2021-01-22, 22:59
Avstängd
Odagans avatar
Typisk Svensk kvinna av idag. Såsse dessutom...
Ni hajar väl hur pass bortom all räddning brudarna har tagit nationen?
Citera
2021-01-23, 00:05
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Herregud vilken vidrig och falsk människa. Först skryter hon med att ha legat med assange och sen när hon får redan på att han även knullar på en annan brud, så blir hon kränkt och anmäler honom för våldtäkt! Hur jävla sjuk i huvudet kan man bli? och så har hon mage att gå i media nu efter allt vi vet om hennes lögner.

Är det så, så är det sjukt. Det finns definitivt tendenser av hämndlystenhet hos svartsjuka. Kvinnor har list, män har våld.
Senast redigerad av fiftyforfifty 2021-01-23 kl. 00:12.
Citera
2021-01-23, 01:26
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Är det så, så är det sjukt. Det finns definitivt tendenser av hämndlystenhet hos svartsjuka. Kvinnor har list, män har våld.
Läs tråden här om fallet Assange så får du veta att Ardin planerat hämnd på en man långt innan hon hade sex med Assange.
Kristen är hon inte.
Citera
2021-01-23, 02:02
Medlem
swimmingpools avatar
T.o.m. vänstertanter gör narr av henne. Vad fan är det för fel på folk!
https://twitter.com/anneramberg/stat...264946176?s=21

”Intervjun i @carinabergfeldt med den förorättade damen som upplåtit sin bostad och säng till Assange är rätt plågsam. Den som inte läst förundersökningen bör göra det. Att nu skriva bok och göra karriär på vad som beskrivs som övergrepp framstår som tveksamt.”
- Anne Ramberg

Pirate Bays grundare och Anna själv har kommenterat.
Citera
2021-01-23, 02:57
Medlem
JSelwyns avatar
Jag såg intervjun hos CB och jag kan säga direkt att jag inte är någon vän av varken Ardin eller Assange.

Har följt fallet av och till genom åren och sett hur åklagaren schabblat i ärendet osv.

Nåväl, när jag såg att Ardin skulle vara med i programmet och med tanke på alla turer som varit, så kändes det inte helt rätt. Att bara låta en part få komma till tals och dessutom som det påtalas att hon Ardin och det som hon anklagar Assange för är väldigt kontroversiellt om ens sant(?), samt den info som finns här online som spretar åt så många håll, så är det mycket tveksamt om SVT skulle ha släppt fram henne. Visst folk kan säkert tänka själva men nu blev det som att Ardins version av händelserna blir till en sanning.

Undrar just hur programmet (intervjun) skulle stå sig hos Granskningsnämnden? Krav på opartiskhet.
Citera
2021-01-23, 03:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Rahman torskade ju i Bangladesh för samma brott som han misstänktes för i Sverige...

Sundevaöl hjälpte alltså en mördare undan sitt straff så han kunde mörda igen.
Vilken idiot
Citera
2021-01-23, 03:09
Medlem
Flashsmashs avatar
https://youtu.be/4_cXUMcLrf0
Citera
2021-01-23, 03:12
Medlem
horomhebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
T.o.m. vänstertanter gör narr av henne. Vad fan är det för fel på folk!
Tror knappast att fd generalsekreteraren i Advokatsamfundet och medlemmen i en rojalistisk förening är vänster. Däremot är hon en rakryggad försvarare av rättssäkerhet, humanism och en generös flyktingpolitik. Hon har även betecknat Israels behandling av palestinier en form av apartheid, och kallat invandrarfientliga grupper för "bruna råttor". En person som jag har stor respekt för, liksom för Inga-Britt Ahlenius.

https://annerambergs.wordpress.com/2...nskt-agerande/
Citera
2021-01-23, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Jag har inte läst fup el dyl. men om Sundevall har skrivit rätt i fråga om tidslinjer & övrigt info så står det helt fullständigt klart att Ardin & den andra tjejen ska dömas för falsk tillvitelse till maxstraff 2 år. Marianne Ny & förmodligen Borgström ska också utredas för ev brott. Detta är ett justitiemord & svenska staten bör be om ursäkt till Julian Assange & han ska givetvis ha ett 2-siffrigt antal miljoner för dessa förstörda 10 år av hans liv.

Delar av de miljonerna tas från bl.a. Morgan J. endast av den anledningen att han är en av Sveriges äckligaste människor.

Damerna i fråga var så förslagna att de gick till polisen, inte för att anmäla utan för att få ”råd”. Då gjorde polisen anmälan, och damerna slapp undan risken att åtalas för falsk tillvitelse. De måste ha diskuterat detta med någon juridisk kunnig person, och vem var polisen som gjorde anmälan?
Citera
2021-01-23, 06:57
Bannlyst
Varför skulle han peta hål på kondomen?
För att få känna på hennes sossefitta utan papper?
Har aldrig hört talas om att nån skulle göra nåt sånt.
Hon är bara besviken för han dumpade henne och hon vill ha uppmärksamhet.
När jag brukade knulla mitt ex bakifrån med hög frekvens så hände det titt som tätt att kondomen gick sönder och ja fick gräva ut den från fittan, hade bara ringen kvar runt snorren, var det våldtäkt?

Cissi Wallin 2.0 ✌️

Bild på båda tjejerna som dom såg ut när det begavs sig.
https://skvitts.wordpress.com/tag/anna-ardin/
Senast redigerad av sting4488 2021-01-23 kl. 07:08.
Citera
2021-01-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Jag såg intervjun hos CB och jag kan säga direkt att jag inte är någon vän av varken Ardin eller Assange.

Har följt fallet av och till genom åren och sett hur åklagaren schabblat i ärendet osv.

Nåväl, när jag såg att Ardin skulle vara med i programmet och med tanke på alla turer som varit, så kändes det inte helt rätt. Att bara låta en part få komma till tals och dessutom som det påtalas att hon Ardin och det som hon anklagar Assange för är väldigt kontroversiellt om ens sant(?), samt den info som finns här online som spretar åt så många håll, så är det mycket tveksamt om SVT skulle ha släppt fram henne. Visst folk kan säkert tänka själva men nu blev det som att Ardins version av händelserna blir till en sanning.

Undrar just hur programmet (intervjun) skulle stå sig hos Granskningsnämnden? Krav på opartiskhet.

Att du inte anser dig en vän av Assange säger mest att du tagit till dig den opartiska propagandan för att smutskasta Wikileaks.
Citera
2021-01-23, 08:02
Medlem
Mullrets avatar
Att denna tråd är blockerad av Google säger rätt mycket hur media och myndigheter vill mörka vad som egentligen förekommit.
Viktigt att sanningen hålls under kupan.

Heja Sverige. Det går bra nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in