Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Jag berättar hur Antidoping Sverige ser på och tolkar språkbruket ur WADA-koden. De och ni »sektsperter« divergerar och jag ansluter mig till hur den officiella organisationen ser på saken.
Ungefär på samma sätt som jag inte delade Knutby-sektens syn på tingens väsen även om de tyckte att de hade rätt.
Johanna möller blev dömd för anstiftan till mord och mordförsök på sina föräldrar.
Däremot blev hon inte dömd för mordet på sin exman Aki som ”drunknade” vid sommarstugan på mycket grunt vatten utan några skador på kroppen.
Detta blev möjligt enbart för att polisen klantade sig och lät sig luras av Johannas dyngsnack inledningsvis.
På liknande sätt förhåller det sig med Johaug, det är en sagohistoria aldrig tidigare skådad som tyvärr de dömande instanserna inte kunde motbevisa.
En sak jag inte förstår är varför antidoping Norge inte använde den nya analysmetoden för att spåra metaboliterna från clostebol i ~31 dagar eller gjorde dom det?
Hela det ihopdiktade händelseförloppet (författades under 9 dygn) är jämförbart i sannolikhet med att samma familj vinner på lotto tre ggr på samma vecka (alla lottodragningarna).
Sedan har du någon sjuklig besatthet att driva saker i absurdum, vi vet exakt vad du tjatar om men du är så jävla låst i sirapshjärnan att du tror du upptäckt något som ingen annan här i tråden sett 🙈