Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Haha vi får väl se vilka som kommer få gå till psykologen innan det här är över. Bäst du ställer klockan så du inte missar Tv4-morgonsoffa imorgon.
Vad får vi veta i morgon bitti då?
2021-01-18, 20:39
Medlem
Jag har följt Q-rörelsen ett tag och tyvärr har det varit en "carrot on a stick" alldeles för länge för att hålla någon som helst trovärdighet längre. T.ex, om man verkligen hade planer på att sätta dit Deep state i samband med ett val - varför inte se till att Trump vann och få det överstökat där och då? Varför gå igenom månader av hån från MSM för att vänta in den 20:e? Jag önskar det vore sant men, ja... det enda som pekar på det är anonyma poster som konstant flyttat fram datumet för när det kommer ske.
2021-01-18, 20:43
Medlem
Jag tycker vi gör så här att om detta mot förmodan INTE händer så tar istället 250 000 "högermän" och hänger upp dem. Får vara slut med daltandet med terrorister nu. Knackar det på dörren imorgon så vet du vad som gäller.
2021-01-18, 20:44
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Om vi nu förutsätter att du har rätt, alltså att det blir en militärkupp. Tror du på allvar att det skulle göra att Trump sitter fyra år till? Vem fan gör en militärkupp för att få makt i fyra år? Praktiskt taget alla som utför en sådan kupp vill sitta på livstid.

Det som förväntas ske är ingen statskupp oavsett hur mycket vänster-svängen skulle yttra orden. Hur skulle vänster-svängen agera om Miller träder in som Commander-in-Chief tills tillfälle ges för ett nytt val?
Den goda sidan skulle sköta detta snyggt. Bevis skulle följa för att belysa för allmänheten och omvärlden vikten av operationen.

Vänster-svängen fokuserar på Trump och missar hela målet. Prio 1 är att rensa det politiska systemet från korruption, inte att få Trump återvald.

Hur kan någon tycka det är olämpligt?

Om militären griper Biden så kommer det inte vara på order från Trump, viljan finns redan hos överbefälhavarna.

Glöm inte Benghazi.
2021-01-18, 20:45
Medlem
Vem är Q och framförallt var hittar jag hens poster.
2021-01-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prismatix
Jag har följt Q-rörelsen ett tag och tyvärr har det varit en "carrot on a stick" alldeles för länge för att hålla någon som helst trovärdighet längre. T.ex, om man verkligen hade planer på att sätta dit Deep state i samband med ett val - varför inte se till att Trump vann och få det överstökat där och då? Varför gå igenom månader av hån från MSM för att vänta in den 20:e? Jag önskar det vore sant men, ja... det enda som pekar på det är anonyma poster som konstant flyttat fram datumet för när det kommer ske.

Jag tror inte du är tillräckligt dum. Sorry. Du får hitta nåt som är lättare att tro på. Det mesta är nog lättare....
2021-01-18, 20:46
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Om vi nu förutsätter att du har rätt, alltså att det blir en militärkupp. Tror du på allvar att det skulle göra att Trump sitter fyra år till? Vem fan gör en militärkupp för att få makt i fyra år? Praktiskt taget alla som utför en sådan kupp vill sitta på livstid.

Vänta tills ni ser bevisen. Det är militären (FEMA) som tar över så länge tills det hela reds ut i militärtribunaler.. Ni glömmer en detalj som är helt avgörande. USA har varit under "national emergency" sedan 2018. Trump skrev en EO som dom flesta inte ens la märke till och vad det innebär.Valet utfördes i ett läge då landet var under national emergency. Du tror inte det spelande någon som helst roll för hur valet gick till? Har dom ens haft möjlighet att få visa sin bevis? Du tror inte dom visste exakt vilka domare som är köpta av Kina långt innan valet..Att ta valfusket i civilrättsliga domstolar var dömt från start vilket dom visste men det måste man visa folket..Folk måste få se korruptionen med sina egna ögon så dom är mottaglig. Dom tunga bevisen kommer presenteras i och inte kunna censureras/tigas ihjäl då de presenteras i militärtribunaler.

Hur kan du vinna ett val när du använt dig av "mail-in-ballots" när det är olagligt??? DET ÄR BARA LAGSTIFTARE I VARJE DELSTAT SOM FÅR ÄNDRA RÖSTLAGEN ENLIGT USA's KONSTITUTION OCH LAGSTIFTARNA sa NEJ, men demokraterna sket i (desperata) och gick till lokala aktörer och ändrade i varje swing vilket är olagligt! SÅ VARJE RÖST SOM RÄKNATS SOM KOMMIT IN VIA MAIL-IN-BALLOTS är ogiltiga = TRUMP VANN.

Allt som sker nu kommer ske inom lagens ramar och den makt presidenten har. Ni har dock noll koll så för er som bor i en "demokrati" likt Sverige kan näst till inget om hur USA's konstitutionella republik fungerar. Presidenten har väldigt mycket makt men eftersom det var Trump la ingen större vikt vid vad han faktiskt gjorde där vid skrivbordet. "Drumpf är dum och korkad". Utmärkt att dom underskattar sin motståndare..

https://www.whitehouse.gov/president...ates-election/

Hade du varit det minsta påläst om vad som faktiskt skett dom här åren, men dom flesta har bara huggit som glupska gäddor efter halmgubbar uppdiktad media. Ägd.
2021-01-18, 20:46
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det som förväntas ske är ingen statskupp oavsett hur mycket vänster-svängen skulle yttra orden. Hur skulle vänster-svängen agera om Miller träder in som Commander-in-Chief tills tillfälle ges för ett nytt val?
Den goda sidan skulle sköta detta snyggt. Bevis skulle följa för att belysa för allmänheten och omvärlden vikten av operationen.

Vänster-svängen fokuserar på Trump och missar hela målet. Prio 1 är att rensa det politiska systemet från korruption, inte att få Trump återvald.

Hur kan någon tycka det är olämpligt?

Om militären griper Biden så kommer det inte vara på order från Trump, viljan finns redan hos överbefälhavarna.

Glöm inte Benghazi.
Det handlar inte om höger eller vänster. Det handlar om att vara för USA som demokratisk republik, eller för Trump.
2021-01-18, 20:47
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Vem är Q och framförallt var hittar jag hens poster.

https://qanon.pub/
2021-01-18, 20:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Mycket skit har kommit fram i dagens ljus i efterdyningarna till valet.

Brotten som begåtts är inte lämpliga att hantera i civila domstolar. Därför spelar det ingen roll hur mycket Trump förlorat i domstolar då militären tar över oavsett.

Ingen plan är perfekt eller klarar sig utan modifikationer. Underskatta inte din fiende och anpassa dig efter omständigheter, därav de lite diffusa datumen.
2021-01-18, 20:48
Medlem
Synitizes avatar
Citat:

För att få dom att begå brottet medans dom loggar och tar reda på exakt hur dom gjorde det...Vilket dom har nu. Dom har exakt allt dom behöver nu.

Syftet var inte bara att låta Trump vinna en till mandatperiod utan att ta ner hela den korrupta maffia som styrt världen i decennier och utfört brott mot mänskligheten som får Stalin och Hitler att framstå som en snäll farbror..

En annan sak..Trump har ej officellt gett upp valet till Biden..Enabart prata om att det blir en ny administration..En ny Trump administration (Ny VP istället för Pence etc)
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 20:52.
2021-01-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Varför är Du som svensk så engagerad i den här frågan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in