Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-02-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsi...hus-1.15206175

P illustrasjonen fra badet er buksen til AE synlig, og muligens en truse. Det er ny informasjon. Dette er antakelig buksen der Tom Hagens DNA ble funnet i knehasene.

AEs sandaler ble funnet slengt i gangen. P minst en av sandalene ble det funnet DNA fra Tom Hagen, ved lsen eller remmen eller borrelsen.

Det ble ogs funnet et saueskinn i gangen, som normalt ikke l der. Det l med pelssiden opp, og p undersiden av skinnet, lrsiden, ble et av skosleavtrykkene fra Sprox-sko str 45 funnet.

Det er fotografi av bordet der AEs mobil ble funnet. Det str noe som ligner medisinglass eller medisinpakninger der. Noen som kan se hva det er?
Citera
2021-02-01, 17:37
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
At hun hadde fri tilgang til THs kontoer er hans ord. Han er tatt i lgn fr ved en rekke tilfeller, s han kan vi ikke stole p.
Det at han skulle styre at de 200.000 skulle st p en konto til at hun var 67, er uansett sykt, selv om du prver normalisere det. Jeg kan tenke meg at kontoen var slik at TH mtte skrive under fr at hun skulle kunne ta ut penger hvis det skulle vre veldig ndvendig. Hvis hun fritt kunne disponere denne kontoen, s ville jo ikke ektepakten ha noen makt.
Det er ikke til legge under en stein at TH er en kjip j#ve%l.
Han kan ikke hjelpe sin egen snn engang snn at han har sin egen leilighet. Nr vi vet hvor mye det koster leie i omrdet sammenliknet med resten av landet, s kan vi tenke oss hvor lite penger snnen sitter gjenn med hver mnd.
Det har vrt snakk om dette tidligere, og TT har prvd seg med at TH kanskje ville at han skulle lre seg st p egne bein. Men dette er trossalt i en alder av 38 at snnen leier leilighet, mens faren er god for over 2 milliarder. Jeg hadde skjemtes som en hund hvis jeg hadde vrt snn av Tom Hagen.
Og jeg skjnner godt at TH tryglet og ba om at privatlivet ble holdt hemmelig. For det er ganske stygge detaljer som kommer frem etterhvert. Han skjems nok han ogs.
At AE hadde vrt utro, er dine ord. Det er ikke noe rykte engang. Da m det vre noe som har blitt plantet av sinte Hellsculls isfall.
prve forsvare ekteskapskontrakten slik du gjr, ser bare dumt ut. Det er ikke vanlig ha en slik kontrakt slik som du pstr.
Ogs han som tilsynelatende skal ha laget kontrakten, sier at "han ikke kan ha skrevet noe slikt".
Advokat BB.
En annen ting som sto i kontrakten var at ved en skilsmisse, s skulle hun f borett i huset livet ut. TH skulle alts eie huset, og hun kunne bo der sammen med han etter en skilsmisse. Har du hrt om noe slikt fr?
Psykopater kalles slike som holder p slik.

f borett ut livet, selv etter en evnt. skillsmisse var jo enormt generst, og kan jo tyde p at de regnet med vre beste venner fortsatt. hm?
Det kan vre ukjente og uventede rsaker til den sreie kontrakten, som andre ikke har peiling p.
Citera
2021-02-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Selvflgelig tiltrekkes ikke menn av det samme, men det finnes da nok av menn som roter seg borti damer med bde psykisk sykdom, lav IQ og mye mer bare de tilbyr sex eller noe annet, det er ikke spesielt mye smartere. For ikke snakke om menn som godtar bli pisket av en sjefete kjerring et helt liv. Kvinner nsker instinktivt noen som kan beskytte dem, men bli sammen med en drapsmann er vel ganske dumt om du frst skal fokusere p overlevelse og biologi?

Hellsculls setter seg ikke fast heller, det er vel en av de bedre debattantene her inne.

Takk, Floriss! Skaanseth har ftt klar beskjed om at jeg ikke nsker videre diskusjoner med hen. Ved forske dra meg inn i nye diskusjoner, viser hen at hen ikke har respekt for andre brukere.
Citera
2021-02-01, 17:47
Medlem
Noen kommentarer til artikkelen i VG 31. januar 2021.
De siste avhrene
"I avhr blir Hagen spurt om hvordan ekteparets konomi har fungert. Han sier det har fungert snn at Lisbeth alltid har hatt tilgang til hans konto. Han har aldri spurt henne om hva hun har brukt penger til."
Dette er lett etterprve, det er bare sjekke i banken, om AE hadde fullmakter til disponere konto med penger p. Eller ikke.

Om planlagt ferie p Gran Canaria:
"Han sier at det er flere r siden de var i Syden. Men kort tid fr forsvinningen hadde de snakket om dra til Gran Canaria, muligens frste uken i november. Han hadde ordnet plass i avtaleboken.

Han sier at kona hadde planlagt ferien, siden han var sliten. Han nsket seg et sted med sol.

Hun kunne bestemme og han ble med, sier Hagen."
Lett etterprve. Politiet har funnet ut at AE googlet leiligheter, men fant de spor etter planlegging av ferie p Gran Canaria frste uken i november? Eller, er dette ren lgn?

Om hyrentekontoen, lett sjekke i banken. Om det faktisk var ordnet, og hvordan det eventuelt var ordnet.
Citera
2021-02-01, 17:48
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Her viser du at du ikke evner se helheten i diskusjonen. Jeg diskuterer trdsannhetene, tar disse til etterretning og peker p det jeg ikke synes henger sammen eller omvendt. Jeg pstr aldri noe som helst, imotsetning til deg.

Nr det gjelder THs pstand om at AEH disponerte hans kontoer, s synes jeg du vrir p det vel mye. De to angivelige belpene TH refererer til, angende penger AEH hadde brukt p seg selv, og som han hadde hatt innvendinger imot, br fortelle deg at AEH ikke behvde THs underskrift ifm disponering av disse kontoene.

Det har blitt sagt at det var AEH som betalte regninger, foretok ndvendige innkjp ifm bil, hjem og familie.
Idag er det slik at man m disponere konto for benytte minibankkort, i tilfelle transaksjonen krever underskrift og fremvisning av bildet p minibankkortet.
I tilfelle AEH ikke disponerte THs kontoer, s m hun alts ha foretatt uttak i minibank hver gang hun var i butikken, mao at hun ogs kun benyttet kontanter.
Vi har ftt vite at TH foretrakk kontanter, og at det var AEH som srget for at TH fikk disse kontaktene.
Det vil i sfall vre merkelig om media beskriver TH preferanser slik, hvis realiteten var at ogs AEH kun benyttet kontanter.

Nr det gjelder hvor vidt TEH leier eller eier eiendom, s har DrSniffer konkludert annerledes enn deg.
Hva som er tilfellet gjenstr se.

Utifra alle pstander du fremlegger om meg her i trden, s vekker du ingen tillit hos meg. Du m vre klar over at jeg sitter p fasiten i det anliggende, og derfor kan jeg konkludere med at det du skriver er mest sannsynlig vs ogs i andre sammenhenger.

Dine pstander er ikke verdt en klype salt, snn jeg ser det.

Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for kunne betale 10 millioner.
Men nr vi gikk dette nrmere i smmene, s s vi at den ene av leilighetene var lagt ut p visning lenge fr at AE ble borte. Nr vi gikk enda dypere i smmene, s s vi at ingen av leilighetene var eller hadde vrt registrert i TEHs navn. TEH hadde alts registrert adresse p disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri sttt som eier. Etter denne avslringen, s ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt p, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.

Nr det gjelder resten av innlegget ditt, s bestr det bare av ordsalat uten ml og mening, s det er ikke noe poeng bruke s mye tid p.
Citera
2021-02-01, 17:50
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Takk, Floriss! Skaanseth har ftt klar beskjed om at jeg ikke nsker videre diskusjoner med hen. Ved forske dra meg inn i nye diskusjoner, viser hen at hen ikke har respekt for andre brukere.

Helt rett og riktig, noen her oppfrer seg langt fra voksent. Snt lager baredenne trden s kjedelig,useris og uinteressant gjesp
Citera
2021-02-01, 17:55
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
f borett ut livet, selv etter en evnt. skillsmisse var jo enormt generst, og kan jo tyde p at de regnet med vre beste venner fortsatt. hm?
Det kan vre ukjente og uventede rsaker til den sreie kontrakten, som andre ikke har peiling p.

rsaker som..?
Citera
2021-02-01, 17:56
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Helt rett og riktig, noen her oppfrer seg langt fra voksent. Snt lager baredenne trden s kjedelig,useris og uinteressant gjesp

Har opplevd fr at 2 profiler er samme person, hper det er koll her inne
Citera
2021-02-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for kunne betale 10 millioner.
Men nr vi gikk dette nrmere i smmene, s s vi at den ene av leilighetene var lagt ut p visning lenge fr at AE ble borte. Nr vi gikk enda dypere i smmene, s s vi at ingen av leilighetene var eller hadde vrt registrert i TEHs navn. TEH hadde alts registrert adresse p disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri sttt som eier. Etter denne avslringen, s ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt p, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.

Nr det gjelder resten av innlegget ditt, s bestr det bare av ordsalat uten ml og mening, s det er ikke noe poeng bruke s mye tid p.
Ja, dette; " (...) ordsalat (...)", er et stadig tilbakevendende svar jeg fr fra deg, nr du ikke klarer argumentere imot.
Citera
2021-02-01, 17:57
Medlem
Her er bildet av bordet i gangen

https://imgur.com/a/ul47RI1
Citera
2021-02-01, 18:00
Medlem
Det saueskinnet, var det tiltenkt Tassen, enten p Kvitfjell, baki bilen eller annet?
Citera
2021-02-01, 18:05
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, dette; " (...) ordsalat (...)", er et stadig tilbakevendende svar jeg fr fra deg, nr du ikke klarer argumentere imot.

Argumentere mot hva da? Du prater jo bare i ring med usammenhengende svada. Prater deg selv tilbake til utgangspunktet som var at man ikke kan stole p TH. Han har vist seg vre en lgner.
Det er ikke mere diskutere. Tom Hagen er kjip, gjerrig, maktsyk og kontrollerende. Det er ikke gr ikke ann skjule dette p noe vis etter alle detaljene som har kommet fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in