Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Ja, du med ditt vulgära sätt att argumentera får mig bara att skaka ännu mer på huvudet åt er nyttiga idioter. Är din erfarenhet att folk blir övertalade av ditt sätt att argumentera? Låt gå att USA har lekt världspolis o s v men på vilket sätt tjänar du på att Ryssland förverkligar sina imperialistiska drömmar? Är du helt empatilös för de liv som pulveriseras och de tragedier som utspelar sig nu? Jag tror du är totalt likgiltig så länge du får spy ut ditt USA-hat.
NATO är en försvarsallians för väst så hur de skulle hota vår trygghet förstår jag inte. Ska vi vara rädda för norrmännen nu menar du?
Lekt världspolis? De har startat de flesta krig de senaste 200 åren. De har förstört länder och miljoner har dött.
"nyttiga idioter" passar tyvärr inte in på min ståndpunkt. Jag ser hela bilden, något du inte gör.
NATO, är än en gång styrda AV USA. USAs inflytande i Europa är redan stort och blir än större. Ukraina vore en enorm seger för de om dom går med i NATO.
"Försvarsallians för väst" hahaha. Det är en strategisk bricka för USA och har alltid varit.