2022-02-05, 21:16
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Nej så är det inte.. alla spelare har viningstreak någon gång. Du blir limiterad när du spelar på en viss marknad där dom ser att du är bättre än dom som sätter oddsen. Du blir inte limiterad för du sätter 10 tripplar eller fyrlingar på raken😁

Sätter du 10 tripplar eller fyrlingar på raken kan jag GARANTERA dig att du blir limiterad innan du ens får chans att sätta den tionde. Du har inte spelat mycket i dina dagar va?
Citera
2022-02-05, 21:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Sätter du 10 tripplar eller fyrlingar på raken kan jag GARANTERA dig att du blir limiterad innan du ens får chans att sätta den tionde. Du har inte spelat mycket i dina dagar va?
Jag vet inte hur man lägger upp bilder. Jag hade kunnat visa dig vinster på
Över 20k euro inom loppet av 1 vecka.. där finns tripplar,dublar singlar. Inte blev hag limiterad..
Citera
2022-02-05, 21:28
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Jag vet inte hur man lägger upp bilder. Jag hade kunnat visa dig vinster på
Över 20k euro inom loppet av 1 vecka.. där finns tripplar,dublar singlar. Inte blev hag limiterad..

Skyll på att du inte vet hur man lägger upp bilder. Pic or it didnt happened!
Citera
2022-02-07, 04:30
Medlem
Citat:
Nej så är det inte.. alla spelare har viningstreak någon gång. Du blir limiterad när du spelar på en viss marknad där dom ser att du är bättre än dom som sätter oddsen. Du blir inte limiterad för du sätter 10 tripplar eller fyrlingar på raken😁

Precis så. Jag fokuserar på lite annorlunda spelmarknader och det är inte populärt. Jag har en bra avkastning på mina spel, men är ingen särskilt stor spelare när det kommer till insatser.
Citera
2022-02-07, 04:34
Medlem
Citat:

Beror ju på vad tripplarna innehåller för spel. Om det är division 3-fotboll eller Premier League. Om det bara är turliga tripplar på stora ligor borde du inte bli limmad
Citera
2022-02-07, 07:38
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Beror ju på vad tripplarna innehåller för spel. Om det är division 3-fotboll eller Premier League. Om det bara är turliga tripplar på stora ligor borde du inte bli limmad

Nej du har helt fel. Ni som inte har någon som helst erfarenhet av spel och limitering borde inte uttala er. Jag själv blev limiterad efter några spel på kort tid satt (ett par dubblar och singlar på nhl) nhl är ingen liga du kan gå plus på i längden nästan då det är mer lotto än någon annan liga. Blev limiterad till att enbart kunna lägga spel för under 20kr därefter. Limiteringen släpptes kort därefter kontakt med kundtjänst då jag uppenbarligen inte är en vinnande spelare vilket jag fick förklara då dom gick igenom hela min historik långtgående tillbaka i tiden och kunde dra den slutsatsen ganska snabbt. Men det jag vill förtydliga är att spelbolagen har avancerade AI algoritmer som snabbt limiterar dig om du sätter för många spel på kort tid oavsett liga.
Bästa chansen att slippa limitering är att spela på dom få bolagen som EJ limiterar överhuvudtaget. Du finner snabbt svar på vilka det är efter lite googlande..
Citera
2022-02-07, 10:57
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
😂

Hej mytoman. Visa bilderna på dina spel som du suttit istället för att sitta här och skratta åt mitt miserabla liv!
Citera
2022-02-07, 16:23
Avstängd
[quote=MrMadoff|78994301]Hej mytoman. Visa bilderna på dina spel som du suttit istället för att sitta här och skratta åt mitt miserabla liv![/

https://www.facebook.com/eliot.eliot.1088893

Gå in här och räkna fpr du en summa under 25k euro så swishar jag dig 10 000 ha en fin dag min vän
Citera
2022-02-07, 16:26
Avstängd
Kolla gärna datumen också❤️
Citera
2022-02-07, 18:00
Medlem
Citat:

Jag plussade 103k under 2021, på enbart betting och hästar, jag har fortfarande inte blivit limiterad. Hade säkert en streak på 7 eller 8 dubblar och tripplar som jag satte i november.
Citera
2022-02-07, 18:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Jag plussade 103k under 2021, på enbart betting och hästar, jag har fortfarande inte blivit limiterad. Hade säkert en streak på 7 eller 8 dubblar och tripplar som jag satte i november.
Det jag menar. Alla har viningstreak någon gång.. jag har nu visat han vinstbongar på totalt 32k euro över 2 veckor.men inte limiterad
Citera
2022-02-07, 19:03
Medlem
Fyllefyllots avatar
Som regel så blir du inte limmad om du spelar dubbel eller mer för då vet du i regel inte vad du håller på med. Det är inte mer med det, faktiskt.

Sen KAN det ju såklart finnas undantag, det kan ju sitta nyanställda på dessa bolag och gå i taket för att någon sätter tre tripplar på rad såklart men absolut inte generellt.

Det finns ju dock undantag, sitter man och spelar "höga" summor på typ hundraoddsare på ett litet bolag så kan de ju av säkerhetsskäl limitera för att kunden i fråga bara innebär en risk. Inte kul att sitta där med miljoner i risk för att kunna vinna några tusenlappar liksom, som bolag då.
Citera
atg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in