Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Men alltså har vi inte släppt myten om kvinnor som anmäler för våldtäkt för de ångrat sig eller vill ha ett förhållande? Om man ångrat sig hållet man väl käften och låtsats som det regnar? Vill man ha ett förhållande så kör man väl chanserna i botten om man anmäler?

Våldtäktsmän blir nästan aldrig dömda. Chansen att få någon oskyldig dömd för våldtäkt är ju absurt små. Varför skulle en kvinna vilja bli offentligt ifrågasatt och uthängd som lögnerska, slampa, hysterisk, efterhängsen och allmänt vidrig när sannolikheten att han blir dömd är så små? Det är ju ingen hämnd utan att förstöra för sig själv. Vill man hämnas finns det ju oändligt många bättre sätt.

Kan du nämna några bättre sätt att hämnas på än att anmäla någon för våldtäkt mtp hur mycket det kan förstöra för personen som blir anmäld?
Finns inget som säger att tjejen kommer att bli uthängd heller, kommer det fram att det var en lögn så är det bortglömt om ett år.

Josef är tatuerare, enbart det yrket gör att han får ligga oerhört mycket, "influencer", pengar, jag har svårt att tro att han skulle våldta någon men vem vet, enligt mig är det mer troligt att det är något psyko till brud som ångrat sig i efterhand eller blivit arg för att han dissat henne efter de knullat, har han nu våldtagit henne så får vi såklart hoppas på att han åker dit men jag är väldigt skeptisk fram tills det kommer fram ordentliga bevis.
Senast redigerad av starzkis 2021-12-28 kl. 15:40.
Citera
2021-12-28, 15:42
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Tack.
Nu går studion åt skogen 🤦‍♂️
Kanske börjar hänga med blattelito igen 🤷‍♀️
Josef Loco, Blattelito och Andreas Startklar känns som en fantastisk trio. Samtliga har varit misstänkta för våldtäkt. Dom har iofs alla umgåtts tidigare... 'The 3 rapists'.

Undrar hur det kommer gå efter detta. Var inte Josef misstänkt för våldtäkt tidigare?
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2021-12-28 kl. 15:44.
Citera
2021-12-28, 15:42
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Denna stjärna fick alltså spendera julen i häktet.
Fast hans folk kanske inte firar jul?
Citera
2021-12-28, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Googlar man ämnet så hamnar man bara här. Varför hakar inte skvallermedia på?

Hittade faktiskt en lite artikel som måste handla om det här? Står iofs inget som inte framgår här i tråden. Men ändå.

https://alltombrott.se/influenser-ha...-for-valdtakt/
Citera
2021-12-28, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Har du häktningsframställan så du kan dela med dig av den?

Här är häktningsframställan också om du är intresserad av den. Framkommer inte så mycket mer utöver att han är medborgare i Azerbajdzjan, anhölls i sin frånvaro den 7 december och att anhållan verkställdes den 9 december.

Stockholms tingsrätt:
Citera
2021-12-28, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Kan du nämna några bättre sätt att hämnas på än att anmäla någon för våldtäkt mtp hur mycket det kan förstöra för personen som blir anmäld?
Finns inget som säger att tjejen kommer att bli uthängd heller, kommer det fram att det var en lögn så är det bortglömt om ett år.

Josef är tatuerare, enbart det yrket gör att han får ligga oerhört mycket, "influencer", pengar, jag har svårt att tro att han skulle våldta någon men vem vet, enligt mig är det mer troligt att det är något psyko till brud som ångrat sig i efterhand eller blivit arg för att han dissat henne efter de knullat, har han nu våldtagit henne så får vi såklart hoppas på att han åker dit men jag är väldigt skeptisk fram tills det kommer fram ordentliga bevis.

Varför är det svårt att tro att han skulle våldta någon? Det som du räknar upp kan lika gärna resultera i mindre ödmjukhet och storhetsvansinne 2.0?

Det kan vara så att tjejen inte var med på det och att Loco trodde att hon var det, och att dom uppfattade det olika. Behöver inte vara så att någon ångrat sig.

Men med tanke på hur mycket han älskar kokain (bekräftade källor inom influencervärlden, nämner inga namn) så var han kanske super påtänd med noll verklighetsuppfattning.
Citera
2021-12-28, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallorona123
Varför är det svårt att tro att han skulle våldta någon? Det som du räknar upp kan lika gärna resultera i mindre ödmjukhet och storhetsvansinne 2.0?

Det kan vara så att tjejen inte var med på det och att Loco trodde att hon var det, och att dom uppfattade det olika. Behöver inte vara så att någon ångrat sig.

Men med tanke på hur mycket han älskar kokain (bekräftade källor inom influencervärlden, nämner inga namn) så var han kanske super påtänd med noll verklighetsuppfattning.

Så är det, det jag menar är att logiskt sätt bör risken för att någon våldtar någon när denne har 50 olika tjejer i DM som vill suga dennes kuk minska drastiskt.

Josef verkar dessutom relativt ödmjuk och skön, och då hatar jag generellt både blattar och alla som har med PH/ex on the beach att göra.
Citera
2021-12-28, 16:09
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Så är det, det jag menar är att logiskt sätt bör risken för att någon våldtar någon när denne har 50 olika tjejer i DM som vill suga dennes kuk minska drastiskt.

Josef verkar dessutom relativt ödmjuk och skön, och då hatar jag generellt både blattar och alla som har med PH/ex on the beach att göra.

Nja, svarar vi på den. Jag skulle vilja påstå att det finns de som gökat så satans mycket heta brudar så att de inte går igång på vanligt sex längre.
Citera
2021-12-28, 16:11
Medlem
Glossis avatar
Citat:

Det där säger ingenting, det är lätt att tänka sig att en person som har mycket sex tillgängligt lätt blir sexuellt gränslös alt. får svårt att ta ett nej. Dessa diskussioner om tillgängligt sex är så tröttsamma att läsa då det inte har något med anklagelserna att göra och våldtäkt handlar sällan om lust/kåthet.
Citera
2021-12-28, 16:15
Medlem
Josef lura mig på samarbete på insta innan han blev så känd för länge sen
Citera
2021-12-28, 16:24
Medlem
2021-12-24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Känner du BO?
Jag känner BO & Josef.
Citera
2021-12-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2021-12-24
Jag känner BO & Josef.

Vet du något mer som du vill dela med dig av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in