Citat:
Ursprungligen postat av
arallaupptagna
Beror ju på vad tripplarna innehåller för spel. Om det är division 3-fotboll eller Premier League. Om det bara är turliga tripplar på stora ligor borde du inte bli limmad
Nej du har helt fel. Ni som inte har någon som helst erfarenhet av spel och limitering borde inte uttala er. Jag själv blev limiterad efter några spel på kort tid satt (ett par dubblar och singlar på nhl) nhl är ingen liga du kan gå plus på i längden nästan då det är mer lotto än någon annan liga. Blev limiterad till att enbart kunna lägga spel för under 20kr därefter. Limiteringen släpptes kort därefter kontakt med kundtjänst då jag uppenbarligen inte är en vinnande spelare vilket jag fick förklara då dom gick igenom hela min historik långtgående tillbaka i tiden och kunde dra den slutsatsen ganska snabbt. Men det jag vill förtydliga är att spelbolagen har avancerade AI algoritmer som snabbt limiterar dig om du sätter för många spel på kort tid oavsett liga.
Bästa chansen att slippa limitering är att spela på dom få bolagen som EJ limiterar överhuvudtaget. Du finner snabbt svar på vilka det är efter lite googlande..