Ja berätta nu för mig handen på hjärtat
Tror du på fullaste allvar att inte Macron och Co kommer inom ett år eller så stå kramar om sin kollega som han gjort bra många ggr EFTER Putin anfallit länder? ledarna lider aldrig av sanktioner, bara folket ...tvekar du fråga Iran,Nord Korea så ha inga höga förhoppningar där.
Och militärt så har de 6000 kärnvapen så där blir det svårt slaget om så hela deras försvarsmakt är fyllon
Men jag skulle iaf inte börja skrika NATO som en början, när jag vet att Putin är inte en person som kommer backa om tryckt mot hörnet..precis som jag inte skulle jävlas med Benjamin Netanyahu om jag var muslim/arab då de flesta vet utgången eller med nuvarande PM där.
Ingen är vad jag vet så heta över kärnvapen krig då får man faktiskt sätta sig ner och LYSSNA utan Biden är iaf en bra början då Ukraina/Ryssland är kopplade till varann
Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Fattar du inte att om man viker sig för Putin så är risken överhängande att han riktar sina krav åt annat håll. Han har redan pekat ut - och ställt krav på - Sverige.
Är det rimligt att Putin dikterar Sveriges säkerhetspolitik, bara för att han är en dålig förlorare?