Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-16, 19:15
Medlem
Jimmy had träffat en fräsh puma från Syrien. Inte fan kan han hacka på hennes religion längre
Senast redigerad av ingakrig 2021-09-16 kl. 19:16. Anledning: Stavning
Citera
2021-09-16, 19:19
Medlem
Zneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Fast ändå har Åkesson förstått vad som är viktigast för svenska folket. Det är inte invandrarnas religion, utan svartmuskigheten som folk stör sig på.

Ja det skulle inte förvåna. Den svenska aningslösheten är otrolig.

Gärna skära av halsen. Bara man inte viker av från mängden.
Citera
2021-09-16, 19:20
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudochhansson
Åkesson jobbar för att göra sig rumsren, svårare än så är det inte. Annars skulle han stå där efter nästa val flina som en tandlös bland välvårdade.
Man vet att man är i Sverige när politiker måste blir hycklare för få inflytande.

Du har ganska skruvat skönhetsideal där du ser mångkulturförespråkare som bor i vita villareservat som "välvårdade".
Citera
2021-09-16, 19:25
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zned
Gärna skära av halsen. Bara man inte viker av från mängden.
Svenskens överlevnadsstrategi är ganska lik den numera utdöda amerikanska vandringsduvans. De saknade försvarsmekanismer och häckade i stora kolonier för att maximera chansen att rovdjursattacker drabbade "någon annan" individ.
Citera
2021-09-16, 19:26
Medlem
Krakems avatar
Hellre Islam än kulturmarxism/kälkborgerlighet/liberalism alla dagar i veckan.

Inget fel på den religionen alls då den har många positiva sidor som exempelvis kvinnopolitiken och äktenskapsbiten. Det är för det mesta människorna i den som är problemet och där fokuset skall ligga.
Citera
2021-09-16, 19:38
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
JÅ börjar bli lika populär som Annie Lööf här bland Sveriges ca 300 AFS och NMR-anhängare som hänger här på FB.

JÅ ser alltmer ut som övergödd gris, är han 'fat and happy'? Dags för en 16 weeks of hell som Nordkoreas jättebaby har kört?
Missnöjet är nog mer spritt än så.
Han var blivit EU-anhängare, feminist och djurrättsaktivist.

Edit
Inget fel att stöda djurens rätt. Men att i svepande ordalag döma ut muslimernas djurhantering skapar bara kaos.

...

Har han inte även talat positivt om Gretas budskap?
Svängde han inte tidigare i abortfrågan??
Senast redigerad av wwr 2021-09-16 kl. 19:45.
Citera
2021-09-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Absolut inte. Dom få exemplen, genom historien, när det varit positivt för ursprungsbefolkningen, har det handlat om en ytterst begränsad invandring, där de som kommit har haft någon unik kompetens som kommit ursprungsbefolkningen till gagn.
Skitsnack. Sverige hade inte haft alls lika bra tillväxt utan invandringen. Det är framförallt de senaste årens mer svårintegrerade folkslag som har inneburit mer belastning än fördelar.

För övrigt ser jag gärna olika folkslag representerade i Sverige. Jag gillar att kunna ta en pizza på stan och äter gärna thaimat. Ibland är jag även sugen på grekiskt, spanskt, italienskt, libanesiskt, indiskt, marockanskt eller turkiskt.

Jag tycker också om att ha människor med olika bakgrund som kollegor. Vi har flera invandrare med olika bakgrund på min arbetsplats, samtliga ytterst kompetenta, välutbildade och välintegrerade. Eftersom vi arbetar internationellt innebär detta också stora språkmässiga fördelar. På vilket sätt skulle dessa utgöra en belastning?
Citera
2021-09-16, 20:02
Medlem
Ärligt talat, jag ogillar islam, men om man tar t.ex. hederskultur (vilket enligt mig är ett mycket stort problem) så är denna precis lika utbredd bland kristna i MENA. Istället för att prata om islam, så tror jag det är betydligt bättre att flytta fokus till islamism, hederskultur osv.
Citera
2021-09-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
JÅ börjar bli lika populär som Annie Lööf här bland Sveriges ca 300 AFS och NMR-anhängare som hänger här på FB.

JÅ ser alltmer ut som övergödd gris, är han 'fat and happy'? Dags för en 16 weeks of hell som Nordkoreas jättebaby har kört?
Haha, det hade varit kul att se ett val med bara deltagare från detta forum. AfS och NMR hade tillsammans samlat 75% av rösterna. SD hade lett oppositionen med 20% och M hade precis klarat spärren. S, Mp, C, L, V och KD hade åkt ur riksdagen. 😂
Citera
2021-09-16, 20:06
Medlem
wwrs avatar
Jag tror det är för svårt att definiera islamism. När folk hör Åkesson säga det ordet undrar jag om de tänker på samma sak.

Slår man upp islamism betyder det väl "politisk islam"?
Citera
2021-09-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag tror det är för svårt att definiera islamism. När folk hör Åkesson säga det ordet undrar jag om de tänker på samma sak.

Slår man upp islamism betyder det väl "politisk islam"?
Det är helt rätt definition. Man vill blanda in islam i lagrummet. Något som också i princip alltid hänger samman med att man har en väldigt fundamentalistisk syn på religionen.
Citera
2021-09-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Verkar inte Samnytt mer för AFS?
SD är ju deras största konkurrent så det är inte alls konstigt. Synd att AFS:are inte begriper att det är för sent för att starta om från noll igen.

Det är lite dumt av AFS att tro de skall bli ett stort parti. Hade varit bättre om de röstade på SD så att makten verkligen finns.
Nu blir det lättmjölk!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in