Citat:
Ursprungligen postat av
Jasy17
Har du spelat bort 1,6 miljoner kronor inom 1 år ?
Yes eller rättare sagt inom 1-2 månader på fotbollsbetting vilket är det jag håller på med. Det var vinstpengar men ändå. Har gått från att inte ha haft något och en massa skulder till att jag har vunnit mycket och försökt sluta 4 gånger nu. Det har hållit i sig i några månader och som mest i nästan ett år. Återfaller dock alltid och torskar allt till slut. I ordning har jag haft så här mycket när jag har slutat:
1. 900k
2. 800k
3. 500k
4. 1,9 miljoner. Jag hade några misslyckade aktieinvesteringar som gjorde att det blev 1,6 men det var 1,9 när jag slutade spela.
Har nog själv inte fattat att jag i princip var ekonomiskt oberoende då jag är rätt ung fortfarande. Men men, jag kommer att nå upp till åtminstone några hundratusen igen då jag uppenbarligen har någon sorts skicklighet även om jag vet att jag samtidigt har ett gigantiskt problem. Tills dess får jag hålla ut med att leva extremt fattigt och därmed förnedra mig själv inför omvärlden. För jag har ännu inte accepterar att jag torskade i princip 2 miljoner och frågan är om jag någonsin kan göra det. Däremot, självmord och sånt som vissa pratar om ska aldrig vara ett alternativ!