2022-02-25, 21:34
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Ja. Ukraina vann kriget samtidigt som Putin anföll. Missnöjet sprider sig som en löpeld bland det ryska folket. Putin har antagligen redan förlorat slaget om Donetsk och Luhansk. Möjligen även Krim. Avslutar han idiotin snarast kan det sluta där annars kommer ryssarna avsluta Putin och det kommer inte bli med guldklocka och pensionskuvert.
Hoppas det. Det är det snabbaste slutet på eländet. Putin har blivit galen och måste snarast likvideras av Duman och se till att vi får ett stabil Ryssland igen.
Citera
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Varför flyttar man dom, det är ju långdistansrobotar?
Rädda att få de utslagna av NATO?

Vem delar ens sådana filmer? En Rysk Björn Sover!

Kortare svarstid.. seriously?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjoelk-kanna
Ja, farhågorna om Putlers utökat självmord kommer allt närmare nu.

Suicide by homicide.
Don´t keep us waiting Putin.
We all looking forward to it.
Citera
2022-02-25, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ryssland förlorar hela tiden för mycket fordon och tanks. Och det innebär också att soldater hela tiden dör.

Hur kan detta bli en vinst för Putin? Jag förstår inte alls hur han tänker. Och Kiev skulle falla i natt? Skulle inte tro det.

Det finns missuppfattning att ett kärnkraftverk är bombat. Ni är bombade om ni tror det, så vitt mina underrättelser stämmer är det ett värmekraftverk eller ett kraftverk som levererar ström. Det är naturligtvis inte bra för den Ukrainska försvararna i vilket fall som helst.

Ukraina hade väl endast Tjernobyl som slitet kärnkraftverk.

Tyskarna dödade fler ryssar än ryssarna dödade tyskarna och förlorade fortfarande tyskarna.

Resultatet är given att Ryssland vinner kriget, varför den fega västvärlden inför sanktioner mot Ryssland.
Citera
Medlem
Grovtbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Att de är avsedda för Zelenskyy kanke? Skulle kunna vara en slags rysk mörk humor.

Men Z-markeringen fyller också en praktisk funktion.
Känna igen sina egna, bland annat för att undvika friendly fire.

Det är för att visa ryska flygvapnet vem som är ryssar så dom inte bombar fel
Citera
Medlem
"Caliph preparing for holy march on Kiev"

https://twitter.com/200_zoka/status/...MpVYwrmsGyXncQ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ryssland förlorar hela tiden för mycket fordon och tanks. Och det innebär också att soldater hela tiden dör.

Hur kan detta bli en vinst för Putin? Jag förstår inte alls hur han tänker. Och Kiev skulle falla i natt? Skulle inte tro det.

Det finns missuppfattning att ett kärnkraftverk är bombat. Ni är bombade om ni tror det, så vitt mina underrättelser stämmer är det ett värmekraftverk eller ett kraftverk som levererar ström. Det är naturligtvis inte bra för den Ukrainska försvararna i vilket fall som helst.

Ukraina hade väl endast Tjernobyl som slitet kärnkraftverk.

Vem är det som sagt att Ryssland förlorar mycket tanks?

Även om dom förlorar några sätter dom in flera.
Citera
Medlem
Russian forces have mobile crematorium that can 'evaporate' soldiers killed in attacks, Fox News has confirmed.

The mobile crematorium has been seen among the Russian troops as they continue their assault into Ukraine.

British secretary of defense Ben Wallace told The Telegraph, who first reported the news, that the mobile crematorium could be used as a way to minimize the appearance of Russian military casualties.

Russian forces continue to advance by encircling the capital city of Kyiv.

Ryssland mörkar dödstalen.

Källa fox.
Citera
2022-02-25, 21:36
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Det var ett tag sedan, efter kriget mellan Azerbaijan och Armenien som Ukraina köpte drönarna.
De två turkiska M400: or som landade i onsdags kom kanske för att hämta drönarna då. Om inte annat lär ryska styrkor beslagta dem.
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Zelensky fortfarande i Kiev

https://twitter.com/ChristopherJM/st...kXF0ujX7hZVofg

Hitler, förlåt jag menar Putin gömmer sig i en Rysk bunker, den lille lille lille mannen.
Citera
Medlem
sista-vagen-uts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Haha sluta nu..
Putin offrar muslimerna, de kommer inte stå upp bättre än någon annan militär.
Varför tror folk bara för de är tjetjener att de ska vara övermänskliga?
Har du sett bilderna som kommit ut på dom? Feta gubbar bland annat haha.

problemet är inte att det är bara feta gubbar.

om dom där gubbarna kommer i kontakt med fångar kommer det bli ren Halal slakt direkt, jag känner igen brutaliserade män när jag ser dom.
och varenda kvinna/flicka/litet barn som hamnar emellan kommer ha 4 nya hål i arslet.
dom där muslimerna är inte människor.

får hoppas att det verkligen är feta öl gubbar.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag har funderat fram och tillbaka nu.. och kommit fram till följande:

- ja, det det innebär en risk och en eskalering av situationen, men vi kan inte bara sitta och titta på när ryssarna troligtvis snart går in och slaktar Kiev, en stad med nästan 3 miljoner invånare!

Vi kan inte offra Ukrainas folk, av rädsla för ryssen.

Det är dags för NATO nu att agera - attackera Ryska styrkor och tryck till Ryssland tills Putin blir tvingad till en villkorslös kapitulation!
Jag håller med dig men tyvärr har vi sett väldigt lite av den varan hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in