Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Her viser du at du ikke evner se helheten i diskusjonen. Jeg diskuterer trdsannhetene, tar disse til etterretning og peker p det jeg ikke synes henger sammen eller omvendt. Jeg pstr aldri noe som helst, imotsetning til deg.
Nr det gjelder THs pstand om at AEH disponerte hans kontoer, s synes jeg du vrir p det vel mye. De to angivelige belpene TH refererer til, angende penger AEH hadde brukt p seg selv, og som han hadde hatt innvendinger imot, br fortelle deg at AEH ikke behvde THs underskrift ifm disponering av disse kontoene.
Det har blitt sagt at det var AEH som betalte regninger, foretok ndvendige innkjp ifm bil, hjem og familie.
Idag er det slik at man m disponere konto for benytte minibankkort, i tilfelle transaksjonen krever underskrift og fremvisning av bildet p minibankkortet.
I tilfelle AEH ikke disponerte THs kontoer, s m hun alts ha foretatt uttak i minibank hver gang hun var i butikken, mao at hun ogs kun benyttet kontanter.
Vi har ftt vite at TH foretrakk kontanter, og at det var AEH som srget for at TH fikk disse kontaktene.
Det vil i sfall vre merkelig om media beskriver TH preferanser slik, hvis realiteten var at ogs AEH kun benyttet kontanter.
Nr det gjelder hvor vidt TEH leier eller eier eiendom, s har DrSniffer konkludert annerledes enn deg.
Hva som er tilfellet gjenstr se.
Utifra alle pstander du fremlegger om meg her i trden, s vekker du ingen tillit hos meg. Du m vre klar over at jeg sitter p fasiten i det anliggende, og derfor kan jeg konkludere med at det du skriver er mest sannsynlig vs ogs i andre sammenhenger.
Dine pstander er ikke verdt en klype salt, snn jeg ser det.
Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for kunne betale 10 millioner.
Men nr vi gikk dette nrmere i smmene, s s vi at den ene av leilighetene var lagt ut p visning lenge
fr at AE ble borte. Nr vi gikk enda dypere i smmene, s s vi at ingen av leilighetene var eller hadde vrt registrert i TEHs navn. TEH hadde alts registrert adresse p disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri sttt som eier. Etter denne avslringen, s ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt p, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.
Nr det gjelder resten av innlegget ditt, s bestr det bare av ordsalat uten ml og mening, s det er ikke noe poeng bruke s mye tid p.