Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-05, 13:18
Medlem
Harry_s avatar
var hon oskuld?
Citera
2022-02-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
Kan nån snälla redogöra för mig?
  • En fullvuxen tjej träffar en man på en nattklubb!
  • Släpper honom inne i toaletten!
  • Börjar hångla med honom!
  • Säger inte nej till vad han gjort efter att hon hånglat med honom!
  • Hon anmäler för våldtäkt!
  • Mannen bli dömd för våldtäkt!
  • Hon fick 85000kr i skadestånd

Var det det som har hänt här?

Vad tyder egentligen stavelse "våld" i ordet "våldtäkt" nuförtiden?
Oaktsam våldtäkt inte våldtäkt
Citera
2022-02-05, 14:23
Bannlyst
Citat:

År det någion som vill analysera varför judiska "sverige" väljer att ge en annan MENA invandrare 850 000 i böter efter att ha gjort en av sveriges värsta våldtäkter

Men denna andra MENA invandraren väljer man att fälla, trots att han inte har våldtagit

Kan någon analysera detta?

Ser han för pigg och frisk ut? vill judiska sverige enbart hjälpa mena blattar som ser ut som demoner?

Judarna hatar sverige och svenskar, detta är anledningen till att hon som gav killen 850 000 i böter har noll ånger, enligt intervjuer efteråt. hon är beordrad att göra såhär. systemet bryts ner innifrån via rättsystemet, george soros gör samma i USA, till och med texas "president" elr vad dom kallar det bekräftar att detta är fallet. så ingen konspirations "teori"

verkar som att sverige förstörs på samma sätt.

Hade sverige varit ett SVENSKT land, så hade den dommen med 850k i böter till våldtäcktsmannen aldrig hänt, utan myndigheten hade ändrat lagen för att undvika ge han pengar. så extremt är fallet. men nope, dom ger han glatt pengarna. vilket uppmanar fler att våldta och sen stämma staten

går inte kalla sverige svenskt när man behöver vara medlem i en judisk kult (frimurare ordern) för att ens kunna bli statsminister) ... "svenskt" yeah right
Citera
2022-02-05, 15:09
Medlem
Kent62s avatar
Citat:

Med tanke på BOs skador är det uppenbart att han varit våldsam. Inte för att det behöver förekomma våld vid våldtäkt. Fast det visste du nog redan.
Citera
2022-02-05, 15:46
Medlem
Trollfarfars avatar
Man kan för fan bli dömd för våldtäkt även om båda skulle vara på samma bana från start. Merparten av inläggen här inne verkar skrivas av personer under 20 år och som växt upp med alla dessa pissiga dokusåpor och ser upp till dess deltagare.. sorgligt.
Citera
2022-02-05, 15:46
Medlem
Citat:

Ska vi uppfatta dina åsikter som att du tycker det är okej att våldta kvinnor?, för det är precis så det uppfattas vill jag utlova . I övrigt tror jag inte det tar lång stund efter frigivningen till att han får sitta i en tv soffa & beklaga sig hur felbehandlad han blivit av svenska staten. Public Service älskar snyfthistorier från män med annan bakgrund en svensk.

Abbe & Josef var alltså inte så olika i slutet av dagen ändå
Citera
2022-02-05, 16:02
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
[b]År det någion som vill analysera varför judiska "sverige" väljer att ge en annan MENA invandrare 850 000 i böter efter att ha gjort en av sveriges värsta våldtäkter

850 000kr ?!?!????
Citera
2022-02-05, 16:04
Medlem
Trollfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
850 000kr ?!?!????

Ja, alltså inte loco men ett annat fall. 😅
Citera
2022-02-05, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Bara söka på google ett enkelt knapptryck, friad för våldtäkt så kommer en massa upp. Bla. Gruppvåldtäkten i fittja som blev så omtalad.

Länka sisådär 10 stycken tack
Citera
2022-02-05, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Även dendär *ellis har tagit bort sitt konto, hon är väl blod och naiv och tror de ska leva ett hemligt o anonymt liv tillsammass

Då är du nog blockad isåfall, kontot finns kvar.
Citera
2022-02-05, 17:48
Medlem
sb1231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Finns uppenbarligen en rädsla för den här snubben och jag tror helt ärligt att många av hans sk vänner inte hade den minsta tanken att han kunde göra något sådant. Vänta tills den värsta chocken lagt sig s kommer nog en hel del börja droppa av från hans krets.
Självklart kommer hon att bli ifrågasatt om hon stannar kvar, men sen ska man också ha i åtanken att det är inte så enkelt att lämna. Är man påläst och har erfarenhet av sådana här fall så kan man snabbt dra slutsatsen att hon sitter i en knivig sits.
Han verkar ha ett slags övertag och tar till sina medel för att få igenom sin vilja , vilket säkerligen gör att det är en sån stor tystnad om det här.
Men det kommer snart att vara ute mer i medier och tyvärr så kommer hans karriär både inom tv och hans egna uppbyggda studio att rasera.
Ingen vill ha med i folkmun- ett äckel - att göra, så är det bara och ingen vill associeras med en sådan för att själv få ett sunkigt rykte

Såklart förstår jag att det är skiiiit svårt att lämna. Hon är ju säkert blind av kärleken och vill inte inse faktan att han e skyldig för detta brottet. Jag hoppas för hennes egna bästa att hon lämnar så fort hon kan
Citera
2022-02-05, 17:53
Bannlyst
spontant känns detta inte som en våldtäkt. Josef borde ha haft mobilljudsinspelningen på för sverige har ett problem med ungakvinnor som anmäler killar för våldtäkt och sen cashar in genom brottsofferfonden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in