2022-03-01, 00:21
Medlem
tarek90s avatar
då har man invigt sitt näst starkaste bomb i Ukraina.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-kring-ukraina
Citera
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Har Ryssland lovat det?
Ryssland gav säkerhetsgarantier till Ukraina i utbyte mot att de gav upp sina kärnvapen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea...ns_and_Ukraine
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Om Kina och Indien är med Ryssarna är det verkligen inte bra för väst, Kina som förutspås vara världens mäktigaste nation 2030 och Indien som har bland de största arméerna i världen…

Nej jag hoppas att det blir fred snart och dom kommer överrens om eldupphör.

Att folk på bägge sidorna i tråden törstar efter blod säger mer om dom, mayahem och andra dårar.
Lunga dig.

Kina drog sig ur investeringarna av rysk gas och olja idag
.
Citera
2022-03-01, 00:22
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Nej tack, jag stannar gärna. Personligen tycker jag du är en av de hotfullare personerna här inne.

Vi pratar om krig.
Ett land som hotar hela vapen med kärnkraft.
Ryssland har fördömt Sverige och Finland och har sagt att det kommer komma konsekvenser. Om du fortfarande står på Rysslands sida så är det bisarrt.
Citera
Medlem
Adiaphorouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Därför att Trump var galen och oberäknelig.
Putin kan knappast ha räknat med det här massiva motståndet, inte inst ekonomiskt
De var nästan vänner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Ryssland har släppt en vakuumbomb under invasionen av Ukraina.

Det uppger Oksana Markarova, Ukrainas ambasadör i USA, enligt flera internationella medier.

”De använde en vakuumbomb i dag, något som faktiskt är förbjudet enligt Genèvekonventionen”, sa ambassadören efter ett möte i USA:s kongress.

”Förödelsen som Ryssland försöker tillfoga Ukraina är stor”.

Termobariska vapen – även kallade vakuumbomber – orsakar enorma explosioner med hjälp av syret i den omgivande luften. Vapnet är bland det kraftfullaste som finns efter kärnvapen.

Jag tror dom använt TOS-1 men jag tror inte dom varit bestyckade med aerosolbomber.
Senast redigerad av Jahvet 2022-03-01 kl. 00:25.
Citera
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Snyggt gäng. Kina skulle jag inte säga är allierade. Du får gärna motbevisa det.

https://youtu.be/qKlH8XOXeWE

Sådär.

Funkar?
Citera
2022-03-01, 00:23
Medlem
Citat:
Om Kina och Indien är med Ryssarna är det verkligen inte bra för väst, Kina som förutspås vara världens mäktigaste nation 2030 och Indien som har bland de största arméerna i världen…

Att folk på bägge sidorna i tråden törstar efter blod säger mer om dom, mayahem och andra dårar.
Förstå att vi kan somna om. När Herr Singh knackar på dörren med 145 000 kusiner på ett led bakom, så ??
Citera
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkekorv
USA
Nederländerna
Belgien
Spainien
Portugal
Grekland
Kanada

Omöjligt ska han bli nya Osama då och skicka självmordsbombare eller hur hade han tänkt? Tragiskt jag gillade Putin innan han intog Krim i Ukraina.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
då har man invigt sitt näst starkaste bomb i Ukraina.

Och ryssarna har inte vunnit än?

Lilla putler må vara den sämsta ledaren genom tiderna.
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AviramHawk
Frågan nu är hur lång tid det tar för Wagner gruppen att hitta presidenten, det ser inte bra ut det här.
Jag tror inte Wagner kommer lyckas bättre än vad diverse rysk soldat. Zelensky är medveten om att han har varit den största måltavlan sedan dag ett och än idag är han vid liv.

Jag tror snarare att detta är en taktik från Ryssland, att skrämma Zelensky. Ett dåligt försök till att försöka få honom att ge upp.
Citera
Medlem
likebananass avatar
Citat:

Kina är intresserade av Kina. De håller vita européer långt borta från Kina. Allt annat är business. Att sälja billiga techprylar via Aliexpress till ryssar är ingen business.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in