Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-04, 18:57
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Här är studien tror jag:

https://www.pmda.go.jp/drugs/2021/P2...231_I100_1.pdf

Den är delvis på japanska dock.
Nu kan jag inte japanska men jag vet ju vad Lars Bern tycker om vaccin.
Han har ju tappat greppet och sprider dynga.Snart kommer han att attackera Illuminati och de rika satanistpedofilerna som ligger bakom vaccinerna...
Citera
2021-06-04, 18:58
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Rent jävla dravel om detta gäller något av mRNA-vaccinen...

Det är ju helt enkelt så att inga spikprotein bildas av vaccinet. Så det kan inte sprida sig. De finns helt enkelt inte i vaccinet.

Ren och skär LÖGN.

Suck...

Ja, men det är ju Lars Bern och hans anhang så du kan ju inte förvänta dig att påståendena skulle vara annat än påhittat skitsnack. Lite sån där pseudovetenskap där de oftast refererar till varandra som källor, ofta använder hänvisningar som ”en kvinna i Kentucky rapporteras av media ha blivit febrig” men lämnar all forskning och fakta utanför sitt resonemang.

De här faktaförnekarna skall man bara se som underhållning, skratta lite åt eller kanske stänga av om man tycker de är alltför larviga.

Jag stänger av dem nu.
Citera
2021-06-04, 18:58
Medlem
Citat:
Här är studien tror jag:

https://www.pmda.go.jp/drugs/2021/P2...231_I100_1.pdf

Den är delvis på japanska dock.

Det där får man inte ute något av om man inte kan japanska samt är insatt i den typen av forskning.
Om någon här är både de sakerna får de gärna upplysa oss andra, men det känns väl inte så sannolikt.
Tvivlar starkt på att den där Lars Bern kan japanska heller.
Citera
2021-06-04, 19:01
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nu kan jag inte japanska men jag vet ju vad Lars Bern tycker om vaccin.
Han har ju tappat greppet och sprider dynga.Snart kommer han att attackera Illuminati och de rika satanistpedofilerna som ligger bakom vaccinerna...

Lars Bern har väl inget emot vaccinering mot DNA-virus?

Det är däremot dårskap att massvaccinera folk mot ett RNA-virus. Jag litar mer på japanska forskare än västerländska får som är köpta av läkemedelsindustrin.
Citera
Medlem
ppp333s avatar
Den här studien?

"Circulating SARS-CoV-2 Vaccine Antigen Detected in the Plasma of mRNA-1273 Vaccine Recipients"
https://academic.oup.com/cid/advance...iab465/6279075
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Israel har nästan helt använd Pfizer, andra länder sina egna vacciner, vissa delstater i Indien har istället kört ivermectin osv.
Smart kille! Israel har ju kört samtliga godkända vaccin. Vilka andra länder förutom Kina och Ryssland?

Indien vaccinerar för fullt med alla tillgängliga vaccin, även egna kopior.

Var hittar du all skit du sitter och påstår?
Citera
Medlem
Saywhaat-s avatar
Det kommer bli extremt intressant att följa upp den här studien.

COMMUNITY-studien fortsätter och nästa provtagning sker i maj 2021 då en stor andel deltagare förväntas vara vaccinerade. Då kommer studien kunna jämföra immunförsvaret efter naturlig infektion och efter vaccinering.

https://www.ds.se/jobba-hos-oss/mot-...r-nio-manader/
Citera
2021-06-04, 19:02
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Israel har nästan helt använd Pfizer, andra länder sina egna vacciner, vissa delstater i Indien har istället kört ivermectin osv.
Smart kille! Israel har ju kört samtliga godkända vaccin. Vilka andra länder förutom Kina och Ryssland?

Indien vaccinerar för fullt med alla tillgängliga vaccin, även egna kopior.

Var hittar du all skit du sitter och påstår? Bitchute, You Tube?
Citera
2021-06-04, 19:02
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Själv läser jag ungefär 50 studier/månad. På ett år blir det 600. På tio år 6000.

Att komma upp i 10.000 på en livstid är det nog många vetenskapsmän som gör.

Gissar att du gör det inom ditt område?
Citera
2021-06-04, 19:04
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Det kommer bli extremt intressant att följa upp den här studien.

COMMUNITY-studien fortsätter och nästa provtagning sker i maj 2021 då en stor andel deltagare förväntas vara vaccinerade. Då kommer studien kunna jämföra immunförsvaret efter naturlig infektion och efter vaccinering.

https://www.ds.se/jobba-hos-oss/mot-...r-nio-manader/

Du det är Juni nu! Kan du inte klockan? Det får man ju lära sig i förskolan...

Att man får antikroppar efter genomgången infektion är inte nåt som ifrågasetts!
Idag är man väl uppe i 10 månader för de flesta och ca 8 månader för vaccinerade.
Anledning till den lägre tiden är ju att det bara har gått 8 månader sen man startade vaccinering.

Man kan ju undra varför genomgångna bara har immunitet efter 10 månader då många fick covid för drygt 18 månader sen?

Naturlig immunitet verkar i så fall inte vara livslångt som vissa påstår
Senast redigerad av negrofoben 2021-06-04 kl. 19:11.
Citera
2021-06-04, 19:04
Nu har tråden ett 50-tal inlägg och ännu har det inte presenterats ett dyft som stöder det trams som presenteras i trådstarten.
Är det någon, ts inräknad, som kan länka till studier som visar att vaccinen ger upphov till spikproteiner som ansamlas i kroppens organ och åstadkommer skador?

Annars kan vi konstatera att tråden inte ens hör hemma i konspirationsforumet utan i papperskorgen.
Citera
2021-06-04, 19:05
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Sedan 80-talet om jag minns rätt. Han har alltså haft 30-40 år på sig.

Får inte riktigt det intrycket om man läser hans wiki-sida. Verkar mest som om han hållit på med annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in