Citat:
Ursprungligen postat av
Procuror
Nej, ingen idé att generalisera. En tjej måste inte må pyton av att sälja sex.
Precis. Jag var med en tjej som för allt i världen ville ut från det livet (en av få tjejer som var gratis) , men hon hade kompisar som sa att de älskade det och aldrig ville sluta.
Men det riktigt svintragiska är de tjejer som uppenbart mår riktigt djävla dåligt... som tar ice och super men än vanligt för att stå ut.
Satt och pratade med ett par tjejer på en bar i Bkk, en av dem var NYFÖRLÖST, typ 3 dagar sedan.... hon sa till de som ville ta med henne att hon inte orkade och hon sa snällt att om de kunde vänta några veckor. men så kom en fet djävla ful tysk som fan insisterade på att hon skulle gå med han.... när hon gick hade hon tårar i ögonen och tyskfan bryr sig inte ett skit...
Fick höra sedan att det blivit sjukhusbesök för henne pga blödningar. tysken hade tydligen mage att klaga till ägaren efteråt... Givetvis kan det vara något hennes kompis diktat ihop för att försöka få sympatipengar, men verkade äkta.
Aldrig i helvete att jag går med en brud som verkar det minsta anti. Blir aldrig bra sex. Säger de att "Jag har mens, sorry" betyder de att de inte gillar en och det är ok. Finns gott om brudar som man har bra kemi med istället.