Citat:
Ursprungligen postat av
Ezity
Globalistländerna som är på Ukrainas sida står för allt jag är emot. Folkutbyte, hbtq-propaganda och hat mot vita européer. När västvärlden vunnit denna konflikt så är Ukraina i klorna hos vithatarna..
Vinner Ryssland däremot då kan det vara början på slutet av globalismen, och början på nåt bra för oss européer.
Vi européer är i den värsta krisen vi befunnit oss i, all time
Precis så jag tänker också.
Jag tror att varken Zelensky eller Navalny (om han nu mot förmodan skulle ta över i Ryssland) inser att det är det ödet som väntar även deras länder i slutändan om USA är den som styr och bestämmer. De kommer att långsamt förvandlas till skithål där kriminaliteten exploderat, barn blir tillsagda att de kan välja kön och vita måste lära sig att hata sig själva.
De skulle dessutom troligtvis bli lönnmördade och ersatta med någon mer lojal typ om de försökte gå emot detta.
Ryssarna är ju (tillsammans med Kineserna) ett stort hot mot USA just för att de dumpar dollarn så mycket. Varje land som dumpar dollarn minskar USA's makt eftersom deras banker blir svagare.
Libyen's Khadaffi blev dödad för att han pratade om att Afrika skulle införa en egen valuta för handel, kallad "Denari". Detta skulle då ersätta dollarn helt och hållet i deras internhandel, men det var även något som föreslogs kunna användas vid internationell handel längre fram.
Vips så blev Libyen invaderat och han blev dödad och nu sitter det en pro-amerikansk regering där.
Innan Bretton Woods avtalet i slutet av andra världskriget så var det guld som användes som standard, inte dollarn.