Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-09, 21:28
Medlem
Soterns avatar
Konstigt att det mest är kvinnliga ministrar som åker på sådana här ekonomiska fiffelskandaler?
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det är så uppenbart att det är F-skatt hon frågat om. Jag tror tyvärr inte att hon kan skilja på kollektivavtal och F-skatt.

Efter utbildningar på Handelshögskolan och Harvard?
Citera
Bannlyst
Kan ni fatta att den här kärringen har varit finansminister? hon sitter också som ordförande i en globalistiskt finansbyrå.

Varför har vi en statsminister som gör det? Vad fan är det som har hänt med er jävla betabögar? WAKE UP.

Nu får det fan vara slut på sosseriet. Men det kommer aldrig ta slut om ni jävla betas bara argumenterar på flashback
Citera
2022-01-09, 21:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn
Alla dina frågor har framgångsrikt debatterats, gåtts igenom och förklarats många gånger om i tråden. Kortversionen är att du har fel på alla punkter.
Men om ens uppdrag är att tjata om det så mycket som möjligt så fortsätter man givetvis på samma linje hela tiden.
Man följer helt enkelt manus.

Vänta tills imorgon när dom börjar jobba på allvar så skall du få se på damage control utav bara fan.
Citera
2022-01-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det är så uppenbart att det är F-skatt hon frågat om. Jag tror tyvärr inte att hon kan skilja på kollektivavtal och F-skatt.
Man frågar inte företaget om det, mer än lovligt naivt. Har de inte ljuger de, annars kan de inte sälja. Detta kollar man enkelt på skatteverket.se, och om de betalat arbetsgivaravgifter.
Citera
2022-01-09, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Konstigt att det mest är kvinnliga ministrar som åker på sådana här ekonomiska fiffelskandaler?
För att kvinnor är dom mest psykopatiska ludrena som har pappaproblem och när dom får för mycket makt så går dom full fascism-mode. Det är därför det är menat att kvinnor inte ska få ha för mycket inflytande.

Dom är psykopatiska luder helt enkelt.
Citera
2022-01-09, 21:32
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det viktiga är att vi har en kvinnligt statsminister. Om nationen går under & vi alla dör skrikande är underordnat detta narrativ.
Du är galet rolig !
Citera
2022-01-09, 21:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Men om ens uppdrag är att tjata om det så mycket som möjligt så fortsätter man givetvis på samma linje hela tiden.

Vänta tills imorgon när dom börjar jobba på allvar så skall du få se på damage control utav bara fan.

Jag väntar med spänning, går det verkligen. Historien har nu flera vändningar och skuldfrågan har haft olika adresser.
De lögner som redan framkommit är svåra att överbrygga.
Citera
2022-01-09, 21:35
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:

Ja, det har varit lite avslaget under helgen. Det har mest varit hur man bäst undviker att ta i skandalen med tång. På Ekot har tanten som läser upp nyheterna snabbt mumlat fram rapporteringen om detta och sedan dragit en djup suck av lättnad när hon får byta ämne.

I morgon kommer relativiseringarna och överslätandena att hagla. Anders Lindberg och Lord Wolodarski sitter beredda.
Citera
2022-01-09, 21:36
Medlem
Citat:
Absolut. Det är alltid olika system & knappar som skall tryckas på. Jag har själv gått i samma fälla i samband med larmbyte.

…men utöver allt annat som osar av oorofessionalism, nödlögner och hyckleri i denna härva med start på högsta hönsnivå…

…så är det en gåta att man (Anderssons/Säpo) låter sprida sina larmkoder till någon över huvud taget! Huvudlöst inkompetent, vem vet hur många och vilka en larmkod städbolaget fått hittar till?

Hur tror de att koder, kortinfo, inloggningar sprids till orätta händer, har de sovit igenom alla säkerhetsgennmgångar i hushållet? Hon är ny som statsminister men har ju för tusan varit finansminister/nr2 i evigheter.
Citera
2022-01-09, 21:38
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Knappast att han skulle vara flitigare.
Han sitter och dricker drinkar nere i Spanien medan jag jobbar och ser till att svenskt näringsliv fungerar.

Han är en parasit som stödjer sig på bidrag från samhället och utnyttjar de sämst ställda i samhället medan jag vidareutvecklar företag så att de står sig i internationell konkurrens

Åh, jag visste inte att du var en nyckelperson i svenskt näringsliv. Mitt misstag. Vad har du identifierat för konkurensvinnande åtgärder? Mer kollektivavtal?
Citera
2022-01-09, 21:39
Avstängd
Måste man skaffa ett så stort hus om man inte kan städa efter sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in