2021-10-30, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Absolut, alla opiater gör att det kliar, helt naturligt och skönt!

Försök att inte bli torsk bara, ett tips.
Nejdå, man får ha diciplin och lyxa till det ibland endast. Vet du om de är skönt att röka lite cb under rusets gång?
Och just det, om jag sväljer en hel 10mg depot ungefär hur lång tid tar det tills den kickar igång?
Senast redigerad av sojaboner 2021-10-30 kl. 13:45.
Citera
2021-10-30, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Nejdå, man får ha diciplin och lyxa till det ibland endast. Vet du om de är skönt att röka lite cb under rusets gång?
Och just det, om jag sväljer en hel 10mg depot ungefär hur lång tid tar det tills den kickar igång?
Bra bra.

Du jag vet faktiskt inte då jag aldrig prövat den kombon, men jag skulle tro att det är det. Kan nog sätta igång noddningen, så slipper du fylla på sen eller kan ta endast 5-7.5 mg nasalt kanske.
Citera
2021-10-30, 14:47
Medlem
Citat:
Bra bra.

Du jag vet faktiskt inte då jag aldrig prövat den kombon, men jag skulle tro att det är det. Kan nog sätta igång noddningen, så slipper du fylla på sen eller kan ta endast 5-7.5 mg nasalt kanske.
Svalt 5mg och snortat 15mg mår riktigt bra. Är lite sugen på att ikväll ta fram lite folie och testa röka några bloss av en tablett, man slösar väl säkert lite av den men kan tänka mig att de slår på bra
Citera
2021-10-30, 14:59
Bannlyst
Citat:
Svalt 5mg och snortat 15mg mår riktigt bra. Är lite sugen på att ikväll ta fram lite folie och testa röka några bloss av en tablett, man slösar väl säkert lite av den men kan tänka mig att de slår på bra
Är du duktig på att röka så testa, jag har ingen kunskap om hur Oxy är när man röker det. Men du har ändå tagit en femtedel av det du fick hem, räcker det inte nu eller kanske 5 mg till litet senare?

Dra i dig lite cb.
Citera
2021-10-30, 15:20
Medlem
Citat:
Är du duktig på att röka så testa, jag har ingen kunskap om hur Oxy är när man röker det. Men du har ändå tagit en femtedel av det du fick hem, räcker det inte nu eller kanske 5 mg till litet senare?

Dra i dig lite cb.
Har dessvärre inget cb. Köpte 90mg och tagit 20, ör i affären nu är ju skön oså men vill ha mer asså Borde ju känna när de är tillräckligt men nu känns de som att ja lätt hade kunnat ta typ 20 till
Citera
2021-10-30, 15:21
Bannlyst
Citat:
Har dessvärre inget cb. Köpte 90mg och tagit 20, ör i affären nu är ju skön oså men vill ha mer asså Borde ju känna när de är tillräckligt men nu känns de som att ja lätt hade kunnat ta typ 20 till
Då kommer du sova bort dagen!
Citera
2021-10-30, 15:24
Medlem
Citat:
Då kommer du sova bort dagen!
Haha säker på de? känner mig väldigt alert nu bara lite extra skön o smått välmående
Citera
2021-10-30, 17:12
Medlem
Läst en massa inlägg om folk som tar oxy första gången och hur farligt det är med doseringen osv, jag har svalt 5mg och snortat 15mg för två timmar sen och jag känner inget märkvärdigt alls, bara just när jag snortade och en stund efter. Det måste väl vara lugnt om jag tar 10mg till tills att jag faktist känner mig skön? för nu är jag nykter typ
Citera
2021-10-31, 00:19
Medlem
Citat:
Läst en massa inlägg om folk som tar oxy första gången och hur farligt det är med doseringen osv, jag har svalt 5mg och snortat 15mg för två timmar sen och jag känner inget märkvärdigt alls, bara just när jag snortade och en stund efter. Det måste väl vara lugnt om jag tar 10mg till tills att jag faktist känner mig skön? för nu är jag nykter typ
Kan ju då säga att jag är uppe i 45mg totalt, snortat och krossat sen bombat och jävlar nu snackar vi nodda, är som paradiset
Citera
2021-10-31, 00:31
Bannlyst
Citat:
Kan ju då säga att jag är uppe i 45mg totalt, snortat och krossat sen bombat och jävlar nu snackar vi nodda, är som paradiset
Som det skall vara.
Citera
2021-10-31, 06:29
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Om jag lägger en 80mg Oxycontin (från Mundipharna) på folie och eldar under, rinner den då som det gör i Oxycontin Express?
Eller är det bara Vissa "märken" som går att röka så?
Jag rökte en Oxycontin 80mg för 2år sen på folie, gjorde ett rör och sen vek jag foliet lite och la tabletten där och elda. Den rann rätt okej. Men kan man göra så med Oxycontin från Mundipharma/Accord etc

Snabbt svar uppskattas!
Går bra att skicka PM
Citera
2021-10-31, 17:48
Medlem
Dag två nu, 5mg nasalt och 10mg bomb. Alltså fan vilket skönt välmående man får jämfört med tram, slår mycket skönare älskar deeeet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in