Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-19, 07:32
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Har lite clotizolam på väg och ska testa lågdosera denna i 5mg vilket ändå blir hög dos.
Minns jag köpte 2,25mg blotters och räckte med 2st blotters för att sova riktigt bra. Tror denna är bäst mot just sömn. Sen testa och se om effekten blir bättre på 15mg än 5mg. Tror det blir en liten ökad känsla men inte mycket. Tror 15-20mg är en bra dos. Tror inte som med fluclotizolam att effekten blir mycket bättre om man donerar högre än 15-20mg men kan bara köra några prover för beställde bara 100mg.
Får se och skriver sen hur bra effekt det blev och om det är nån skillnad.
. Jag tog hem 1g clotizolam rökar man typ 15mg så känner man lite direkt men tar du 25-30mg så blir de väl som en stes typ ngn som tar reda på halveringstiden fick hem test på EPT och 3-cpm. 3-cpm kan alla strunta i o köpa tog iv o nästan verkningslös. Men ept tog jag 30mg iv och det gjorde mej svamp direkt. Väntar på asken får in dmxe igen i början på nästa vecka och hxe. Hoppas få test därifrån då på dem. Har ju tydligen varit strul för många sidor.
Citera
2021-03-19, 07:52
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drcool880
. Jag tog hem 1g clotizolam rökar man typ 15mg så känner man lite direkt men tar du 25-30mg så blir de väl som en stes typ ngn som tar reda på halveringstiden fick hem test på EPT och 3-cpm. 3-cpm kan alla strunta i o köpa tog iv o nästan verkningslös. Men ept tog jag 30mg iv och det gjorde mej svamp direkt. Väntar på asken får in dmxe igen i början på nästa vecka och hxe. Hoppas få test därifrån då på dem. Har ju tydligen varit strul för många sidor.

Wtf?? Har missat helt att asken börjat igen. Tänkte först du skrev fel men kollade och visst fan. Känns gött att dom kör igen för lär nog ta in nån fet Benso. Trodde först hygea var dom bakom asken men har jag nog haft fel.
Hoppas mina 100mg kommer idag så jag får testa.
Citera
2021-03-19, 17:48
  #39
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Wtf?? Har missat helt att asken börjat igen. Tänkte först du skrev fel men kollade och visst fan. Känns gött att dom kör igen för lär nog ta in nån fet Benso. Trodde först hygea var dom bakom asken men har jag nog haft fel.
Hoppas mina 100mg kommer idag så jag får testa.

What? Jag hittar då ingen Asklepios sida uppe när jag söker? Sen förstår jag faktiskt inte varför folk besvärar sig med att inmundiga och köpa dessa obeprövade RC-preparat när det så enkelt går att köpa hem riktiga beprövade och kända bensodiazepiner (Alpra, Diaz, Klona osv) bara man lär sig TOR och Bitcoins vilket går på en pisskvart.
Citera
2021-03-19, 19:26
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
What? Jag hittar då ingen Asklepios sida uppe när jag söker? Sen förstår jag faktiskt inte varför folk besvärar sig med att inmundiga och köpa dessa obeprövade RC-preparat när det så enkelt går att köpa hem riktiga beprövade och kända bensodiazepiner (Alpra, Diaz, Klona osv) bara man lär sig TOR och Bitcoins vilket går på en pisskvart.
Gissningsvis för att de inte är olagliga? 🤔
Citera
2021-03-19, 19:48
  #41
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Gissningsvis för att de inte är olagliga? 🤔

Du tror väl inte på riktigt att hade en person haft ett bord framför sig med FM1r, Xanor, Triazolam osv och bredvid låg någon Kina RC benzo som man inte ens vet är bättre än Attarax att personen i fråga hade valt RC benzon för att resten är "olagliga" dvs receptbelagda?

Det handlar till 99% om okunnighet om Darknet och köp från tex. FS. och då köper folk obeprövade benzos från indexerade sidor för de inte kan och vet bättre alternativ att få tag i lugnande.
Citera
2021-03-19, 20:24
  #42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Du tror väl inte på riktigt att hade en person haft ett bord framför sig med FM1r, Xanor, Triazolam osv och bredvid låg någon Kina RC benzo som man inte ens vet är bättre än Attarax att personen i fråga hade valt RC benzon för att resten är "olagliga" dvs receptbelagda?

Det handlar till 99% om okunnighet om Darknet och köp från tex. FS. och då köper folk obeprövade benzos från indexerade sidor för de inte kan och vet bättre alternativ att få tag i lugnande.

Det är väl självklart att man letar efter alternativ som gör att man inte torskar på ringa narkotika, narkotikabrott och ev blir av med körkort och jobb? Alla som pundar är inte pundare.
Citera
2021-03-19, 23:59
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Du tror väl inte på riktigt att hade en person haft ett bord framför sig med FM1r, Xanor, Triazolam osv och bredvid låg någon Kina RC benzo som man inte ens vet är bättre än Attarax att personen i fråga hade valt RC benzon för att resten är "olagliga" dvs receptbelagda?

Det handlar till 99% om okunnighet om Darknet och köp från tex. FS. och då köper folk obeprövade benzos från indexerade sidor för de inte kan och vet bättre alternativ att få tag i lugnande.
Är det inte jobbigt att vara Gud och veta hur alla beter sig?

Behåll din fåniga emoji för dig själv. Du är inte talesperson för världen och definitivt inte för mig.
Citera
2021-03-20, 03:44
  #44
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Är det inte jobbigt att vara Gud och veta hur alla beter sig?

Behåll din fåniga emoji för dig själv. Du är inte talesperson för världen och definitivt inte för mig.

Haha vara gud behöver man inte vara för att kunna handla riktiga saker. Handlar bara att inte ha blivit tappad när man var liten som du verkar, du skriver ju i gåtor? Vem har sagt att jag är talesperson för någon?

Det jag pratar om är sunt förnuft, du skulle hellre ha en schysst märkesbil än ett hemmabygge? hellre en god måltid än knäckebröd? hellre riktig medicin än Kina skit? Säger sig självt. Vet du läser du bara lite så tror jag faktiskt tom. du med ditt extrema intellekt skulle klara av att beställa och handla beprövad riktig medicin istället för otestat Kina skit som förr eller senare blir narkotikaklassat ändå.

Du förlöjligar bara dig själv med detta svar.
__________________
Senast redigerad av yournotlikeme 2021-03-20 kl. 03:46.
Citera
2021-03-20, 07:50
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Pga att det inte visar positivt vid up.
Fick mitt nyss och intog 10mg och väntar på effekt.

Jag somnade och sov 12tim utan att vakna på 15mg så hann inte känna efter så mycket men tog nyss 15mg till. Känner mig efter benzad som fan. Funkar skitbra mot sömnproblem som jag anade den skulle göra.
Skriver snart igen.. fan vad skönt jag sovit.
Citera
2021-03-20, 08:38
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Jag somnade och sov 12tim utan att vakna på 15mg så hann inte känna efter så mycket men tog nyss 15mg till. Känner mig efter benzad som fan. Funkar skitbra mot sömnproblem som jag anade den skulle göra.
Skriver snart igen.. fan vad skönt jag sovit.

Känner av effekt men inte jättemycket men mer än dioxazolam. Jag vill inte heller bli helt super benzad utan mer skön och slippa ångest och oro vilket denna löser på 20-25mg ska vänta lite till för känns som det kommer mer och mer. Lite lättare i kroppen med känner jag.
Så känner definitivt effekt även om lite men att sova på var denna sjukt bra som fluclotizolam var.
Citera
2021-03-20, 10:09
  #47
Medlem
Nu har jag nog full effekt och känns bra men man blir inte mega benzad utan mer att man känner sig bra utan ångest och skit.
Bra medicinsk benzo men tog nu resten för att se om det blir bättre effekt eller man kan hålla sig på 15-20mg.
Citera
2021-03-20, 14:15
  #48
Medlem
Jo visst funkar det men i höga doser tyvärr men gillade denna för blev sjukt social och har fått mycket gjort. Sov som en gud på det med.
Jag gillar denna men en dos får nog bli minst 10-15mg iaf och då skulle jag behövt 2st för att använda det medicinsk. Var bättre än dioxazolam med så nu väntar jag på den 3e benzon ska släppas.
Denna får 3 av 5.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback