2022-02-28, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Anmält.
Vi står emot förtryck och förföljelse.
InSverige och Ukraina har vi demokrati.
Du går emot Flashbacks grundregel och borde stängas av för att du sprider falsk propaganda och hotar oss.

Var är hotet?

Jag säger att är du nazist kan du vara öppet med det. Jag är för allas likas värde och kommer inte hota någon. Jag vill resonera via debatt och vettiga argumentationer.

Ryssland räddar människoliv, jag har visat massor med kklipp på alla övergrepp ukrainarna har gjort men ni vägrar se sanningen i vitögat.
Citera
2022-02-28, 23:12
Medlem
BroderDonuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Verkar man för onda krafter och stödjer mord på barn så har man ingenting i Sverige att göra. Sprider du Stalins propaganda i Ryssland ska du aldrig åka hit.
Så alla ryssar är onda och stödjer mord på barn? Berätta mer om denna folkgrupp du tycker vi ska jaga iväg.
Citera
2022-02-28, 23:13
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killercan1

Jo det är bara du i hela tråden som sagt det är problem så det är endera du eller den enhet du använder felet ligger hos. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig då länken fungerar fint.
Citera
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenVit
Vad är en lyckstolpe?
En stolpe i en bollsport som motståndaren träffar och resulterar i stolpe ut. Lyktstolpe är en stolpe med en ljuskägla i ena änden.
Citera
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ska Ukraina fortfarande kapitulera enligt dig?

Ja, det är tyvärr den enda möjligheten om vi ska rädda liv i detta läge.
Citera
Avstängd
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Där hade det redan besegrat fienden och hade tillfångatagit dem... Ryssland är inte besegrat och Putin är inte tillfånga tagen... hur hade du tänkt dig att ett åtal skulle gå till rent praktiskt mot honom?

Det var och andra sidan ett världskrig som pågick i sex år… Det här är med största sannolikhet snart över. Bekymret blir såklart att frihetsberöva huvudpersonen. Men har man väl lyckats med det så har man ett lovande case i mina ögon. Jag är inte expert på krigsförbrytelser dock det ska erkännas.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Fördelen med att ta emot Ukrainare är att de lär komma rätt snabbt ut i arbete till skillnad från de hundratusentals analfabeter och ekonomiska emigranter vi tagit emot tidigare.
En enorm skillnad. Inte lär de vara så lätta att lura bli sosseväljare heller. Det är väl därför Magda skickat vapen? Hon hoppas de slåss till siste man så de inte hamnar här och röstar bort Die Partei.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rappelius
Är det någon som har fått nys på vad som hände med den där långa konvojen utanför Kiev? Vad är det som tar sådana tid, spelar dem dragspel och grillar korv på vägen?
De väntar på tankbilar antar jag, det har varit en rysk paradgren i detta krig. Man kunde ju ha tänkt sig att ryssarna lärt sig någonting från Hitlers invasion, men det verkar inte så. Barnamördare V.Puttin skulle ha satsat på cykelinfanteri istället.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Jag har jobbat med Ukrainare och skulle säga detsamma. Det är ingen skillnad på Ukrainare och Svenskar förutom storlek på landet. Ukrainare är verkligen ett toppenfolk och jag ställer upp för dem varje dag i veckan.
Det är ingen större skillnad på storlek heller. Ukraina är något större men på en karta syns det knappt.
Citera
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Opinonen vänder, men inte till Rysslands fördel. Du rapar bara upp fria fantasier, helt utan uppbackning av verkligheten.

Ni har inte ens flashback på er sida. Lika verklighetsfrånvända som AfS var inför valet
Citera
2022-02-28, 23:14
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Han heter det han heter och det är han som är ansvarig, inte det ryska folket som du vill få det till.
Det går nog dessvärre inte som ryss att ducka ansvaret för vad ens land och militär gör. Ryska militärer kan lämna sina stridsvagnar och gå från kriget. Blir de avrättade när de kommer hem? Kanske – beroende på om Putin är kvar vid makten. Blir en ryss uppskattad, som visade lite ryggrad och vägrade klusterbomba Ukrainska barn? Tveklöst.
Citera
2022-02-28, 23:14
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
RYSSLAND VARNAR LÄNDER SOM FÖRSER UKRAINA MED VAPEN

Ryssland varnar nu de länder, däribland Sverige, Norge, Finland och Danmark, som skickar vapen till Ukraina, rapporterar ryska nyhetsbyrån Interfax, som refererar till ett uttalande från det ryska utrikesdepartementet.

"EU-medborgare och institutioner som är involverade i överlämnandet av dödliga vapen, bränsle och oljor till den ukrainska militären kommer att ansvara för konsekvenserna av sådana handlingar i samband med den pågående, särskilda militära operationen. De kan inte göra annat än att förstå hur farliga dessa konsekvenser är", heter det i uttalandet enligt Interfax.

Jag kan elaborera lite på det här. Nu har finnarna gett sig in i striden. Ett naturligt drag vore att skicka en ICBM på Helsingfors och en på Stockholm, det är ju icke-NATO-länder. Som kronan på verket skickar man en på Bryssel och EU-högkvarteret. Kanske en på Ukraina också. "Vi inväntar ert svar!" Det är jävligt nasty men typiskt Sovjetdoktrin.

Som motåtgärd förintas, Sankt Petersburg, Moskva, Murmansk och Vladivostok med meningen: -"Vi inväntar ert svar!"

Förhandlingar inleds.

En ny era inleds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in