2022-03-19, 16:41
Medlem
Otroligt tyst för att vara runt 23k? Låter som Djurgårdens bortamatcher om ens det.
2022-03-19, 16:43
Medlem
Jag tycker denna bild summerar bajens publik rätt bra.... http://piclair.com/kvdyq

Hade det vart slakthuskurvan hade båda två blivit utkastade, inklusive padda och mobil.
2022-03-19, 16:44
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Otroligt tyst för att vara runt 23k? Låter som Djurgårdens bortamatcher om ens det.

Inget vidare tryck just nu nej. Sedan är publikljudet sjukt dämpat idag av någon anledning, det hördes tydligt vid inmarschen.
2022-03-19, 16:45
Medlem
Citat:
Jag tycker denna bild summerar bajens publik rätt bra.... http://piclair.com/kvdyq

Hade det vart slakthuskurvan hade båda två blivit utkastade, inklusive padda och mobil.

Ja, jäklar vad många med mobil och paddor ni måste ha slängt ut varje match då, med tanke på hur det ser ut på era läktare.
2022-03-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Ja, jäklar vad många med mobil och paddor ni måste ha slängt ut varje match då, med tanke på hur det ser ut på era läktare.

Det har hänt mer än en gång
2022-03-19, 16:47
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Har ni ofta 6-åringar sittandes på aktiv sittplats? Vilken wack jämförelse. Newsflash, en hel del människor som går på fotboll idag kollar sin mobil och samma med deras kids.
2022-03-19, 16:47
Medlem
Citat:
Det har hänt mer än en gång

Jag tror dig. De tomma stolarna kan ju inte bero på något annat.
2022-03-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Har ni ofta 6-åringar sittandes på aktiv sittplats? Vilken wack jämförelse. Newsflash, en hel del människor som går på fotboll idag kollar sin mobil och samma med deras kids.

Andra rad precis bredvid klacken?

Nej, det händer inte då säsongarna har redan bokat upp alla platser. I bajen möjligtvis, medan DIF har något som kallas familjeläktare.
2022-03-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Jag tror dig. De tomma stolarna kan ju inte bero på något annat.

Vad menar du? Finns inga tomma stolar vid slakthuskurvan när DIF spelar.
2022-03-19, 16:51
Medlem
Turkiet fick in ett turskott mot Elfsborg, men tror turkarna tappar det i andra.
2022-03-19, 16:58
Medlem
Jag har själv fått min lur söndertrampad på Råsunda för drygt 15 år sedan. Ingenting nytt, mobilen i fickan och fokus på match.
2022-03-19, 17:01
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Andra rad precis bredvid klacken?

Nej, det händer inte då säsongarna har redan bokat upp alla platser. I bajen möjligtvis, medan DIF har något som kallas familjeläktare.

Baserat på reklamen framför är det en bra bit från klacken om det nu spelar roll, den skylten står nästan vid den kurva du kallar slakthuskurvan. Visst vi har en fet klack men så stor att den täcker nästan hela långsidan, kortsidan och kortsida övre har vi inte än.

Men fett äkta att se divadude kliva runt arenan imorgon och plocka mobiler och kasta ut folk, lycka till och vinka till kameran. Vid vilken rad får man glo mobilen? så jag kan varna folk så dom går säkra från dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in