2021-01-26, 17:23
Medlem
Staffan ling?
Citera
2021-01-26, 17:26
Medlem
Man hör helt klart och tydligt Björn Kjellmans röst när han säger hej när de filmar tjejerna i senaste reklamen...
Citera
2021-01-26, 17:32
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus
Är inte homo eller jävig;p. Jag var först, jag ska ha min cred, nu! Jag är den som enda som vidhåller att det är Lena Endre som blir ”Ica Stig” .
Du är smaklös , med sådan vidriga kommentarer , men du kan inte bättre

Din lilla loppa. Du snor från andra och tar credd. Det om något är smaklöst. Pajas

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
I dessa pk-tider blir jag inte förvånad om det blir en kvinna.
Jag tänker mig Lena Endre. Väldigt känt ansikte för många svenskar och är varken för gammal eller ung. Precis som en ICA-Stig ska vara.

Underbart Mansory jävligt bra gjort som var först med Lena. Såna som du som gör fb magiskt. Hur visste du? Sjukt ju!!
Respekt till Mansory som sa lena endre
Citera
2021-01-26, 17:33
Medlem
nickeh84s avatar
Jag tror knappast det är Staffan Ling iaf, han är väl inte så "fit", plus huvudet/ansiktet i reklamen ser smalare ut. Dessutom finns väl inga ledtrådar för att det skulle vara honom?

Lutar mer åt Kjellman i så fall just nu.
Citera
2021-01-26, 17:36
Medlem
Reagerade på att Sebastian i filmen tittar uppåt när nya Stig reser sig upp från sittande på huk. Sebastian verkar vara ganska lång ändå måste han titta uppåt för att titta på nya Stig? Claes Månsson, 198 cm?
Citera
2021-01-26, 17:38
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Reagerade på att Sebastian i filmen tittar uppåt när nya Stig reser sig upp från sittande på huk. Sebastian verkar vara ganska lång ändå måste han titta uppåt för att titta på nya Stig? Claes Månsson, 198 cm?

Han tittar väl upp mot skylten som faller och missar därmed Stigs ansikte igen. Så tolkar jag det i alla fall.
Citera
2021-01-26, 17:39
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

Han tittar uppåt för att Ulfs skylt faller ner. Sen ser man ju i videon att personen inte är 2 meter.
Citera
2021-01-26, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Han tittar väl upp mot skylten som faller och missar därmed Stigs ansikte igen. Så tolkar jag det i alla fall.

Ahh, har missat det. Har inte tittat så noga på filmerna.
Citera
2021-01-26, 17:44
Medlem
Soterns avatar
Kommer där fler ledtrådar (filmer) innan söndag?
Citera
2021-01-26, 17:45
Medlem
nickeh84s avatar
Man ser lite av personens ögon ovanför plankan i videon förövrigt om man pausar.
Citera
2021-01-26, 17:48
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buskisfejja
Man hör helt klart och tydligt Björn Kjellmans röst när han säger hej när de filmar tjejerna i senaste reklamen...

Ja oj vad tydligt det hörs! (Inte) Kan ju vara vem som som säger "Ja hej", nu tror jag ändå det kan vara Kjellman men det hörs knappast.

Man hör någon säga "Ursäkta" som låter som Loa.
Senast redigerad av nickeh84 2021-01-26 kl. 17:50.
Citera
2021-01-26, 17:49
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Nej men du sa väl själv att allt är möjligt så.. Att allt är en dröm och så vidare.. Men samtidigt brukar inte direkt ICA vara "djupa"

Jag kände dock först att det vore väldigt märkligt att göra en sådan här film där man döljer hans ansikte hela tiden och klipper bort i sista sekund där han kollar upp, om det inte är personen som är Stig.. Jag är inte säker heller på att det skulle kunna vara Reuter även om det var en massa smink, hon är väl ganska kort, runt 160 cm.

Man vet ju inte hur handlingen fortgår, om det är en kvinna som prankar eller dylikt.. men då blir det ju nästan omöjligt att gissa vem det är.. då lär enbart folk som var med i inspelningen kunna gissa rätt.. Så det bör ju vara mannen i filmen som är den nye skådisen.

"Ett bekant ansikte" behöver ju inte betyda att det har varit en person som varit med innan, kan ju vara betyda att det är en känd person.

När jag skrev om en dröm menar jag inte att jag tycker att det är ett bra sätt. Jag menar bara att man nog inte ska se senaste filmen som ett bevis för att det inte blir en kvinna. Samtidigt tycker jag att det är helt idiotiskt om figuren som spatserar fram i senaste filmen inte är den personen det blir.

Jag tycker således att en utklädd kvinna, en dröm eller en fortsättning på filmen där något helt annat händer är ett oetiskt angreppssätt eftersom man har en tävling och hävdad att det ska ges ledtrådar. Den som är med i senaste filmen är en mansgestalt varken mer eller mindre och visar det sig att den nya chefen inte alls liknar denna gestalt, då har de planerat villospår i stället för att ge de ledtrådar som utlovats.

Jag vet emellertid att reklambranschen är mer eller mindre oseriös så inget är omöjligt när det gäller dem.
Senast redigerad av HerrGickhan 2021-01-26 kl. 17:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in