Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-16, 20:24
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeja
Vet att Peter Lundeqvist fick cancer i alla fall haha karma till honom... därför blev han släppt i förtid, önskar bara att något liknande eller värre händer med Panahi som Kevin munther skrev God Jul till efter att dom tagit Kalles liv
Vem e panahi?
Citera
2021-11-17, 09:38
Medlem
M*haned var den som från sitt wickr konto lovade gärningsmännen att de skulle få 2000 Subutex för jobbet. De hade kontakt innan och efter mordet genom hans wickr ”ski89” som kopplades till m*haned facebook konto. (Polisen hade med det i sin utredning)
När de dödat Kalle skrev de till M*haned : God Jul bror.
Citera
2021-11-18, 11:07
Medlem
Sitter M*haned nu och ingick/ingår han i O*mars klick?
Citera
2021-11-18, 23:52
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
M*haned var den som från sitt wickr konto lovade gärningsmännen att de skulle få 2000 Subutex för jobbet. De hade kontakt innan och efter mordet genom hans wickr ”ski89” som kopplades till m*haned facebook konto. (Polisen hade med det i sin utredning)
När de dödat Kalle skrev de till M*haned : God Jul bror.

Varför ville m*haned ha kalle klippt?
Citera
2022-01-02, 09:59
Medlem
Citat:
Vet att Peter Lundeqvist fick cancer i alla fall haha karma till honom... därför blev han släppt i förtid, önskar bara att något liknande eller värre händer med Panahi som Kevin munther skrev God Jul till efter att dom tagit Kalles liv

Jag såg p*ter och hans brud försökte samla in pengar till bröllop. Verkar som hans cancer är slutet för honom.
Citera
2022-01-28, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stentrappanS
Jag såg p*ter och hans brud försökte samla in pengar till bröllop. Verkar som hans cancer är slutet för honom.
Ja cancern tog hans liv. Tragiskt för hans små barn..
Citera
2022-01-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan82
Ja cancern tog hans liv. Tragiskt för hans små barn..
Har han dött alltaå?
Citera
2022-01-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stentrappanS
Har han dött alltaå?

Det stämmer..
Citera
2022-03-04, 11:54
Medlem
Kära KARMA, jag älskar dig verkligen ”just nu” JUST DO IT!! KARMA gjorde verkligen sin poäng. Dunder har fallit in i ett helvete av oändligt mörker utan hopp om befrielse. Tror inte han blev chockad när kartan kom tillbaks för att bita honom. Det var bara en tidsfråga!! ✌️
Citera
2022-03-04, 11:56
Medlem
Kära KARMA, jag älskar dig verkligen ”just nu” JUST DO IT!! KARMA gjorde verkligen sin poäng. Dunder har fallit in i ett helvete av oändligt mörker utan hopp om befrielse. Tror inte han blev chockad när karman kom tillbaks för att bita honom. Det var bara en tidsfråga!! ✌️
Citera
2022-03-04, 12:42
Medlem
Citat:
Kära KARMA, jag älskar dig verkligen ”just nu” JUST DO IT!! KARMA gjorde verkligen sin poäng. Dunder har fallit in i ett helvete av oändligt mörker utan hopp om befrielse. Tror inte han blev chockad när karman kom tillbaks för att bita honom. Det var bara en tidsfråga!! ✌️

Vad menar du? Betätta mer! Varför sånt agg och Karma?
Citera
2022-09-05, 13:47
Medlem
Victor Anderäng / Kevin Munter borde väl vara ute 2030?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in