Citat:
Ursprungligen postat av
kommunism-massmord
David Schwartz, jude som överlevt flera tyska "dödsläger" var drivande på 1960-talet att göra Sverige mångkulturellt. Hans livsuppgift var att om svenskarna fick fortsätta vara "ariska" så hade Hitler "vunnit". Hans lobby verksamhet fick Palme och socialdemokraterna att börja med invandring till Sverige och som slutmål att Sverige riksdag röstade att Sverige skulle vara mångkulturellt. Vilket hände.
Fundera gärna på varför David Schwartz överlevde flera tyska läger och levde till bli en gammal man. Var det verkligen utrotningsläger han satt i?
Sverige betedde sig fegt och opportunistiskt under kriget, men det finns knappast någon anledning till varför någon skulle göra just Sverige till måltavla för något sådant. Dessutom är svenskarna inte värda att finnas som etnicitet om de tillåter uppblandning. Inte för att jag bryr mig. Det mesta med den svenska mentaliteten och det svenska samhället äcklar mig. Föredrar alla gånger en grek, neger eller asiat som delar mina värderingar framför en frihetshatande, skenhelig, auktoritetstroende "arisk" svensk.
Det ska givetvis inte finnas lagar mot att säga saker, men man är riktigt dum i huvudet om man på allvar tror att Förintelsen är påhittad.