Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-07, 13:44
  #2281
Medlem
Tremendouslys avatar
Gillar ändå nicket "Håkan the Swede". Lite som han försökt på sig en internationell karriär. Än så länge verkar det som att den ligger i dvala och väntar på bättre tider.
Citera
2021-06-07, 13:51
  #2282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Gillar ändå nicket "Håkan the Swede". Lite som han försökt på sig en internationell karriär. Än så länge verkar det som att den ligger i dvala och väntar på bättre tider.

Jag och vi andra som det går bättre för borde också starta egna kanaler. Jag kan dessutom spela gitarr (säger blygsamt att jag spelar hyfsat bra), så det blir en bra motpol till honom. 🙂 Förklara hur bra jobb man har, hur mycket man orkar träna, hur snygg brud man har, vilken utbildning man har och bara prata om vad bra allting är 😃
Citera
2021-06-07, 14:22
  #2283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Gillar ändå nicket "Håkan the Swede". Lite som han försökt på sig en internationell karriär. Än så länge verkar det som att den ligger i dvala och väntar på bättre tider.

Han försöker bredda sig bör swischen minskar. Men han får skaffa tex patreon för de som inte är i Sverige kan inte swischa
Citera
2021-06-07, 15:23
  #2284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Jag och vi andra som det går bättre för borde också starta egna kanaler. Jag kan dessutom spela gitarr (säger blygsamt att jag spelar hyfsat bra), så det blir en bra motpol till honom. 🙂 Förklara hur bra jobb man har, hur mycket man orkar träna, hur snygg brud man har, vilken utbildning man har och bara prata om vad bra allting är 😃

Kör vetja! Som en äkta motpol till Håkan kan du sen välkomna alla höger-älvor som pratar om inbördeskrig. Ingen kommer heller vara avundsjuk eftersom du har det så bra.
Citera
2021-06-07, 15:56
  #2285
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"jag är nog mer hes än förkyld"...
Fråga, Kommer KU att utreda Estoniakatastrofen
(men, lägg till ett frågetecken, slöis!)

https://www.youtube.com/watch?v=6TxsbDIoYaU
Citera
2021-06-07, 16:01
  #2286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Gillar ändå nicket "Håkan the Swede". Lite som han försökt på sig en internationell karriär. Än så länge verkar det som att den ligger i dvala och väntar på bättre tider.

Låter lite porraktigt på något vis,tänker på Puma Swede.
Kanske en karriär att tänka på.
Med filmtitteln:
-Doppa flötet i kajutan.
Eller.
-Länsfiskalen hälsar på med betongen i kajutan.

-Mossad-agenterna och Britta på Pizzerian.
Citera
2021-06-07, 16:17
  #2287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Låter lite porraktigt på något vis,tänker på Puma Swede.
Kanske en karriär att tänka på.
Med filmtitteln:
-Doppa flötet i kajutan.
Eller.
-Länsfiskalen hälsar på med betongen i kajutan.

-Mossad-agenterna och Britta på Pizzerian.

Det finns ju en genre med gamla gubbar och riktigt unga kvinnor 😂👍
Citera
2021-06-07, 16:21
  #2288
Medlem
Nu har jag pratat med skattemyndigheten och den jag pratade med var väldigt intresserade av swisch upplägget hur duktig Håkan är och hur mycket pengar han tjänar. Han gillade inte heller det jag sa att han lurar av fattigpensionärer pengar.

I morgon ringer jag KFM och hör mig för.
__________________
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-06-07 kl. 16:50.
Citera
2021-06-07, 16:38
  #2289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Nu har jag pratat med skattemyndigheten och d en jag pratade med var väldigt intresserade av swisch upplägget hur duktig Håkan är och hur mycket pengar han tjänar. Han gillade inte heller det jag sa att han lurar av fattigpensionärer pengar.

Det skulle vara extremt intressant att läsa de senaste två årens kontoutdrag från Håkans Swedbank-konto. Består dom av swish följt av bankomatuttag eller är det swich följt av kortköp på bolaget? Andra intäkter ser jag för osannolikt. Andra utgifter lär väl vara pizzerian, värdshuset och busskort men knappast kläder eller hygienartiklar.
Citera
2021-06-07, 16:44
  #2290
Medlem
Kackotopis avatar
HB går utrikes "New investigation of the M S Estonia": https://www.youtube.com/watch?v=itgUcuFVQ_A tror ni han fick några swishstålar av engelsktalande personer?
Citera
2021-06-07, 16:49
  #2291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det finns ju en genre med gamla gubbar och riktigt unga kvinnor 😂👍

Hahaha!
Ja det gör det!....har jag hört. 🤔
Citera
2021-06-07, 16:56
  #2292
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Inget konkret? Att HB är alkoholist och mytoman, är inte det konkret nog?

Så du tror på att Håkan blev inkallad som student från Lund för att dyka på Estonia? Så du tror på att Håkan har ägt en TV-studio med utrustning för 20 miljoner, när han i sitt senaste klipp konstaterar att han inte är tekniskt kunnig nog att redigera en simpel video? Så du tror på att Håkan har både skepparexamen och flygcertifikat? Så du tror på att Håkan är utbildad ekonom och nästan färdigutbildad jurist? Så du tror på att Håkan var nykter i sin senaste video? Etc...

Har du sett hans kläder, räcker inte det för att förstå att han är en fattig luffare som hittar på allt?

Hur mycket har du swishat honom egentligen?

EDIT: Om du inte redan har sett den här. Här är Håkan cirka 50 år gammal. Tror du själv på att han haft ett så framgångsrikt liv som han själv vill påstå? https://www.youtube.com/watch?v=IqzDgasTydY
Vad han har gjort eller inte gjort i det förflutna, bryr jag mig inte om...
Tycker ändå att han som många andra på tuben uttrycker det som ganska många känner och upplever i dagens samhälle.

Låt karln vara att köra sitt race!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback