Denna tråd handlar om det generella kvinnohatet på fb. Inte om specifika moderatorers åtgärder, även om jag inspirerades av denna tråd
(FB) Tråd under aktuella ämnen är utan subsans och full av Ot som ignoreras. Varför? som knappt fått någon respons. I den finns många inlägg om äckliga tjejer som aldrig kan bli sexuellt utnyttjade eftersom de är svenneluder och liknande.
Jag har sökt i detta delforum och problemet med kvinnohat och den misogyna stämningen har dryftas sedan långt tillbaka. Men de trådar som kommer upp är äldre trådar om specifika forum eller händelser. Jag såg tråden nedan och bristen på respons. Jag tänker att det verkar vara oproblematiskt att posthora ut sitt hat mot kvinnor i nästan vilka trådar som helst. Varför är det så? Varför får vi kallas horor och luder som ligger runt och suger kuk i trådar där ämnet är ett annat.
Är denna trådstartares åsikt någonting som de flesta som skriver här instämmer i?
(FB) Kvinnorna förstör flashback! Dags att begränsa hondjurens rörlighet här inne?
Bör vi kvinnor hålla oss borta från fb så att kvinnohatet kan frodas? Är det ett misogynt forum ni vill ha, där kvinnohatarnas yttrandefrihet tystar kvinnorna?