Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 14:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knif
Vad tror du om det här med att Trump egentligen inte representerar en opposition utan egentligen är på samma sida som Biden och Clinton mm.? Finns flera bilder på Donald Trump tillsammans med påståda fiender eller politiska antagonister som skulle kunna tala för att Trump antingen är en vän till dem eller också låtsas vara det... Vad talar för att Trump inte är precis som Joe Biden i bakgrunden och inte har några problem med att lämna över presidentsskapet till Biden? Allt kanske bara är en show som vi bara ser på utsidan.

https://www.snopes.com/tachyon/2020/...1192977790.jpg
https://www.wnd.com/wp-content/uploa...linton-600.jpg

Trump har ju rört sig i de där kretsarna vilket gör att han VET vad de håller på med. Han har ju öppet sagt att de är sjuka i huvudet. Han dricker inte en droppe, jobbar som ett svin, har kanske en icke tidsenlig kvinnosyn när han uppvaktar eller kanske snarare uppvaktas. Gissar att det kryllar av golddiggers runt honom.

Det som talar emot att Trump skulle tillhöra kontrollerad opposition är det kompakta hatet mot honom. Det är fullständigt besinningslöst.

Ingen av oss vet vad som kommer att hända närmaste dagarna men 35.000 soldater för att Biden ska sväras in virtuellt är inte rimligt. Patrioter kommer inte göra något större väsen av sig närmaste dagarna, men om allt är en bluff och Biden/Harris svärs in ja då kommer man med tiden få problem i USA, dvs inbördeskrig. Det kommer dock inte ske närmaste dagarna.

Jag tror och hoppas fortfarande på att team Trump förberett detta och att militären leder operationen och att globalisterna och den korrumperade eliten ställs till svars för förräderi och straffas därefter.

Någon sa att 8 generaler minsann stod bakom Biden. USA ser ut att ha +650 generaler, och hundratals förefaller yttrat stöd för Trump.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Önskar verkligen det vore sant.
Skulle då äntligen vara lite goda nyheter.

Lucifers anhängare måste buras in.

Eller bara capital punishment. Trump godkände ju hängning och arkebusering i slutet av 2020. Lite snabbare och mindre omständligt än giftinjektion och gasning.

Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Helt klart 2. Oavsett vad som händer på onsdag så kommer det tolkas utifrån deras världsbild. De flesta Qanontyper är tyvärr alldeles för långt gångna för att kunna se verkligheten i vitögat, de skulle behöva avprogrammering.

Elchocker?!

Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Har inget hänt på onsdag, Biden svärs in etc..Ja då är allt över. Då finns det inget "sen".

Man ska komma ihåg att Powell sa redan i december att detta kan komma att pågå till mars.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag håller med dig i ditt antagande, men att Trump sitter kvar känns inte troligt. Det uppstår en intressekonflikt som blir svår att bortse ifrån om Trump skulle sitta kvar. Militären tar över och en ny-val kommer troligen ske.

We got this 👌

Jag har också hört att han kommer välja att kliva av. Dels har jag hört att Flynn står på tur och dels har jag hört att Trump redan klivit av och överlämnat allt till militären och att dessa kommer utlysa extraval under våren. Vi får se vad som händer.
Medlem
TheGreatResistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
USA står på randen till ett inbördeskrig, det är helt klart. Det handlar inte längre bara om Trump. Det finns ett stort allmänt missnöje med politikerna i Washington bland vanliga amerikaner.

Nu samlas beväpnade grupper runt delstatsparlament runt om i USA. Bland annat Boogaloo-rörelsen som inte vill placera sig själva på höger-vänsterskalan.

https://www.youtube.com/watch?v=1atbg4UHR3k

https://www.youtube.com/watch?v=ed8p0IJHXkI
Spänn fast er. Om ni tyckte false flagen den 6/1 var katastrofal... Vänta bara, massive false flags är på ingång (Massskjutningar, lönnmord, bombningar osv). Inte av vanliga människor utan globalisternas operatörer.

Biden KOMMER införa Patriot Act 2.0 och sedan börjar det.

GET OUT!
Medlem
Synitizes avatar
Att man är skeptisk till allt detta är ju en självklarhet. Men när jag ser att alla invändningar kommer direkt från medias talkingpoints har ni missat målet helt. All er information och hur era åsikter är utformade är helt planterade av media. Visst kan allt jag säger vara B.S (säger vi) men varför är ni helt 100% säker på att allt media som ägs av intressen, påstår är sant? Vad riskerar dom att ljuga/undanhålla information från er?

Alla som vittnar om det jag skriver anklagas för farliga konspirationer..Är det nyttigt i ett demokratiskt samhälle? Att ha en sån hållning om något man själv säger inte är sant? Det är inte sant, locket på.

Säg mig, varför censurerar media och big tech allt som har med "Q" att göra om allt bara är vilda fantasier? Varför är allt i en sån detalj över tid om allt bara är hittepå? Dom är livrädda. För dom vet att sanningen kommer fram nu. Ni är hjärntvättade. Dom har blåst upp egot på en massa nyttiga-idioter så man aldrig ska söka en alternativ sanningen till verkligheten mer än den dom sked-matar er med.

SR chefen sa det bäst - "Det är viktigt att alla i Sverige delar samma verklighetsbild.." Låter mer som Nordkorea än att man vill leva i ett öppet demokratiskt samhälle. Men dom har ju flyttat gränsen, år för år..Och folk är som får och går med på vilket övergrepp som helst på individen. Inse, ni har ingen makt. Ni lever i en illusion om att ni tror ni kan påverka något via politiker oavsett parti. Men alla är inte skurkar.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 14:27.
2021-01-18, 14:26
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatResistance
Spänn fast er. Om ni tyckte false flagen den 6/1 var katastrofal... Vänta bara, massive false flags är på ingång (Massskjutningar, lönnmord, bombningar osv). Inte av vanliga människor utan globalisternas operatörer.

Biden KOMMER införa Patriot Act 2.0 och sedan börjar det.

GET OUT!

Så man är beredd att göra det..Men samtidigt är det uteslutet att samma människor kan tänka sig fuska i valet?
2021-01-18, 14:28
Medlem
Q verkar ju redan börja droppa hintar om att Trump INTE blir president. Allt är ett lockbete enligt planen. En sån kappvändare borde ju syssla med politik eller nåt.

Sen var väl trådstarten en liten underdrift? Den information jag fått är att det blir 500.000 arresteringar och en global blackout där information endast går att fås från USA's nödmeddelandesystem.
Senast redigerad av longinus 2021-01-18 kl. 14:35.
2021-01-18, 14:36
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Detta är vad som kommer hända:

Byte av administrationer, Trump -> Biden, kommer gå oerhört lugnt till. Inget drama(förutom lite harmlösa förtappade MAGA-demonstranter).

När Biden väl tar över är vägen vidöppen för "tre great reset" i USA OCH västvärlden i övrigt.

Mörkret har momentum och det finns inget som kan stoppa det. vi är i början av ett "end game" och den västerländska civilisationen kommer inte uppleva någon renässans tyvärr, this is it.

Om något/ett par år tar Kameltoe Harris över rodret som president för Amerikas förenta stater från semidementa Biden. Det är kört.

Fast forward några år så kommer vi börja se en transhumanistisk teknokrati torna upp sig, där alla är övervakade och kontrollerade 24/7(förutom globalisteliten). Ett slavsystem som kommer få Sovjetkommunismen i jämförelse att framstå som ett paradis i frihet.

Våga se sanningen i vitögat. Ta hand om er!
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-01-18 kl. 14:44.
2021-01-18, 14:37
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Att man är skeptisk till allt detta är ju en självklarhet. Men när jag ser att alla invändningar kommer direkt från medias talkingpoints har ni missat målet helt. All er information och hur era åsikter är utformade är helt planterade av media.

Men kan du som oberoende tänkare nu svara på frågan om du tror Hillary varit fängslad i 4 år?

Citat:
Citat:
Förlåt, glömde posta videon när Hillary grips.
2021-01-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
https://www.weforum.org/great-reset/
Rakt från World Economic Forums egna sida, all info om The Great Reset.
Det är alltså inte ens en konspiration, det är helt öppet att makthavare kommer använda covid för att "bygga om" samhället.

Bankerna tycker att det är för stor orättvisa i världen, vill göra den bättre och rädda oss från ekonomisk kollaps. Är det något dåligt?
2021-01-18, 14:38
Medlem
Njae du det här känns mer som önsketänkande från din sida...
2021-01-18, 14:44
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longinus
Bankerna tycker att det är för stor orättvisa i världen, vill göra den bättre och rädda oss från ekonomisk kollaps. Är det något dåligt?

Jag lägger ingen moralisk värdering i frågan, jag påvisar bara existensen av "The Great Reset" ang alla förändringar säger jag som åsnan Benjamin i Animal Farm "Life will go on as it has always gone on – that is, badly."

PS. Bankerna skiter i "orättvisor" så länge de inte får någon skit, case in point Finanskrisen i USA 08
2021-01-18, 14:44
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longinus

"Bankerna vill rädda oss"..Vill fan print-screena detta, skriva ut och sätta upp på vägen som satir.
2021-01-18, 14:46
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Jag lägger ingen moralisk värdering i frågan, jag påvisar bara existensen av "The Great Reset" ang alla förändringar säger jag som åsnan Benjamin i Animal Farm "Life will go on as it has always gone on – that is, badly."

PS. Bankerna skiter i "orättvisor" så länge de inte får någon skit, case in point Finanskrisen i USA 08

Man förstår hur hårt hjärntvätten har satt sig när någon på allvar tror att bankerna vill rädda något/någon mer än sig själva och sina pengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in