• 1
  • 2
2009-09-16, 21:48
Medlem
Tinyss avatar
Jag vet inte riktigt om detta ska ligga hr men kom inte p ngot bttre.

Jag har suttit och slkollat p The Bachelor, eller liknande.
En terkommande sak jag mrkt r att killen som r bachelor alltid r misstnksam, han undrar om tjejerna visar riktiga knslor eller bara spelar. Det hr verkar inte vara ngot som the bacheloret pratar ngot om.

r killar S mycket mer desperata att tjejerna inte ens tvekar p att de blivit kra medans r killar verkligen S misstnksamma mot sig sjlva och mot kvinnor att de inte litar p deras ord?

Lite svrdefinierat men hoppas ni frstr.
Citera
2009-09-16, 23:37
Medlem
Trodde folk vid detta laget hade lrt sig att, a woman cannot be trusted.
Citera
2009-09-17, 01:00
Medlem
Alladins avatar
Handlar det om ett tv-program dr du uppenbart fr mer tv-tid ju lngre du hller dig kvar, r det nog p sin plats att vara misstnksam.

Sen tror jag inte killarna/tjejerna i programmen r desperata, de r snarare mediakta.
Citera
2009-09-17, 01:12
Medlem
Skandiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinys
r killar S mycket mer desperata att tjejerna inte ens tvekar p att de blivit kra medans r killar verkligen S misstnksamma mot sig sjlva och mot kvinnor att de inte litar p deras ord?

Lite svrdefinierat men hoppas ni frstr.

Vlj valfri pub/bar/krog.
Generalisera lite snabbt fram hur mnga straighta kvinnliga golddiggers det finns, kontra hur mnga manliga. Fundera ocks grna p vad kriterierna hos en lyckad kvinnlig golddigger r, kontra en manlig.

Inte srskilt svrt att frst att mn har mindre frtroende fr partnerns knslor n vad kvinnor gr.
Citera
2009-09-17, 18:59
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandis
Vlj valfri pub/bar/krog.
Generalisera lite snabbt fram hur mnga straighta kvinnliga golddiggers det finns, kontra hur mnga manliga. Fundera ocks grna p vad kriterierna hos en lyckad kvinnlig golddigger r, kontra en manlig.

Inte srskilt svrt att frst att mn har mindre frtroende fr partnerns knslor n vad kvinnor gr.
Antalet mn som tittar p hyllor r vl ungefr lika mnga som antalet kvinnor som tittar p klockor? Hur menar du?
Citera
2009-09-17, 19:40
Medlem
Tinyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Handlar det om ett tv-program dr du uppenbart fr mer tv-tid ju lngre du hller dig kvar, r det nog p sin plats att vara misstnksam.

Sen tror jag inte killarna/tjejerna i programmen r desperata, de r snarare mediakta.

Det var inte det jag hade frgor om. Det jag undrade var om man verkligen ska vara s jvla misstnksam. r inte det ngot alla tjejer vill hvda sig emot?
Citera
2009-09-17, 20:51
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinys
Det var inte det jag hade frgor om. Det jag undrade var om man verkligen ska vara s jvla misstnksam. r inte det ngot alla tjejer vill hvda sig emot?

Ja i det lget skall du nog vara misstnksam, om du sjlv har rliga intentioner.
Citera
2009-09-17, 21:02
Medlem
Roflsteins avatar
Du kan ju fan inte ta det dr jvla programmet och jmfra i verkligheten..

tjejen dr fr ju vlja mellan honom och massa pengar, och eftersom tjejer ofta r jvligt bra p att ljuga och fitta runt s skulle jag ocks vara misstnksam.

i verkliga livet spenderar du ju inte tid med en person som inte vill spendera tid med dig, dvs drigenom fr du veta om hon gillar dig eller inte.
Citera
2009-09-17, 21:35
Medlem
Synergys avatar
Frstr mig inte p att killar kan utstta sig fr sndr skit.

Det frstr vl vem som helst att tjejerna enbart r dr fr att f synas i media. Det r bara en bonus om de lyckas kamma hem snubben (ls: snubbens pengar) ocks.

Fyfan fr snadr program. Det gr mig s jvla cklad.

Sen alla svenska program av samma slag d. Typ "Frusen Man Sker" eller vad i helvete skiten hette.

Fina och sta killar liksom som verkligen sker krlek. Sen har vi motsvarigheten med tjejer dr det alltid r barn med i bilden. Alltid. Samma jvla smygande fetma bakom hrnet dessutom.

Kan man inte se igenom det dr pisset s r man frstndshandikappad eller svrt jvla naiv...ja s svrt naiv att man fan kan kallas frstndshandikappad.

Nr ska vi f se halvfeta singelkillar med lmagar och flera barn f vlja och vraka mellan yngre och snyggare tjejer..?

Haha, vilket skit. Blygsam intelligensniv inom hela mediavrlden.
Citera
2010-07-03, 06:52
Bannlyst
Kan man ska till detta program som svensk? Har ju varit en del frn canada med! En gng hade de ju en bachelor kille som var frn england och en gng en bachelorette tjej frn canada. I bachelorette 6 r det en del killar med frn canada!
Citera
2021-01-31, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Frstr mig inte p att killar kan utstta sig fr sndr skit.

Det frstr vl vem som helst att tjejerna enbart r dr fr att f synas i media. Det r bara en bonus om de lyckas kamma hem snubben (ls: snubbens pengar) ocks.

Fyfan fr snadr program. Det gr mig s jvla cklad.

Sen alla svenska program av samma slag d. Typ "Frusen Man Sker" eller vad i helvete skiten hette.

Fina och sta killar liksom som verkligen sker krlek. Sen har vi motsvarigheten med tjejer dr det alltid r barn med i bilden. Alltid. Samma jvla smygande fetma bakom hrnet dessutom.

Kan man inte se igenom det dr pisset s r man frstndshandikappad eller svrt jvla naiv...ja s svrt naiv att man fan kan kallas frstndshandikappad.

Nr ska vi f se halvfeta singelkillar med lmagar och flera barn f vlja och vraka mellan yngre och snyggare tjejer..?

Haha, vilket skit. Blygsam intelligensniv inom hela mediavrlden.
https://www.expressen.se/noje/efter-...erige-premiar/
https://www.tv4.se/artikel/5NGydqPod...te-sverige-tv4

I hst tror jag att ni kommer f se Karlstads strsta krogluder/instagramluder/attention whore i Bachelorette. Hon uppfyller alla kriterier ovan. Din funktion i hennes liv kommer vara som bankomat.
Citera
2021-03-01, 18:46
Medlem
StrulPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolaiKarlstad
https://www.expressen.se/noje/efter-...erige-premiar/
https://www.tv4.se/artikel/5NGydqPod...te-sverige-tv4

I hst tror jag att ni kommer f se Karlstads strsta krogluder/instagramluder/attention whore i Bachelorette. Hon uppfyller alla kriterier ovan. Din funktion i hennes liv kommer vara som bankomat.
Var det ngon som dejtade i Live Date?
https://youtu.be/j-PVl_50YNA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här