuelt om han har bodd der tidligere.

Og hvis han bor der, blir ogs bilen i s interessant.
.....

Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
P fisketur?

Varfr det, detta kan nog ha strre relevans n mycket annat som man tror i trden.
Som jag lst av den du svarar, finns bara sund skepsis och fakta om mjligt.
Lt oss veta mer om denna "fisketur". Hjlp till!
Citera
2020-12-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Men legg merke til noe annet: nvaf forskte bringe eks-svogeren inn i trden. Eks-svogeren skal ikke omtales, og da fungerer Esps-saken utmerket som lynavleder.

Hvorfor kan man ikke omtale ex svoger? Som jeg har forsttt det er han sentralt vitne og han har jo selv vrt ute i media.
Citera
2020-12-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
At tiltalen vil vil bli tilpasset bevisene de sitter p.
Ulovlig vpenbesittelse?
Citera
2020-12-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Tack. Har du en lnk?
Nei dessverre, navnet p vedkommende er ikke publisert i media.

P tross av at denne personen er dmt s blir familien og den dmte beskyttet i media - i motsetning til TH.

Tankevekkende synes jeg.
Citera
2020-12-30, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Men legg merke til noe annet: nvaf forskte bringe eks-svogeren inn i trden. Eks-svogeren skal ikke omtales, og da fungerer Esps-saken utmerket som lynavleder.
Ja, du har nok rett i det :-)
Citera
2020-12-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Enig, den meningslse setningen fra SH blir brukt av TT for det den er verdt som n eneste gjenvrende halmstr for forfekte THs uskyld.

Setningen betyr ikke annet enn at det er ikke som dere tror, det finnes ikke dna eller fingeravtrykk som knytter TH til drapet p sin kone. Hva visste vel SH om hva vi tror? Hva er revolusjonerende i dette utsagnet? Et tpelig og lite gjennomtenkt utsagn totalt uten betydning fra en som er godt betalt for snakke THs sak.
Mitt uthevede:
SH visste at TH hadde blitt pgrepet av beredskapstroppen, og at VG ble mest sannsynlig tipset av politiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in