Citat:
Ursprungligen postat av
Drooid
Jag försökte fråga via DM men du är nyregistrerad!
Jag förstod det mesta av det du skrev. Men vad betyder "alla svenska tjejers möss har blivit öppnade"?
Betyder. Total öppenhet och inbjudan mot det främmande, total insiktslöshet, total godtrogenhet, bärarna av feminismen går mot avgrunden utan att de anar något. Afghanistan konverterade till sharia på mindre än en vecka. Man bytte lojalitet helt plötsligt.
Sverige kan förefalla svenskt men grupper förbereder sig på de en dag ska ta över. Andra är ambivalenta, osäkra men kan byta sida blixtsnabbt.
Under tiden gör vi oss beroende av dem. I stället för att ta de opålitliga i vår sold för att kunna avlyssna, analysera alla dessa växande grupper av inre hot kanske vi helt ska stänga dem ute.
Varför inbillar sig makten att alla dessa grupper är lojala mot det nya hemlandet? Korkat vi bygger in dem i våra system som permanenta hot och säkerhetsrisker.
Hur många är lojala mot regimen i Iran 10% av de akademiker som tagit sig in i statsapparaten? Mer än 10%? Kan de snabbt förvandlas till jihadister, extremister? Ja det tror jag.