Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-19, 10:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Hon känns som en motsägelsefull person. Hon är kristen, men har oskyddat sex med Assange och sen anmäler hon honom för en sprucken kondom. Även om Ardins anklagelser hade varit sanna så hade ändå Assange straff känts orättvist.
Jag har en känsla av att hon har andra uppdragsgivare än de som är kända offentligt.
Citera
2021-01-19, 11:53
Medlem
The Beach boys avatar
https://www.instagram.com/p/CKN-v-mH3Ae/comments/ Cissi Wallin frågar sig varför kvinnorna skulle ljuga och min tanke är att hon om någon borde ju veta. Cissi påminner en hel del om Anna Ardin, 2 hysteriska kvinnor som gör vad somhelst för uppmärksamhet. I Cissis värld kan kvinnor inte ljuga om våldtäkt.
Citera
2021-01-19, 12:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har en känsla av att hon har andra uppdragsgivare än de som är kända offentligt.

Exakt, det var nog CIA som lejde henne och en till kvinna för att ha oskyddat sex med perv-Assange för att kunna beskylla honom för övergrepp din jävla tomte.
Citera
2021-01-19, 13:23
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Hon känns som en motsägelsefull person. Hon är kristen, men har oskyddat sex med Assange och sen anmäler hon honom för en sprucken kondom. Även om Ardins anklagelser hade varit sanna så hade ändå Assange straff känts orättvist.

Hon är ute efter makt och där är socialdemokraternas tro och solidaritet prefekt. En sidoorganisation med få medlemmar men ett oerhört inflytande. Kristendomen är bara på ytan. Kvinnan ger mig läskiga vibbar.
Citera
2021-01-19, 13:28
Medlem
FetFulElaks avatar
Hon verkar slampig- knulla med Assange bara för att han var känd.
Citera
2021-01-19, 14:21
Medlem
DrunkenZealots avatar
Jag har en känsla utav att Ardin skriver en hel del på sociala media anonymt.
Citera
2021-01-19, 14:27
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:

Kristna kyrkobesökare sägs vara de mest slampiga och ligger runt med många. Åtminstone i USA.
Citera
2021-01-19, 14:34
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Koordinerad smutskastning på gång nu, orkestrerad å Amerikas vägnar.
Det hade varit intressant att undersöka hur pengarna rör sig i denna sörja.
Uppenbarligen betalar tv4 Anna för att dra igång drevet igen, men vem/vilka har gett pengar till tv4?
Citera
2021-01-19, 15:11
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Kristna kyrkobesökare sägs vara de mest slampiga och ligger runt med många. Åtminstone i USA.

Du, det knullas runt utav helvete i små Svenska frikyrkor. Ardin m.fl knullar säkert med diakonikragen på...
Citera
2021-01-19, 15:30
Medlem
Jag var på krogen med ett ex till henne och ett par gemensamma vänner förra veckan.

Han är väldigt mycket mellanmjölk och avslappnad som person i övrigt, bjuder inte på några extravaganta historier.

Frågan om Assange och påstådda våldtäkten av Anna kom upp på dagordningen och han förnekade från början någon kännedom. Men efter några ytterligare öl och lite tjat sa han "det kan inte stämma och det förstår vemsomhelst", han menade att hon är så pass stark, dominant och kontrollerande i relationer att det krävs en extremt våldsam psykopat för att våldta henne.
Han sa även att "hon skulle slåss till sista blodsdroppen".

Vi var även inne på ämnena kring nätverkande och karriärutveckling inom politiken i Sverige. Enligt mina vänner som figurerar där, är det tydligen mer regel än undantag inom Socialdemokratin att man ligger sig uppåt, samt arbetar med hållhakar mot varandra.
Senast redigerad av Luckyaso 2021-01-19 kl. 15:36.
Citera
2021-01-19, 15:36
Medlem
Magictrixs avatar
Det har ju gått några år sedan nu. Men om jag minns det hela rätt var Assange i Sverige på en liten mini-turné. Han var ju hetast i världen just då. När han kom till Stockholm skulle Ardin agera som någon slags värdinna åt honom. Enligt henne själv (och andra) hade hon blivit dubbelbokad och var tvungen att åka någon annanstans i ett par dagar efter föreläsningen.

Det är här historien har lite luckor. Assange också. Tydligen gick det några dagar mellan Assanges föreläsning i Enköping och Stockholm. Enligt uppgifter i media var den ursprungliga tanken att Assange skulle tillbringa den tiden på hotell i Stockholm.

Nu erbjuder Ardin Assange att bo i sin lägenhet istället. Både billigare och bättre tyckte bägge två, tydligen. Hon skulle alltså själv inte bo där då, enligt avtalet. Ardin verkar inte ha stenkoll på sina uppdrag så redan efter en dag väljer hon själv att åka hem och avbryta sitt uppdrag (var det nu var någonstans). Den generöse och omtänksamme Ardin erbjuder Assange att bo kvar tillsammans med henne ett par nätter. De bestämmer sig för att fira detta med en bättre middag varefter de åker hem till Ardin och har samlag. Flera samlag. De verkar nöjda med varandra.

Ett par dagar senare är Assange i Enköping för att hålla föredrag. Då dyker en annan ung snygg kristen sosse upp och ska vara Assanges eskort under några dagar. Tro det eller ej, men de går också ut och äter middag följt av ett samlag. Här minns jag inte om det var hemma hos tjejen eller på hotellet. Men det var också frågan om flera samlag under flera nätter.

Assanges uppdrag är slut och han åker vidare. Under tiden samtalar tjejerna med varandra. De är tydligen mycket goda vänner, varför det är konstigt att de inte redan tidigare förstått vad som pågått.

Här kan man ställa sig frågan om två såta väninnor som upptäcker att de plötsligt blivit ofrivilliga buksystrar börjar jämföra orgasmer och samlagsställningar och upptäcker att han satt på bägge två utan kondom. Eller om det kan vara så att de blir lite ledsna över att ingen av dem var ett mer exklusivt ligg än den andre. Det ligger närmare till hands att de kände sig svikna av både varandra och Assange. Märk väl att ingen åklagare värd namnet vill ta i denna anmälan med tång. Det krävdes en notorisk åklagare i jakt på sexmissbrukare, nämligen Marianne Ny för att baxa det vidare. Därefter har historierna filats ner till våldtäkt.
Citera
2021-01-19, 15:41
Medlem
Beatriceaurores avatar
Kvinnor som lockar och flashar med honungsfällan och mer än gärna låter sig förföras (av män de inte ens känner) på champagneblöta fester och som sedan snyftande springer till polisen och anmäler "våldtäktsmannen" vill jag inte säga vad jag tycker om, eftersom jag nyss fick en anmälan på halsen i detta forum. Ni får själva lista ut.
Ingen av oss var med där i sängen, vi vet inte vilka signaler denna Kristi brud sände till Assange, vad hon sa, lockade med och tillät.
Händelsen verkar djävulskt planerad. Stackars, stackars Assange.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in