Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-19, 14:00
Medlem
Har en riktigt dålig känsla av att vi kommer få höra att den här läraren har dött. Känns ju inte så jävla tursamt när man får en fet kniv huggen i magen att man överlever. Jag hoppas verkligen att han överlever. Stackars familj, barn och släkt.
Citera
2021-08-19, 14:02
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det såg ut som en husrannsakan. Men vad är det för mening med husrannsakan när killen är 15 år, tror man att 15-åringar tillhör en terrororganisation.
Datorer, anteckningsblock - klart de vill veta hans influenser och tankar.
Citera
2021-08-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolfRacer
En H*go Jackson född 06. 15 år.
(tar bort länken, kan man ta bort bilden från Imgur på nått sätt?)

Den galna miljöpartistens son, som vill att alla icke multikultiälskare ska utvisas och andra invandrare ska få flytta till Sverige
Citera
2021-08-19, 14:04
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
En 15-årig adoptivpojke från Colombia i full CS:GO utrustning försöker knivmörda en gympalärare?
Det låter riktigt konstigt.
Var det inte pappa Lars som var adopterad?
Citera
2021-08-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Ja, och inom parentes även självaste offret som likväl kunde dött på fläcken.

Självklart är det så. Och hans familj och vänner och... Man kan go on and on.

Själv funderar man på om man ska våga skicka sin unge till skolan igen.
Citera
2021-08-19, 14:07
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Var det inte pappa Lars som var adopterad?

Jo, det är pappan som är född i Colombia, vilket i ärlighetens namn förmodligen inte har någon som helst relevans, oavsett om det faktiskt är hans son som är GM eller inte.
Citera
2021-08-19, 14:07
Medlem
Brottet är att en lärare blivit knivhuggen av en 15 åring.

Flera sidor i tråden handlar istället om hur man skjuter varningsskott. Skapa en ny tråd om varningsskott och ta eran jävla circle jerk där.

Tror de flesta som läser tråden är mer intresserade av motivbild bakom dådet, vilka de inblandade är osv.

Hemsk händelse. Hoppas läraren överlever.

Verkar ha funnits flera rådiga vuxna på plats som låst dörren, hjälpt till att utrymma elever, fixat fika etc.
Citera
2021-08-19, 14:08
Medlem
Saxat från en gammal FB-tråd (2018) av signaturen gregersneger om en boende på adressen där polisen nyss gjorde husrannsakan i Eslöv:

”Jag jag får skrämmande vibbar av den här killen. Tror vi kan ha med en framtida massmördare att göra om vi inte håller koll på honom”.

Äpplet kanske inte faller långt från trädet?

Det ryktas om att läraren inte klarat sig.

Men något massmord är det inte.
Citera
2021-08-19, 14:08
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jo, det är pappan som är född i Colombia, vilket i ärlighetens namn förmodligen inte har någon som helst relevans, oavsett om det faktiskt är hans son som är GM eller inte.
Självklart inte! Men rätt ska vara rätt.
Citera
2021-08-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Saxat från en gammal FB-tråd (2018) av signaturen gregersneger om en boende på adressen där polisen nyss gjorde husrannsakan där i Eslöv:

”Jag jag får skrämmande vibbar av den här killen. Tror vi kan ha med en framtida massmördare att göra om vi inte håller koll på honom”.
Intressant, undrar vad som orsakat dessa vibbar.
Citera
2021-08-19, 14:09
Medlem
Har själv gått på denna skola för inte så länge sedan och vill förtydliga att N*klas V*desson var omtyckt av eleverna och slår mig inte alls som en person som på något sätt och vis skulle behandla elever illa. Speciellt inte till den grad att de bestämmer sig för att mörda honom.
Citera
2021-08-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Känns väl nästan troligare att han fått utstå en del mobbning på grund av faderns (om det nu är han!) minst sagt excentriska skämtlynne inom politiken, och nu velat hämnas på en lärare som han anser inte ingripit tillräckligt kraftfullt...
Om det är den läraren som nämnts i tråden som är knivad, så verkar han också vara Miljöpartist...om man spanar in hans fb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in