2021-02-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Tror du..

Jeg gidder ikke hre p den podcasten med den eks-svogeren en gang til, men jeg mener han sa at han flte at han ble mtt med en slags skepsis og var skuffet over at han ikke hrte mer fra politiet.
Citera
2021-02-10, 22:33
Medlem
Citat:
Hvorfor skulle eks-svogeren vre utsttt? Var de Jehovas vitner?
Og det er ingen indikasjoner p at han har gtt til media. Mest sannsynlig er det media som har oppskt han, og ikke omvendt.
Forvrig ble aldri lydopptaket publisert fr ETTER at TH hadde blitt siktet og arrestert.
S, det var alts politiet, gjennom media, som var frst ute med si at TH var den som man mistenkte.
Svogeren har ledet politiet p rett spor. Nr politiet begynte snuse i rett spor, s fant dem ut av alt om vold, trusler, skilsmissemotiv, hevntanker fra TH, avisutklipp etc.
Hvis svogeren hadde faret med tull og tys, s hadde aldri politiet skiftet hypotese slik de gjorde.
Og s snakker du om kynisme, og svrt drlige medmenneskelige egenskaper, du som skreiv at Anne hadde hengt seg i trappa. Tenker du ikke p at f.eks. barnebarna som er 10-15 r gamle kanskje sitter leser dette?

Vi skal heller ikke utelukke at det var politiet som sendte svogeren til VG.

Frst la de bort vitnemlet, men da de ga etter for fristelsen og bestemte seg for g etter TH i stedet for oppklare saken, ble svogeren et nyttig vitne. Og p den tiden var forresten politiet ogs veldig opptatt trygge sitt eget renomm.
Senast redigerad av Sandemose 2021-02-10 kl. 22:41.
Citera
2021-02-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
vet du namnet p RU?
vet du namnet p svogeren?
kan du svara samma p bda dessa frgor?
om inte s r din kommentar ointressant...

Jeg vet navnet p RU. Jeg vet ikke navnet p svogeren. Svogeren gtt til media, s han har jo bedt om bli gjenkjent.
Citera
2021-02-10, 22:40
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg vet navnet p RU. Jeg vet ikke navnet p svogeren. Svogeren gtt til media, s han har jo bedt om bli gjenkjent.

hela ditt svar r en motsgelse...
hur knner du till svogeren d, hrfrg, namn eller r han ensam om att kallas exsvoger / svoger i norge?
Citera
2021-02-10, 22:46
Medlem
Citat:
Alarmselgeren og hndtverkerne er sjekket ut av saken.

Det betyr ikke s mye. De kan bli sjekket inn igjen.
Citera
2021-02-10, 22:47
Medlem
Citat:
Det betyr ikke s mye. De kan bli sjekket inn igjen.

Har du ikke noe fornuftig si da?
Citera
2021-02-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg gidder ikke hre p den podcasten med den eks-svogeren en gang til, men jeg mener han sa at han flte at han ble mtt med en slags skepsis og var skuffet over at han ikke hrte mer fra politiet.

Det sier jo litt om denne svogeren, at han er skuffet over at han ikke hrte mer fra politiet.
Citera
2021-02-10, 22:48
Medlem
Citat:
Alarmselgeren og hndtverkerne er sjekket ut av saken.
hndterkere som dreper ektefeller fordi de ikke fikk oppdraget, en alarmselger som ikke fr selge alarm, en elektriker som ikke fr henge opp ei kjkkenlampe...en utro svoger. Motiv for drap p snill eldre dame. Tror nesten ikke det jeg leser. Hjerner som lper lpsk sammen med fantasier og vrangforestillinger. Skulle slike dagligdagse hendelser ende i drap ville politiet f nok henge fingrene i...
Senast redigerad av LH07 2021-02-10 kl. 22:50.
Citera
2021-02-10, 22:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hndterkere som dreper ektefeller fordi de ikke fikk oppdraget, en alarmselger som ikke fr selge alarm, en elektriker som ikke fr henge opp ei kjkkenlampe...en utro svoger. Motiv for drap p snill eldre dame. Tror nesten ikke det jeg leser. Hjerner som lper lpsk sammen med fantasier og vrangforestillinger.

allt fr att vrna om super-TH...
Citera
2021-02-10, 23:39
Medlem
Vann kremasjon er blitt ganske vanlig i flere land, og det tar to dgn opplse et lik s det er bare beinrester er igjen. Det foregr med varmt vann og kjemikalier.
Senast redigerad av Formann 2021-02-10 kl. 23:41.
Citera
2021-02-11, 00:04
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Umulig si hva som har skjedd her, men mulig det er en enklere lsning enn mange tenker.

Kan vre alarmselegeren som kom tilbake den morgenen, eventuelt en kollega/bekjent av alarmselgeren som har brukt denne metoden:

https://www.ta.no/nyheter/securitas/.../s/5-50-172808

Tenker da p trestubben som l igjen.

Kan ogs vre hndverkere som har jobbet der i lang tid, som kjente huset og rutinene til AEH og visste nr TH vanligvis dro p jobb og derfor var en time for tidlig ute, mtte snu og komme tilbake senere. De visste nok ogs hvor nkkeen befant seg (nkkelen som er borte), da de sikkert av og til mtte lne toalettet. Har selv brukt polske hndverkere og de fikk jo da utlevert nklene mens jeg var p jobb. Hadde en gang en drlig opplevelse ang dette.

Kan ogs vre noen fra mitt anbud som ville hevne seg fordi de ikke fikk jobben.

Har p flelsen av de enkleste lsningene ikke er grundig underskt.

Politiet har jo ringt til alle som hadde gitt anbud. Men det var ingen av de som hadde gjort det
Citera
2021-02-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Politiet har jo ringt til alle som hadde gitt anbud. Men det var ingen av de som hadde gjort det
hrtes bare s vanlig ut for selgere drepe ektefeller nr de ikke fr gjennomfrt salget. Nye tider..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in