Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-03, 16:18
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonUppfenhof
Hej!

Jag är ute efter någon som söker fiskesällskap i Stockholm under hela sommaren. Jag är i 30-årsåldern och ser gärna att vi åker ut och trollar med båt. Jag jobbar som läkare och bor i innerstan. Nästa år får jag förmodligen båtplats inne i stan efter snart 12 års kötid och kan då nyttja egen båt ihop med intresserad. Jag har stor fiskevana och älskar att vara ute på sjön. PM:a om du har båt och vill ha sällskap samt någon att dela bränslekostnaden med!


hur går det med båtplatsen?
Citera
2021-01-27, 21:57
  #242
Medlem
hur hitta folk!!!

tjena jag vet inte om denna frågan har frågats innan Göteborgs området så om det inte passar här flytta den gärna!!!!


letar efter folk som är som mig som mer än gärna vill dra ut och hyra kanot och fiska o grilla och spendera en helg ute????

finns det några sådana nära GBG
Citera
2021-01-27, 22:01
  #243
Medlem
Testa friluftsfrämjandet...
Citera
2021-01-27, 22:09
  #244
Medlem
Pianotangents avatar
Gå med i grupper på Facebook. Bohusleden mm.
Citera
2021-01-27, 22:19
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av airbud
Vandring och friluftsliv förknippas ju ofta med kommunistisk skit; veganhippies med fjällrävenryggsäckar som badar nakna och dricker te i sina husvagnar med solpaneler på taket.

Ta jägarexamen och gå med i ett jaktlag, där lär det finnas friluftsmänniskor som inte passar in på beskrivningen ovan. Annars har jag hört att det finns Facebook grupper med fokus på vandring o liknande..

Lycka till med sökandet!


visst jag vill ut och jaga o sådant men det är något jag kan göra själv det jag gillar att göra är att dra ut paddla kanot campa fiska sitta och elda under klar himmel där man ser stjärnor medans man dricker lite öl och skojar och har trevligt jag saknar det sen kompisen kom på att kvinnor finns
Citera
2021-01-27, 22:30
  #246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent