2021-02-27, 22:38
Medlem
Polis2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Absolut, hoppas verkligen offret klarar sig. Men det ska mycket till fr att en
Polis ska skjuta fr skojs skull. Gller att dom fr den std dom behver nr de utfr sitt arbete.
Polisen skjuter inte fr skojs skull frutom idiot kvinnobefl som skt hela magasinet utan att trffa. P en autisisk grabb. Det var d jag s upp.
Citera
2021-02-27, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Inte s mycket information n, men polis har skjutit en person i Vllingby i Stockholm:

https://live.aftonbladet.se/supernyt...roll.ACFgj1MB8

Knns spontant som att en sn hr hndelse ganska ltt kan spra ut i kravaller, precis som 2013.
Det var vll dessutom i exakt samma omrde?
Citera
2021-02-27, 22:48
Medlem
Ngon fr grna rtta mig, men kravallerna 2013 startade vll i detta omrde, efter en liknande hndelse?
Citera
2021-02-27, 22:48
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Hoppas detta leder till en hrdare attityd. Inga dialogpoliser nu lngre utan nu tmmer vi magasinen fr att f kontroll p landet. Bra jobbat.

Hur r skadelget, vet ngon?
Frd till sjukhus men skjuten med flera skott r allt media rapporterat. Beror sklart p var han r trffad men flera skott lter ju inte s bra om man vill verleva. Blev ju frd med ambulans till sjukhus ganska omgende vad det verkar s kanske verlever trots allt.
Citera
2021-02-27, 22:52
Medlem
Jas s polisen fick nog av Peter Kjellqvist.
Citera
2021-02-27, 22:55
Medlem
Polishelikopter snurrar fortvarande.
Citera
2021-02-27, 23:00
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Ngon fr grna rtta mig, men kravallerna 2013 startade vll i detta omrde, efter en liknande hndelse?

Nej, det var i Husby
Citera
2021-02-27, 23:10
Medlem
Peter Kjellqvist 56O826-5Ol2 skjuten i ryggen, har flera domar p sig.
Citera
2021-02-27, 23:17
Medlem
Det ser ju inte ljust ut om man ser bilden p aftonbladet, massa blodiga bandage plus hjrtstartare och akutvska som lmnades pgr platsen. Personen blev tilldelad evighetssmn. Vad gjorde han fr att frtjna detta?
Citera
2021-02-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Jag bor ett stenkast frn Oskars, och hrde det klart och tydligt, var vl ingen strre frlust om man sger s. Bensad o laddad kuksugare skulle visa sig p styva linan framfr sina vnner och fick stta livet till p grund av det, dumma jvla horbarn.

Om han nu var bensad till Max s borde du ha vett nog att frst att de beslut han tog i den stunden inte var han. Kan du ngot om benzo eller uttrycker du dig bara?? Pajas. Mnniskor frtjnar inte att d s enkelt r det bara. Ovanstende innebr inte att polisen agerade fel, olycklig situation helt enkelt.
Citera
2021-02-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Polisen skjuter inte fr skojs skull frutom idiot kvinnobefl som skt hela magasinet utan att trffa. P en autisisk grabb. Det var d jag s upp.

Vad sa du upp? Var du polis och sa upp dig? Den situation du pratar om r tragisk, verkligen.
Citera
2021-02-27, 23:27
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jas s polisen fick nog av Peter Kjellqvist.
Bad sysslar gamle Peter med? Nu lr han varit bevpnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in