2021-09-19, 15:12
Bannlyst
hur kommer det sig att vissa utlndska tjejer p ST ker runt som ett gng zigenare frmst i smstder som vxj, vsters, uppsala, rebro och norrkping men aldrig i Stockholm eller Gteborg? Finns ju fler kunder i storstderna?
Citera
2021-09-19, 15:15
Medlem
Det finns en asiatisk stnos som heter Juliahot p RE och Alisia p ST. Jag r nyfiken p om ngon trffat henne.
Citera
2021-09-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
hur kommer det sig att vissa utlndska tjejer p ST ker runt som ett gng zigenare frmst i smstder som vxj, vsters, uppsala, rebro och norrkping men aldrig i Stockholm eller Gteborg? Finns ju fler kunder i storstderna?

Mnga tjejer inte tycker om Stockholm dels pga simon som stressar upp dem och hyresvrd som ofta sparkar ut eskorter Dessutom r det mindre konkurrens och lgre hyreskostnader i andra stder.
Citera
2021-09-19, 18:42
Medlem
En Natasha(26) har tidigare annonserat p ST att hon befinner sig i Stockholm (Nu dock i Malm)
Ngon som trffat henne I Stockholm (eller ngon annanstans)?
Citera
2021-09-20, 11:46
Medlem
cacablancas avatar
Har ngon trffat miel som finns p ST en kort latina
Citera
2021-09-20, 12:32
Medlem
Hr kommer en resention.

Trffade NattisKattis (frgade sidan) hr om sistens. Bokade 30 minuter 2000. Tnkte att det fr rcka. Klickar vi s fr det bli 60 drefter. Jag lmnade lite enkla kldnskeml vilka hon fljde.

Hon r helsvensk. Frefll inte ha ngra drogproblem (nmner det, eftersom de nmnts tidigare i trden). Jag tyckte inte att hon var sskilt snygg, men inte ful heller. Lite smre utseende n girl-next-door. Hennes hud var inget vidare. Plitor/finnar ver hela kroppen.

Sexet var OK. Hade frvntat mig lite mer. Hon var vldigt bra p att ligga p rygg och dra uppbenen. Vig helt enkelt. Plus p det. Sedan verkar hon anvnda ngot segt oljebaserat glidmedel. Det var som att kra i sirap. Minus p det. Jag vill grna ha det bltt, glatt och halt. Gissar att man kan nska sig det innan, men jag hade ingen tanke p att be om ngot sdant. Ska frska tnka p det infr kommande mten.

Blir nog inget terbesk i nrtid fr min del... men jag r ju ny i denna hobby, s jag behver prova runt lite fr att f en referensram. Betrakta denna recention utifrn det faktum att min erfarenhet av "betaltjnster" r ytterligt begrnsad

Ngon som har erfarenhet av "siraps-segt" glidmedel och kan bertta mer? Varfr finns det? r det vanligt?
Citera
2021-09-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
En Natasha(26) har tidigare annonserat p ST att hon befinner sig i Stockholm (Nu dock i Malm)
Ngon som trffat henne I Stockholm (eller ngon annanstans)?
Kommer tydligen den 24/9 hon lter hrlig kanske ska ka och fika dr nsta vecka
Citera
2021-09-20, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Kommer tydligen den 24/9 hon lter hrlig kanske ska ka och fika dr nsta vecka
Nr ska du trffa en chokladtjej d?
Citera
2021-09-20, 22:05
Medlem
Explosion av heta tjejer just nu p ST Nicole 22, Kim 25, Karla 21, Katty latina 30, Kristen 25, Madlena 20 mm Ngra av dem smakade gott fr min del 😋
Citera
2021-09-21, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thorium55
Explosion av heta tjejer just nu p ST Nicole 22, Kim 25, Karla 21, Katty latina 30, Kristen 25, Madlena 20 mm Ngra av dem smakade gott fr min del 😋
Just drfr jag lskar hst/vinterssongen. Oftast d det blir ett bra utbud.
Citera
2021-09-21, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Varning fr JessicaSthlm2003 p RS !!!
Har med sig ngra killar som dyker upp efter en kort stund och rnar en. Tydligen flera som rkat ut fr det enligt en tidigare bekants bekant. Hll er borta!!!

@Johan1112, vet ej exakt var det var i Sollentuna, ej sker om det var Malmvgen, det var en tidigare bekant till mig som gav den upplysningen efter att hans polare utsattes fr rnfrsk och utpressning, Vi har inte s mycket kontakt lngre, men han ville varna fr detta, och jag min tur ville dela med mig s de som tar kontakt med ovan person vet detta.

Vill ocks informera om dessa artiklar som ger lite mer ktt p benen angende suspekta annonser, s att alla r extra frsiktiga:

1. https://www.mitti.se/nyheter/latsade.../lmpdy!339203/

2. https://www.mitti.se/nyheter/polis-u...qGNtxc5EZ12bA/

terigen, till de som inte vet, ls grna om det fallet Mensur Trebo, d det r vldigt snarlikt ovannmnda hndelser. Fallet har en egen trd hr p flashback.

Var varsamma och tag hand om er
Mvh

Frstr inte riktigt vad det r fr fel att ge torskar stryk, fr vissa tnder p det liksom vissa tnder p horor.
Jag tnder mer p vld n en hora, om det inte r ett praktexemplar frsts.
Torskar behver pisk d kanske som ocks tycker lite synd om sig sjlva.
Man kan nstan sga att det r gratissex
Citera
2021-09-21, 17:50
Bannlyst
Tog modet och vnde vid drren fr frsta gngen. Kan inte sga att ngon r ful bara sdr s jag fick hitta p en rvare. Sg helt okej och sexig/smalare ut p bilderna men en katastrof framfr en.

Gjort misstaget innan att betala trots att jag inte finner tjejen attraktiv. Tnker inte gra samma misstag dr jag fr ngest i flera veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in