2022-02-24, 15:15
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Landsförrädare, Ryssland är ett mångkulturellt land med mängder av muslimer som du verkar hata, det var inte längesen Putin invigde Europas största moské alldeles vid röda torget.
Du finns inte i verkligheten utan bara på internet, patetiska ensamma incel.

Har du någonsin rest runt i Ryssland?

Ja vet att svaret är nej.

Själv har jag rest dit många gånger. Och det som skiljer deras muslimer mot det äckelpack som släpats hit är att deras muslimer är högutbildade och sköter sig.

Du borde utbilda dig mer i de frågor du har starka åsikter om.

Sen så är det bara patetiskt att använda hittepå-vänsterord mot folk som tycker annorlunda än dig.

Det ser bara dåligt ut.
Senast redigerad av Upperkutt 2022-02-24 kl. 15:18.
Citera
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ryska nationalsången spelades på buss i Göteborg: ”Vidrigt”

https://www.expressen.se/gt/ryska-na...eborg-vidrigt/

Rysslands nationalsång spelades på hög volym på en stadsbuss i Göteborg under torsdagsmorgonen. Det rapporterar GP.

Händelsen har anmälts till Västtrafik.

– Om det skulle visa sig att det är busschauffören som har gjort detta så är det något som vi ser väldigt allvarligt på, säger Frida Antonsson, kommunikatör på Västtrafik.

Haha Göteborgare har lite humor iallafall
Göteborg är väl Sveriges kommunistborg
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Hoppet står nu till att överbefälhavare och generaler i ryska armén gör myteri, stoppar vansinnet med att slakta civila.
Citera
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Alla hårt arbetande är välkomna.

Amen på det!

Jag tror säkert Ukrainarna kan läras upp att jobba lika hårt som Afghanerna, Syrierna och Somalierna på min utvecklingsavdelning (design, programmering), men det kommer att ta 3-4 år.
Citera
Bannlyst
Varför atackerar de Kiev? Vill de ta över hela landet eller?
Citera
Medlem
Rengardes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Jag misstänker att det är lönlöst att föra en diskussion med dig men okej... dom 17% du listar är hela Ukraina vilket är helt irrelevant för diskussionen som ju gäller den ryskspråkiga befolkningen i dom båda utbrytarrepublikerna. Där ligger dom på 68 respektive 74 procent.
Varför inte fråga folket som bor där vad dom tycker och låta dom själva få avgöra?

Ok det lät som att du försökte få det till att hela Ukraina är till majoriteten rysktalande, vilket inte stämmer. Isåfall missförstod jag.

Jag håller med om att man borde ha rätt till sitt eget språk. Det som skett i Donbass är dock inte resultatet av en "folkets vilja" där man på demokratisk väg försökt uppnå självständighet. De två "republikerna" som du refererar till är helt olegitima.
Citera
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Ryssarna har inte intagit en enda håla ännu, inte ens Mariopol som ligger alldeles nära det ockuperade området inne i Donbass.

Detta håller på gå åt helvete för Putte Liten i Kreml.
Har inget med verkligheten att göra. Ryssarna har tagit allt de vill ta och dina vänner har inget att sätta emot. Men fortsätt gärna fabulera och fantisera. Det verkar ju roa dig men tror knappast det roar dig mer än det gör mig faktiskt.
Citera
Medlem
Vart kan man se CNN Live?

Hittar ingen länk som fungerar.

De har reporter på plats vid flygplatsen som sänder live, snackat med ryssarna, ukrainarna går till motanfall nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Hahah, åh men säkert

Inga källor förstås

Väst kollapsar innan kina.
Vi har redan börjat
Allt talar för att västvärlden o dess ekonomi är döende i detta nu, inte som med fritt fabulerande om ett framtida kinesiskt fall
Så länge resten av världen är beredda att gå över lik for Dollar, Euro etc, så är västs kollaps långt borta. Resten av världen kan inte få nog av Dollar vad det verkar. RUB och CNY däremot är inte så poppis
Citera
2022-02-24, 15:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Det tror jag inte för Britterna bor på en liten ö och Ryssland kan se det som en krigsförklaring. Lyssnade ingen på Putins tal? Det är nog bäst att hålla tungan rätt i munen och inte bli för kaxig.

Vad spelar det för roll i sammanhanget att Storbritannien är en önation?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Där ser vi hur demokratiskt Sverige är

Ja! Tacka vet jag Ryssland!
Land of the free!
Hur mycket Google translate blir det idag?
Citera
Bannlyst
Flygplan med 14 ukrainska soldater nedskjutet nära kiev

https://www.instagram.com/p/CaXO0bEP...dium=copy_link
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in