• 2
  • 3
  • 4
2021-11-11, 15:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Den här jävla BodyASS är så grymt otrevlig mot hela communityt här.. Du vet att ALLA hatar dig va?

Fyfan för att vara i din närhet..
Citera
2021-11-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Den här jävla BodyASS är så grymt otrevlig mot hela communityt här.. Du vet att ALLA hatar dig va?

100 %
Vad vill han med denna? Jo, att han SJÄLV är det han säger andra vara. Han är en liten människa
Citera
2021-11-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Det finns många studier som visat att light/zero läsk ger diabetes och stroke, tydligen är dom inte sockerfritt eller så är det nåt ämne som orsakar diabetes. Här har du en källa: https://dagensdiabetes.se/index.php/...vanligt-vatten

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...typ-2-diabetes

Idioten dricker pepsi och låtsas vara top coach och på det kritiserar alla andra coacher och deras metoder. Sen påstår en av dom att med 150mg testo i veckan räcker gott o väl om man vill tävla i hög nivå 150mg är trt doser.

Socker och andra sockerfria alternativ är ju söta och är då i samma kategori enligt mig, så det låter helt logiskt att de kan ge dig diabetes och andra sjukdomar som kan tillskrivas socker, precis som sarms och andra anabola substanser som inte ens är hormoner kan stänga ner dig då det binder/påverkar samma receptorer.

Du lär inte gå upp i vikt av sötningsmedlet givetvis då det är fritt från kalorier/lågt med kalorier men får du nån sjukdom så kan du väl bli fet pga det.
Senast redigerad av LotN 2021-11-11 kl. 22:10.
Citera
2021-11-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

hahahaha ut med dina känslor bara!
Citera
2021-11-11, 22:17
Bannlyst
Kosttillskott tillsammans med AAS är det optimala. "Det är annars som att köra turbo bil utan turbo"
Den som hävdar att det inte stämmer har nog inte så mycket vana vid kroppsbyggning.

Självklart finns de kosttillskott som inte är nyttiga.
Men den som säger att man inte ska köra proteiner eller aminosyror eller till exempel omega 3 samtidigt som man kör steroider den personen ska nog läsa på läxan lite bättre.
Citera
2021-11-12, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran

Bodyfass har helt rätt i det han säger, det finns tyvärr kosttillskott som är skadliga för dig om du inte har koll. Finns produkter med t.ex diverse prohormoner och jag har till och med sett pwo-er med den cancerframkallande PPAR-antagonisten GW-501506 som 14-åringar trycker i sig.

Mvh
Torran

Det FINNS ja, men det som nämnts är i princip proteinshakes och aminosyror.
Citera
2021-11-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Socker och andra sockerfria alternativ är ju söta och är då i samma kategori enligt mig, så det låter helt logiskt att de kan ge dig diabetes och andra sjukdomar som kan tillskrivas socker, precis som sarms och andra anabola substanser som inte ens är hormoner kan stänga ner dig då det binder/påverkar samma receptorer.

Du lär inte gå upp i vikt av sötningsmedlet givetvis då det är fritt från kalorier/lågt med kalorier men får du nån sjukdom så kan du väl bli fet pga det.

Är det smaken som ger dig blodsockerpåslag? diabetes? fetma?

Nej det är såklart hur stora mängder du stoppar i dig, jämför 50gram socker och 0.1g socker. Där är logiken...
Citera
2021-11-12, 05:18
Medlem
Att aspartam höjer sockret mkt är rent skitsnack

Sett en gubbe med diabetes dricka hel flaska 1.5l cola zero han hade sockermätare på kroppen.
Det höjdes knappt något nästan.

Han sa kom imorgon, sagt och gjort.
Han drack en vanlig cola 1.5l då höjdes sockret något helt galet

Han hade 5.6-5.7 ifrån start båda tillfällen
30minuter senare runt 6 på zero
30minuter senare på vanlig cola över 11, nästan 12 11,7 om jag minns rätt.

Det ökade helt galet mkt med vanlig socker Cola.
Zero inget kan man säga.

Han hade Specialmätare & sensor i kroppen ifrån VC som mätte värdet. Den satt flera dagar på hans kropp
Han stötte bara en grej på sensorn så fick han värde direkt i siffror.

Det var skrämmande se skillnaden faktiskt
Citera
2021-11-12, 05:28
Medlem
torran

cardanine får du inte cancer av i rekommenderad dos som människa

Den studien gjordes i råttor och var doserat 400x så högt som människans dos.
Det finns inga bevis på att normal dos cadanine ger människan cancer , glöm det bara.
Vet flera fighters och andra som tagit det flera år . De är friska.
Citera
2021-11-12, 08:14
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
torran

cardanine får du inte cancer av i rekommenderad dos som människa

Den studien gjordes i råttor och var doserat 400x så högt som människans dos.
Det finns inga bevis på att normal dos cadanine ger människan cancer , glöm det bara.
Vet flera fighters och andra som tagit det flera år . De är friska.

Du är inte alls påläst, cancerutbrottet var extremt utöver den höga dosen.

Du sprider falsk fakta och är farlig att lyssna på!
Citera
2021-11-12, 12:27
Medlem
Synd att hela tråden diskuterar något helt annat än ämnet. Tycker den här podden förtjänar att belysas med viss kritik men det är ju ingen idé när ni lägger 3 sidor på att diskutera helt off topic saker.

ON TOPIC:
Jag tycker det verkar som att Johan har en personlig vendetta mot coacher som lyckats bättre än vad han har gjort. Nu väljer han att "TRÄDA FRAM" och "HÄNGA UT" alla för hur några få avhoppade atleter beskriver sina coacher. Jag tycker det är ett intressant ämne, och väldigt många i Sverige kör för mycket grejer mot för vilken nivå dom tävlar på... Men jag tror inte det är rätt sätt att nå ut till massan genom att göra ett "anonymt" konto på IG som ska hänga ut folk (Snackar om kontot "Noccotenoren" som tillhör Johan eller någon av hans små stjärtgossar).
Citera
2021-11-12, 13:00
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Synd att hela tråden diskuterar något helt annat än ämnet. Tycker den här podden förtjänar att belysas med viss kritik men det är ju ingen idé när ni lägger 3 sidor på att diskutera helt off topic saker.

ON TOPIC:
Jag tycker det verkar som att Johan har en personlig vendetta mot coacher som lyckats bättre än vad han har gjort. Nu väljer han att "TRÄDA FRAM" och "HÄNGA UT" alla för hur några få avhoppade atleter beskriver sina coacher. Jag tycker det är ett intressant ämne, och väldigt många i Sverige kör för mycket grejer mot för vilken nivå dom tävlar på... Men jag tror inte det är rätt sätt att nå ut till massan genom att göra ett "anonymt" konto på IG som ska hänga ut folk (Snackar om kontot "Noccotenoren" som tillhör Johan eller någon av hans små stjärtgossar).

Du menar johanbulten coachen? Som har en massa diskbråck i ryggen och ser ut som en valross?

Hans så kallade kunskap är ett stort skämt. Sett hans scheman till flera olika klienter pinsamt dåligt.
Citera
  • 2
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in