Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Ja. I stand corrected.
Citera
2021-01-23, 17:50
Medlem
asdfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nej du har nog rätt, Jag är frivilligt utan amorösa eller sexuella kontakter (oavsett kon på min moatjé), det diskvalificerar min status som "incel". Sorry.

Bra att du kan göra rätt för dig i alla fall.
Citera
2021-01-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Bra att du kan göra rätt för dig i alla fall.
Ja va fan man måste stå för vem man är.

EDIT:
Oavsett om man är man eller kvinna.
Citera
2021-05-06, 02:36
Medlem
efftolvs avatar
Varför bögar sig inte incels med varandra?
Jag menar, om det ändå är kört för de?
Citera
2021-05-06, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efftolv
Dem heter det. För det andra är de inte lika vrickade i skallen som du är.
Citera
2021-05-13, 14:11
Medlem
Fittheligeandes avatar
Antalet män som är oskulder mellan 18-30 har ökat med över 200% i Usa sen 2008. Detta är något större som har att göra med strukturer i våran kultur, än att det är några få ensamma män som måste ta en dusch, börja gå på gymmet, och sluta runka i sin mammas källare. Nej detta måste som sagt bero på något större.

https://boingboing.net/2021/03/22/ad...ity-soars.html
Citera
2021-05-13, 15:53
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Antalet män som är oskulder mellan 18-30 har ökat med över 200% i Usa sen 2008. Detta är något större som har att göra med strukturer i våran kultur, än att det är några få ensamma män som måste ta en dusch, börja gå på gymmet, och sluta runka i sin mammas källare. Nej detta måste som sagt bero på något större.

Få ensamma män ? Enligt SCB finns det 70.000 fler män än kvinnor i åldrarna 20-30.

70.000 !! En hel stad med ensamma män som ska kämpa om ett fåtal kräsna singeltjejer, då hjälper vare sig duschen eller gymmet.
Citera
2021-05-13, 16:04
Medlem
bubbsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande

Du har helt rätt. Det är något sjukt som händer i många länder just nu. Jag tror inte det är så stor skillnad i Sverige. Finns många vuxna män jag misstänker är oskulder. Män med fullt fungerande liv.
Citera
2021-05-13, 16:09
Avstängd
Liberationfronts avatar
Tycker man borde ställa er två o två bakhuvet mot varandra för att spara på patroner. Sen blir nästa folkmord på er
Citera
2021-05-13, 16:21
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:

För att de inte är bögar.
Citera
2021-05-13, 16:53
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Få ensamma män ? Enligt SCB finns det 70.000 fler män än kvinnor i åldrarna 20-30.

70.000 !! En hel stad med ensamma män som ska kämpa om ett fåtal kräsna singeltjejer, då hjälper vare sig duschen eller gymmet.

Det är just det som är min poäng. Att problemet ligger inte endast hos några få ensamma män. Utan det har att göra med hur samhället ser ut.
Citera
2021-05-13, 17:31
Moderator
pbos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
För att de inte är bögar.
Tja, det har ju i alla tider funnits män som har sex med män utan att vara känslomässigt homosexuella. Man kan ju fundera på om de hade någon framgång hos kvinnor. För de flesta heterosexuella incelmän är det förstås ingen lösning eftersom tanken sex med en annan man känns allt annat än lockande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in