Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-14, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Den dippade precis till 40 nu. Osker p om den dippar s mycket mer, med tanke p att var och varannan ligger med kpordrar i hopp om att kunna kpa en sista dip innan nya ATH.

Fngade du upp ngra DOT, hazenectar? Eller hoppas du p en till liten dipp ner?

👀

Okej d dippade vi under 40 redan.

Jag undrar hur gammal du r och hur lnge du hllit p med kryotovalutor?
Citera
2021-10-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Okej d dippade vi under 40 redan.

Jag undrar hur gammal du r och hur lnge du hllit p med kryotovalutor?

Och nu r vi snabbt ver det igen.
https://i.imgur.com/7dGMeH2.png

Hur gammal r du egentligen?
Citera
2021-10-16, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Och nu r vi snabbt ver det igen.
https://i.imgur.com/7dGMeH2.png

Hur gammal r du egentligen?

Vran verenskommelse var ju 18 dagar ngt frn min sida och 80 dollar frn din sida och du bevisar att du har rtt nu?

Jag pongterade bara att du skrev att den inte skulle bryta under 40 mer som den gjorde och som jag inte kunde se hur du ens fick fram.

Okej jag skrev det till en annan anvndare. Frstod det nu i efterhand, vore ju riktigt skumt om hen kom med detta svar som du kom med
Citera
2021-10-16, 12:45
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Vran verenskommelse var ju 18 dagar ngt frn min sida och 80 dollar frn din sida och du bevisar att du har rtt nu?

Jag pongterade bara att du skrev att den inte skulle bryta under 40 mer som den gjorde och som jag inte kunde se hur du ens fick fram.

Okej jag skrev det till en annan anvndare. Frstod det nu i efterhand, vore ju riktigt skumt om hen kom med detta svar som du kom med

Det var nog mig du syftade p, och jag skrev inte att den inte skulle bryta ner under 40 utan jag skrev:
Citat:
Den dippade precis till 40 nu. Osker p om den dippar s mycket mer

Skitsamma, nu r vi p 43 och jag tittar uppt och inte nert. Kpte p mig lite mer i dippen.
P lng sikt tittar jag p 80 i frsta hand, ja. Nr vi bryter 48-49 s kommer det bli price discovery, vilket vi ser fram emot.
Citera
2021-10-16, 12:50
Bannlyst
Citat:
Det var nog mig du syftade p, och jag skrev inte att den inte skulle bryta ner under 40 utan jag skrev:

Skitsamma, nu r vi p 43 och jag tittar uppt och inte nert. Kpte p mig lite mer i dippen.
P lng sikt tittar jag p 80 i frsta hand, ja. Nr vi bryter 48-49 s kommer det bli price discovery, vilket vi ser fram emot.

Okej jag fljer bara fr att flja och se, om det gr bra s r jag glad fr dig men jag r tveksam till 80 p dot fr tillfllet.

Men vad tror du om BNB? Var tror du den landar hrnst? Fr jag har min uppfattning och vill se hur den skiljer sig frn din
Citera
2021-10-17, 14:27
Bannlyst
Citat:

Okej nu r den p 41 ngot nr du kpte mer p "dippen" 43.

"Price discovery p 48-49" sger du. Jag kallar det fr "retard discovery".
Citera
2021-10-17, 14:30
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Okej nu r den p 41 ngot nr du kpte mer p "dippen" 43.

"Price discovery p 48-49" sger du. Jag kallar det fr "retard discovery".

DU r en retard som lyckas f in s mnga fakta fel p s lite text. Inte ett enda rtt hade du.
r du sur fr din 100x lng gick t helvete fr att den backade 0.5%?
Citera
2021-10-17, 14:32
Bannlyst
Citat:
DU r en retard som lyckas f in s mnga fakta fel p s lite text. Inte ett enda rtt hade du.
r du sur fr din 100x lng gick t helvete fr att den backade 0.5%?

Okej vart hade jag fel exakt? Kan du strycka under det s jag kan se klart och tydligt? Motivera ocks varfr det r fel? Du skrev ju 43 och att du tittade upp och inte ner. Har jag fel? Nej du vet inte vad begreppet fel r isf

Nej jag kpte varken hv eller Dot. Jag vill bara studera dina kp och se vad som hnder i vrlden och varfr folk gr som de gr .

Men vad jag vet r att antingen du eller annan kpte hg hv p BNB och jag behver inte ens frga det. Medan du behver frga
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-17 kl. 14:34.
Citera
2021-10-19, 20:18
Bannlyst
Citat:
Skitsamma, nu r vi p 43 och jag tittar uppt och inte nert.

Okej den ndde 40 idag, vi fr se hur det gr hdanefter.
Citera
2021-10-19, 20:21
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Okej den ndde 40 idag, vi fr se hur det gr hdanefter.

Jaha, och?

Citat:
Har du tur s kanske den testar motstndet den just brt igenom kring 38.7 och frvandlar det till std. Dromkring kan du lgga kp ordrar kanske?

Jag har sagt att den kanske testar 38.7 efter utbrytet. Det blev 39.39 innan den vnde uppt igen.
Senast redigerad av Leaston 2021-10-19 kl. 20:26.
Citera
2021-10-19, 20:28
Bannlyst
Citat:
Jaha, och?

Jag har sagt att den kanske testar 38.7 efter utbrytet. Det blev 39.39 innan den vnde uppt igen.

Okej vi sger s. Jag kommer att flja den kan du vara sker p.
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-19 kl. 20:49.
Citera
2021-10-20, 19:11
Bannlyst
Citat:
Jaha, och?

Fr se om vi ser den bryta 45 och g mot "retard discovery".

Musik att lyssna till:

https://youtu.be/Dz5VzLz67WA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in