Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-19, 22:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Nämnde han Biden?

Citat:
Ursprungligen postat av TristanSvensson
Ja.

https://news.sky.com/story/donald-tr...nning-12192828

MIGA rörelsen lär väl leva vidare, det gäller att mjölka idioterna på varje dollar.

När i talet nämner Trump Peking-Joe's namn?

Allt jag hör är "new administration".
2021-01-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonLarsson
https://www.youtube.com/watch?v=N10kwJH06Ao

Vita huset har inte heller släppt några nyheter på deras hemsida som dom gör i stort sett varje dag, varför så tyst?
Citat, D J Trump:
Maybe it's the calm before The Storm.
2021-01-19, 22:59
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnythingGoes
"The best is yet to come" - vad betyder det egentligen? Något är det som Trump har i görningen.

Q har nämnt det i minst 6 av sina poster från 2017-2018
2021-01-19, 23:03
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
State of emergency skulle överkasta det, från sept 2018 deklarationen
Nej, det tillhör konstitutionen (20e tillägget). Konstitutionen kör man inte över så lätt.

Kollar man dessutom sept 2018 handlar den om något annat, förvisso valrelaterat, men inte vem som tar över om någon dör.
2021-01-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Mycket mycket MYCKET spännande avslut...

Edit: nytt parti naturligtvis! MAGA-partiet. Fan vad gött.

Vad är det för spännande med det? Demokratin är ju bekräftat död ändå. Det är bara slöseri med tid och kommer kräva koalition för konservativa med Mitt Romney och övriga judelakejer som vågmästare. Dags för MACA nu, 'Make America Corrupt Again'.
2021-01-19, 23:05
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i....

Citat:
Ursprungligen postat av Londinium
Wow! Och när det du precis nämnde inte händer, lovar du då att besöka psykakuten och få dig själv inlagd?

Citat:
Det lovar jag dig att jag absolut ska.

Det som igår var "i morgon" är snart slut. Kör vi amerikansk östkusttid lägger vi på några timmar, men inte särskilt många. Inget av det du skrev om har hänt.

Så frågan är, har du förberett besöket? Lovat är lovat...
2021-01-19, 23:09
Medlem
Lite konstigt att avsluta talet med "Det bästa ligger framför oss", med vetskapen om vad Biden har planerat för sin administration, samtidigt som Mitch överväger att fortsätta med impeachment - vilket omöjliggör Trump2024.
2021-01-19, 23:12
Medlem
madtops avatar
Länkpost raderad. Se vidare (FB) VIKTIGT Läs innan du postar i Konspirationsforumet!

Man ska INTE behöva följa en länk för att begripa vad ett inlägg handlar om.

/Moderator
Senast redigerad av madtop 2021-01-19 kl. 23:23.
2021-01-19, 23:17
Medlem
madtops avatar
Och självklart bryter vi inte mot 0.06 i tråden.
/Moderator
2021-01-19, 23:25
Medlem
fums avatar
Citat:
Om det sker att Biden svärs in den 20:e, är jag den första att erkänna mig komplett lurad på alla plan. Kommer till och med gå in i tråden be alla om ursäkt och lycka till i den dystopiska framtid vi i så fall är på väg emot. Det svär jag på.

Då vet vi vad du ska roa dig med imorgon. Du kan väl kanske skriva din ursäkt på rum?
2021-01-19, 23:25
Medlem
Synitizes avatar
Skall tilläggas att Biden började grina och pratade om sin död i sitt farväl tal innan det var dags att bege sig till D.C..Vet han att snaran väntar?
2021-01-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slentrin
Lite konstigt att avsluta talet med "Det bästa ligger framför oss", med vetskapen om vad Biden har planerat för sin administration, samtidigt som Mitch överväger att fortsätta med impeachment - vilket omöjliggör Trump2024.

Jag såg en video tidigare idag där Don Trump Jr stod och hoppade och skrek "the best is yet to come".
Kan det vara så att han tänker försöka ta över efter sin far?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in