2021-01-20, 09:37
Medlem
BorgeHs avatar
Anna Ardin och hennes väninna Sofia attraherades förmodligen av Julian Assanges prat och hans stjärnstatus. Tyvärr verkar en del kvinnor attraheras av liknande män.

Att de skulle vara något slags redskap för CIA tror jag inte på. I så fall hade de undvikit en framträdande roll i offentligheten. Jag tror inte heller någon av dessa två har den intellektuella förmågan som krävs för att klara av något sådant.

Nej, den tråkiga sanningen var nog att dessa kvinnor oberoende var attraherades av Julian. De släppte till och erbjöd det enda de kunde erbjuda, det vill säga sex, samt såg sig själva i framtiden i strålkastarnas sken. När detta inte skedde blev de bittra och ville med feministiska poliser hämnas. CIA och andra organisationer utnyttjade givetvis detta.
Citera
2021-01-20, 09:45
Medlem
Anna Ardin och den andra kvinnan är offer för
hänsynslösheten på FB bland ett stort antal medlemmar.
Det och andra ex kan leda till att FB, på goda grunder, försvinner.
FB kan inte ha sina egna regelverk och samhället ett annat. Bägge
finns i samma verklighet och det måste fungera på samma sätt om
det det skrivs i text i en tidning eller på nätet. Det nya regelverk
som skall komma senare i vår av EU
kan hjälpa oss som tror på
att yttrandefrihet inte är samma sak som att kunna säga vad som
helst om vem som helst hur som helst
.Den grop ni faller i en dag
kommer ni själva ha grävt. Och Anna Ardin och hennes olyckssyster är
den dagens hjältar!
Citera
2021-01-20, 09:46
Medlem
Beatriceaurores avatar
Det finns ett särskilt rum på det glödheta stället för kvinnor som falskeligen anklagar män för sexuella övergrepp.
Inte bara den arme oskyldige mannen får lida, de kvinnor som verkligen blivit våldtagna bemöts med tvivel och blir ibland inte trodda.

Kommer att tänka på den gamla historien:
- Konstapeln:Ni säger att han våldtog er TVÅ gånger? Hur gick det till?
- Kvinnan: Jo, först våldtog han mig. Sen drack vi kaffe, och sen våldtog han mig igen!
Citera
2021-01-20, 09:47
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Anna Ardin och hennes väninna Sofia attraherades förmodligen av Julian Assanges prat och hans stjärnstatus. Tyvärr verkar en del kvinnor attraheras av liknande män.

Att de skulle vara något slags redskap för CIA tror jag inte på. I så fall hade de undvikit en framträdande roll i offentligheten. Jag tror inte heller någon av dessa två har den intellektuella förmågan som krävs för att klara av något sådant.

Nej, den tråkiga sanningen var nog att dessa kvinnor oberoende var attraherades av Julian. De släppte till och erbjöd det enda de kunde erbjuda, det vill säga sex, samt såg sig själva i framtiden i strålkastarnas sken. När detta inte skedde blev de bittra och ville med feministiska poliser hämnas. CIA och andra organisationer utnyttjade givetvis detta.
Bitterheten kom när de av en slump (?) pratade med varann och då insåg vilket pantat våp den andre var. Och därmed såg de äntligen sin egen insats.

Hela den feministiska världsbilden måste ha rasat samman på ett ögonblick. Alla kvinnor beter sig likadant mot män. Allt går ut på sex. Kvinnor bländas av machomän. Även feminister.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2021-01-20 kl. 09:50.
Citera
2021-01-20, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Skärp till dig nu. Jag är kristen, född och uppfostrad i ett kristet land, följer kristna helger och traditioner, men är inte troende. Jag gillar julafton men tror inte att Jesus gick på vattnet. Ärume?
Nåväl. Jag är en ateist har varit i hela mitt liv, jag firar jul för att den högtiden har absolut inget att göra med jebus och kristendomen och det vet du.
Citera
2021-01-20, 10:21
Medlem
GustafKroons avatar
Vad har Svenska Kyrkan med Anna Ardin att göra=?

AA är diakon i Equmeniakyrkan!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Rätt. I undersökningar ligger Svenska Kyrkan som regel i topp vad gäller psykiskt lidande hos personalen. Uselt ledarskap och mobbing brukar anges som förklaring, en kulturfråga alltså som rimmar illa med herrens ord. Själv håller jag en slant på att verksamheten drar till sig sköra själar som söker tröst och vägledning, inte minst kvinnor som med sin höga kaospotential snabbt går överstyr.

Hela Svenska Kyrkan men framförallt de här kristna dårpippiorganisationerna har numera ett globalt engagemang och omsorgen om muslimernas sak är minst sagt förvånande. Jag brukar fråga de religösa, känner du dig mest samhörig med en icketroende kristen eller en troende muslim. Får inget svar.
Citera
2021-01-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafKroon
Vad har Svenska Kyrkan med Anna Ardin att göra=?

AA är diakon i Equmeniakyrkan!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Equmeniakyrkan
Citera
2021-01-20, 10:26
Medlem
GustafKroons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
https://sv.wikipedia.org/wiki/Equmeniakyrkan

Alltså har AA inget med SvK att göra!
Citera
2021-01-20, 10:36
Medlem
Sqeptisks avatar
Ville hon inte utnämna den där skolskolkande klimatbruttan med det dåliga humöret till något slags helgon för nåt år sedan? Går hissen verkligen hela vägen upp där? Undrar man
Senast redigerad av Sqeptisk 2021-01-20 kl. 10:38.
Citera
2021-01-20, 10:43
Ardin o co pissar på alla kvinnor som blivit våldtagna på riktigt och vars utredningar läggs ned inom 3 dagar.
Dessutom sjunker allmänhetens förtroende rejält för rättsväsendet o myndigheter som lägger obegränsat med resurser på trams o egna intressen, för inte är det svenska folket de företräder.
Citera
2021-01-20, 10:45
Medlem
Det där telefonsamtalet Sofia gjorde till Anna, var det tänkt att vara ett glädjens budskap? Började hon glad berätta att hon har träffat en kille (kändis) och var nykär, men då Annas reaktion och svar var oväntad, förbyttes glädjen till tårar och hat. Samtalet slutade med att båda var mycket uppjagade och kände sig plötsligt utnyttjade.

Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Om du läser under senaste svaret står det en text som säger;

Denna diskussion har blivit helt eller delvis blockerad i Europa från Googles sökresultat.

OT. För att motverka Googles censur på Flashback eller hela webben, använd en annan sökmotor. Själv bytte jag till Duckduckgo för någon vecka sedan. Den verkar vara bra.
Senast redigerad av Hepatit-XY 2021-01-20 kl. 10:53.
Citera
2021-01-20, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hepatit-XY
Det där telefonsamtalet Sofia gjorde till Anna, var det tänkt att vara ett glädjens budskap? Började hon glad berätta att hon har träffat en kille (kändis) och var nykär, men då Annas reaktion och svar var oväntad, förbyttes glädjen till tårar och hat. Samtalet slutade med att båda var mycket uppjagade och kände sig plötsligt utnyttjade.

OT. För att motverka Googles censur på Flashback eller hela webben, använd en annan sökmotor. Själv bytte jag till Duckduckgo för någon vecka sedan. Den verkar vara bra.

Anna lyckades ju dessutom dupera den lättpåverkade Sofia med påståendet att Assange smittat ned bägge med AIDS, därav gick de gemensamt till polisen för att först anmäla honom enligt smittskyddslagen. När detta inte gick, kom de på att de nog bägge blivit våldtagna. Det är mycket sjaskiga människor vi har att göra med här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in