2022-02-25, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Sluta sprida Putins propaganda.
Det har varit krig mellan pro-ryska och ukrainska styrkor länge.
Massmord är bara skitsnack.

Det finns flera videos med rysktalande personer i Ukraina som säger att allt är lögn, att de bara vill leva i fred. Och att det är en ursäkt för Putin att gå in i Ukraina.
Kan du sluta sprida Biden propaganda då? Snälla, sLuta bara. trådens stämning är helg förstörd tack vare erat ältande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Han har sagt att han ska beväpna sig och vara med på gatorna
då är han död snart då. tråkigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
Nej länken fungerad ej .
Fake news.

Fungerar för mig.

Här är en annan video: https://twitter.com/NeilPHauer/statu...96542138196000
Citera
2022-02-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ezproton
Det verkar stämma.

https://twitter.com/disclosetv/statu...83703935688733
Kolla in de smutsiga tjetjen fittorna som ligger och pussar marken som Ukrainska soldater pissat och bajsat på.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...officials.html

Dessa männens enda syfte är att gå på kvinnor och barn.
Hoppas de alla dör en mycket plågsam död så de kan få ta del av sina 30 oskulder, alltså getterna då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Här ser vi, de ryska trollen vill se folkmord på ukrainare.

Jag är inte rysstroll. Jag är kritisk till Putin och undrar om han är frisk i huvudet. Men att han är smartare och handlingskraftigare än alla ledare i väst är det ingen tvekan om, även om han har fått en knäpp. Jag oroar mig tvärtom för folkmord om Ukraina inte ger upp genast.
Citera
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Men herregud saknar du läsförmåga eller?

LÄNGST NER PÅ UKRAINAS RAD.

Jag tar det en gång till lite pedagogiskt så du ska hänga med :

1. " The current size of Ukraine's armed forces, which consists of 250,000"
2. Reserve personnel 220,000 (2022)

Sedan behöver du göra en enkel addition. Och vad får vi då ?
Citera
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Vad som är en förort kan väl diskuteras. De flesta ryska pansarvagnar ska tydligen finnas i Obolon, vilket väl kan sägas vara en nordlig förort till Kiev. Men det ligger samtidigt mindre än en mil från presidentpalatset i centrala Kiev och på bilderna ser Obolon definitivt urbant ut. Så jag tycker nog inte att det är någon överdrift att säga att ryssarna befinner sig i Kiev.
Jag kan intyga att det är det. Bodde där i Obolon 2019 under en vistelse. Det kändes centralt även om det inte var mitt i centrum.
Citera
Medlem
mossadmartins avatar
Är det en fågelstjärt man ser : https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=HIPNVm6lNfM
Citera
2022-02-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Ingen Syriendiskussion här, tack.

Vi kan nog vara säker på att det hamnar en eller annan miljon flyktingar från Ukraina i Västeuropa. Ju längre juntan i Kiev håller ut och vägrar inse att spelet är förlorat, desto fler döda och desto fler flyktingar kommer. Av dessa kommer väldigt många att åberopa asylskäl för att inte återvända till ett Ukraina som styrs under inflytande från Moskva och dessa skäl kommer att hålla, för kom ihåg: allt som har med Moskva att göra är ren ondska!

Din sista mening överensstämmer ju mycket väl med verkliga verkligheten.
Ryssland skall aldrig vinna i Ukraina.
Det finns många sätt att plocka det syltryggade ryska folket på.
Det vore ju ett debacle av historiska mått om Ryssland inte klarar av att militärt besegra Ukraina.
Resten kan Ryssland inte påverka på sådant sätt att annan utgång än slutlig förlust blir resultatet.
Kraven är redan klara.Ukraina skall bli medlemmar i NATO och Vladimir Putin skall antingen överlämnas till Ukrainska myndigheter eller permanent oskadliggöras internt i Ryssland.
Det kommer att hända.
Citera
Medlem
mjoelk-kannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Ingen vet vad sanningen är förutom de inblandade. Inte svårt att rita ett Z på en pansarvagn okej? Gå vidare i livet nu.

Dåligt försök att försöka sprida förvirring. Det finns ingenting överhuvudtaget som är otydligt eller oklart med rysslands agerande. Vi vet att det pågår en invasion. Det råder inga tvivel om det.

Men fortsätt trolla du. Ska du inte skylla invasionen på ryssofobi när du ändå är i farten, precis som putler gjorde i sitt förinspelade hitler-tal kl 04:00 i samband med invasionen.
Citera
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det finns tecken som visar att detta inte utvecklar sig såsom kriminelle Prutte hoppats.
Rapporter om plus 1000 döda ryssar och de verkar inte direkt vara så vassa på marken,ryssjävlarna.
F-n vågar man fortfarande hoppas på ett veritabelt blodbad för Pruttes små soldater?..:-)
Om det är vad som till slut får honom från makten så, ja. Hoppas kan man. Dock ser jag hellre att de lägger ner sina vapen och går med dem i riktning med Krelm.
Citera
Medlem
iflys avatar
Bägge ledarna gömmer sig i bunkrar, alla videoinspelningar är inspelade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in