Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-15, 12:04
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det får mig att undra hur det står till med din kvinnosyn?

Ja, att skriva "hon är mitt allt" är förstås höjden av kvinnoförtryck. Märkligt att mannen inte blivit åtalad efter en sån skamlös attack.
Citera
2021-10-15, 12:13
Medlem
Hej Christian!

Jag förstår att det är jobbigt att saker kommer fram om dig här, men som tur är så har du ju lyckats lura hela klanen Wahlgren så de tar lååång tid innan du blir utkastad med huvudet före då blir du offentligt lynchad av hela Sverige så hoppas du hittar din nån hydda i skogen att gömma dig i.

Trevlig helg i ditt luftslott
Citera
2021-10-15, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ja, att skriva "hon är mitt allt" är förstås höjden av kvinnoförtryck. Märkligt att mannen inte blivit åtalad efter en sån skamlös attack.

Kanske inte olagligt men hyfsat omoget av en 55-plussare efter 6 månaders förhållande...

Å andra sidan kanske man ska läsa det som: Hon är allt jag vill HA - känd, rik och utsvulten...?
Citera
2021-10-15, 12:33
Medlem
Citat:

Tror det är dags att höja blicken lite. Sa du inte själv att du läst kommentarer i denna tråd?
Citera
2021-10-15, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Kanske inte olagligt men hyfsat omoget av en 55-plussare efter 6 månaders förhållande...

Å andra sidan kanske man ska läsa det som: Hon är allt jag vill HA - känd, rik och utsvulten...?

Exakt!
Citera
2021-10-15, 14:06
Medlem
Citat:
https://m.imgur.com/a/62SP4Hs

Nu åkte skämskudden fram, vilken normalt funtad vuxen person skriver ”HON ÄR MITT ALLT ❤️❤️❤️”. Bara det är en enormt stor varningsklocka!
Med tanke på att han byter partner ganska ofta så är det väl ganska smidigt att inte behöva byta ut namnet också…….texten kommer ju alltid vara aktuell även om föremålen för hans uppmärksamhet växlar.
Citera
2021-10-15, 16:54
Medlem
Citat:
.Tack för den!
Citera
2021-10-15, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
.Tack för den!

Märkligt, vad tackar du för? 🤔…
Citera
2021-10-15, 16:59
Medlem
Man kan måla läppstift på en gris. Men det är fortfarande en gris.
Att CB slänger sig med fina ord är bara taktik.
Men masken kommer att falla. Det är ett som är säkert.
Citera
2021-10-15, 17:01
Medlem
Citat:
Märkligt, vad tackar du för? 🤔…
Jag tackar för den roliga kommentaren! Trevlig helg på dig
Citera
2021-10-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Man kan måla läppstift på en gris. Men det är fortfarande en gris.
Att CB slänger sig med fina ord är bara taktik.
Men masken kommer att falla. Det är ett som är säkert.

Dagens bästa 🙏🏼
Citera
2021-10-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Spela inte dum. Eller kan det faktiskt vara så?…
Fast du kan ju inte må bra. Jag sökte efter Christian Bauers Facebook och kunde inte hitta sidan och frågade om någon kunde ta en skärmdump. Genast är jag ute efter att avslöja era identitetett skriver någon. Har noll intresse av er som skriver här men att förtala en person såhär utan att lägga fram bevis är helt förkastligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in