2021-04-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hvordan vet du at ru ikke er mottaker. Har th betalt til seg selv.
Siden det ikke har kommet noe livsbevis og GM ikke hrer noe mer fra seg. Er jeg ikke s sikker p at noe som helst ble utbetalt til GM, nr TH var hos politiet for sende belpet. Det kanskje bare s slik ut p skjermen ?
Citera
2021-04-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Solgt for mellom 4.0 og 6.0 millioner, iflg eiendomspriser.no
Tinglyst 04.03.20.
Og du vet at RU er eier?
follow the money.
Citera
2021-04-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Siden det ikke har kommet noe livsbevis og GM ikke hrer noe mer fra seg. Er jeg ikke s sikker p at noe som helst ble utbetalt til GM, nr TH var hos politiet for sende belpet. Det kanskje bare s slik ut p skjermen ?
du mener det er villedning og at intet gikk ut fra ths konto. Hvem str bak dette. Politiet, th eller begge.
Citera
2021-04-21, 23:39
Medlem
N har jeg funnet minst fire personer p adressen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=182195172
Citera
2021-04-21, 23:40
Medlem
Citat:
follow the money.

Eiendommen er registrert m RUs mor, og en som sannsynligvis er hennes samboer.
Alt iflg grunnboksutskrift.
Citera
2021-04-21, 23:41
Medlem
Citat:
Dersom ru har brukt penger han ikke kan dokumentere fremskaffet p rlig vis blir det i beste fall en skattesak.
Det blir jo en liten trst det da, akkurat som THs uregistrerte vpen. De har da ftt tatt dem for noe og bevist at de er kriminelle.

Det blir for dumt, skjnner du ikke det ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-21 kl. 23:52.
Citera
2021-04-21, 23:50
Medlem
Citat:
du mener det er villedning og at intet gikk ut fra ths konto. Hvem str bak dette. Politiet, th eller begge.
Det er flere mter gjre dette p. Som kjent opprettet ikke TH selv noen Monero konto eller kjpte Monero, han fikk hjelp til det, trolig av politiet. Hvorfor tror du hele betalingen skjedde hos politiet ? Jo fordi politiet styrte alt, TH skjnte ikke noe av det som foregikk. Han trodde en betaling fant sted, noe jeg ikke er s sikker p skjedde. Politiet var vel ikke s dumme at de betalte ut millioner til en skurk ?
Citera
2021-04-21, 23:56
Medlem
Alts, at en mann som er siktet for medvirkning til kidnapping skal ha kjpt en eiendom ved hjelp av kriminelle midler mens han er under full etterforskning, hvor sannsynlig er det? Jeg tviler ikke p at svaret p gten ligger rundt miljet til denne mannen, men dette blir for skt.
Citera
2021-04-22, 00:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det er flere mter gjre dette p. Som kjent opprettet ikke TH selv noen Monero konto eller kjpte Monero, han fikk hjelp til det, trolig av politiet. Hvorfor tror du hele betalingen skjedde hos politiet ? Jo fordi politiet styrte alt, TH skjnte ikke noe av det som foregikk. Han trodde en betaling fant sted, noe jeg ikke er s sikker p skjedde. Politiet var vel ikke s dumme at de betalte ut millioner til en skurk ?

har du dokumentation om ngot av detta?
Citera
2021-04-22, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Alts, at en mann som er siktet for medvirkning til kidnapping skal ha kjpt en eiendom ved hjelp av kriminelle midler mens han er under full etterforskning, hvor sannsynlig er det? Jeg tviler ikke p at svaret p gten ligger rundt miljet til denne mannen, men dette blir for skt.

Jeg har ikke dekning for det jeg skrev i sted. Jeg *tror* det er RUs mor som kjpte denne eiendommen. Vet ikke hvor Jayce har ftt sine opplysninger fra, om at RU eier eiendommen. RU er involvert i to bedrifter, hvorav den ene har forretningsadresse p denne adressen.
For vrig helt enig med deg, helt usannsynlig at RU bruker kriminelle midler. Politiet flger nok godt med, det gjelder nok alle investeringer utfrt av hans nrmeste familie.
Citera
2021-04-22, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jeg trr pst at kjpet av Monerone i begynnelsen av 2019 er synlig, men at noe betaling i midten av 2019 ikke er synlig.

https://bitinfocharts.com/comparison...nsactions.html

At TH fikk hjelp til kjpe Monero og betalte hos politiet, kan du lese her.

https://www.dagbladet.no/nyheter/tom...sa-pa/72462018
Citera
2021-04-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

Stoltenberg har sittet og diktet opp eventyr siden han kom inn p forumet.
Han burde heller kalt seg Asbjrnsen og Moe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in