Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-06, 20:19
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Nej, din hysteriska reaktion tyder på att du inte är lugn. För din beskrivning av relation mellan säljare och köpare är inte saklig eller sann. Den är känslomässigt betingad baserad på en massa propaganda och hets.

Ja, baseras inte på verkliga förutsättningar.
Utan på förutfattade meningar..
Citera
2021-05-09, 09:36
Medlem
Citat:
Nej, din hysteriska reaktion tyder på att du inte är lugn. För din beskrivning av relation mellan säljare och köpare är inte saklig eller sann. Den är känslomässigt betingad baserad på en massa propaganda och hets.

Det är precis så det är. Ledsen att måste meddela detta till dig och krossa ditt torskhjärta, men de hororna du har betalt för harvhaft 0 intresse av att ligga med dig.

Alla torskar verkar tro att alla horor älskar dom och att detta är något de gladeligen utsätter sig för. Ni kunde inte vart mer fel ute!
Citera
2021-05-23, 09:15
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Det är precis så det är. Ledsen att måste meddela detta till dig och krossa ditt torskhjärta, men de hororna du har betalt för harvhaft 0 intresse av att ligga med dig.

Alla torskar verkar tro att alla horor älskar dom och att detta är något de gladeligen utsätter sig för. Ni kunde inte vart mer fel ute!

Vilka djupa kunskaper du har om något du har aldrig haft med att göra. Verkligen imponerande. Var lärde du dig allt?
Citera
2021-06-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
BJ barerna är fina...sitta o dricka en öl samtidigt som man blir avsugen av en knästende tjej

Haha, skön syn det....bartendern jag vill ha samma som killen bredvid mig :P
Citera
2021-07-03, 18:45
Medlem
Det finns extremt mycket fattigdom på landsbygden i Thailand. Kulturen är att barnen som kan försörjer sina familjer och släktingar. Männen gör det med thaiboxning, kvinnorna gör det med prostitution. En thailänds prostituerad klarar sig mentalt gissningsvis högst ett år, sedan blir det droger, sjukdomar o andra problem. Andra har tur o hittar en västerländs man som blir förälskad o försörjer tjejens familj och släktingar o samtidigt får tjejen väck från prostitutionen.

Det går inte att jämföra med prostituerade från Rumänien, Danmark eller Sverige.

Human trafficking ska såklart straffas hårt, men vanlig prostitution är bara idioti att förbjuda. Folket som har lust att ägna sig åt detta kommer ändå att fortsätta och polisens resurser behövs för att bekämpa riktiga brott.
Citera
2021-07-08, 23:36
Medlem
Pansarhanes avatar
Jag köper enbart ladyboys och shemales som jag umgås med. Den sortens kvinnor älskar att bli bortskämda med kläder och smycken. Älskar att se dem lyckliga.
Citera
2021-08-12, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhane
Jag köper enbart ladyboys och shemales som jag umgås med. Den sortens kvinnor älskar att bli bortskämda med kläder och smycken. Älskar att se dem lyckliga.
😂😂😂😂
Citera
2021-08-13, 22:40
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canisdirus1
En thailänds prostituerad klarar sig mentalt gissningsvis högst ett år, sedan blir det droger, sjukdomar o andra problem.

Jag har träffat tjejer där nere som jobbat i flera år och är vid god mental hälsa och inte dricker eller missbrukar. Tro mig, jag har dom på facebook.
Citera
2021-08-14, 12:36
Medlem
Procurors avatar
Citat:
Jag har träffat tjejer där nere som jobbat i flera år och är vid god mental hälsa och inte dricker eller missbrukar. Tro mig, jag har dom på facebook.
Nej, ingen idé att generalisera. En tjej måste inte må pyton av att sälja sex.
Citera
2021-08-14, 13:02
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Procuror
Nej, ingen idé att generalisera. En tjej måste inte må pyton av att sälja sex.

Precis. Jag var med en tjej som för allt i världen ville ut från det livet (en av få tjejer som var gratis) , men hon hade kompisar som sa att de älskade det och aldrig ville sluta.

Men det riktigt svintragiska är de tjejer som uppenbart mår riktigt djävla dåligt... som tar ice och super men än vanligt för att stå ut.

Satt och pratade med ett par tjejer på en bar i Bkk, en av dem var NYFÖRLÖST, typ 3 dagar sedan.... hon sa till de som ville ta med henne att hon inte orkade och hon sa snällt att om de kunde vänta några veckor. men så kom en fet djävla ful tysk som fan insisterade på att hon skulle gå med han.... när hon gick hade hon tårar i ögonen och tyskfan bryr sig inte ett skit...

Fick höra sedan att det blivit sjukhusbesök för henne pga blödningar. tysken hade tydligen mage att klaga till ägaren efteråt... Givetvis kan det vara något hennes kompis diktat ihop för att försöka få sympatipengar, men verkade äkta.

Aldrig i helvete att jag går med en brud som verkar det minsta anti. Blir aldrig bra sex. Säger de att "Jag har mens, sorry" betyder de att de inte gillar en och det är ok. Finns gott om brudar som man har bra kemi med istället.
Citera
2021-08-14, 20:53
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Precis. Jag var med en tjej som för allt i världen ville ut från det livet (en av få tjejer som var gratis) , men hon hade kompisar som sa att de älskade det och aldrig ville sluta.

Men det riktigt svintragiska är de tjejer som uppenbart mår riktigt djävla dåligt... som tar ice och super men än vanligt för att stå ut.

Satt och pratade med ett par tjejer på en bar i Bkk, en av dem var NYFÖRLÖST, typ 3 dagar sedan.... hon sa till de som ville ta med henne att hon inte orkade och hon sa snällt att om de kunde vänta några veckor. men så kom en fet djävla ful tysk som fan insisterade på att hon skulle gå med han.... när hon gick hade hon tårar i ögonen och tyskfan bryr sig inte ett skit...

Fick höra sedan att det blivit sjukhusbesök för henne pga blödningar. tysken hade tydligen mage att klaga till ägaren efteråt... Givetvis kan det vara något hennes kompis diktat ihop för att försöka få sympatipengar, men verkade äkta.

Aldrig i helvete att jag går med en brud som verkar det minsta anti. Blir aldrig bra sex. Säger de att "Jag har mens, sorry" betyder de att de inte gillar en och det är ok. Finns gott om brudar som man har bra kemi med istället.

Håller helt med dig, men konstigt om att hon gick med den där tysken. Hon är inte tvingad. Kan säga nej. Det är upp till tjejen. Det enda som gör att tjejen kan känna tryck på sig är att få upp antalet barfines så hon får sin fulla provisionsbaserade lön. Eller ett rent desperat behov av pengar. Men nja..

Men jag ogillar också män som beter sig illa mot prostituerade.
Citera
2021-08-20, 20:20
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Citat:
Håller helt med dig, men konstigt om att hon gick med den där tysken. Hon är inte tvingad. Kan säga nej. Det är upp till tjejen. Det enda som gör att tjejen kan känna tryck på sig är att få upp antalet barfines så hon får sin fulla provisionsbaserade lön. Eller ett rent desperat behov av pengar. Men nja..

Men jag ogillar också män som beter sig illa mot prostituerade.
Antagligen kunde hon inte säga nej, var alltså tvingat.
Ingen tjej som precis har född vill knulla och särskilt inte en okänd man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in