Citat:
Ursprungligen postat av
blackeyedgirl
Ja..Sverige har många kristna högerextremister. Samhällsproblem. Som i Norge. De låtit de männen gå fritt. Dessa män är Incel män. Sverige är mest Inceltätaste landet. Ensamma män som hatar kvinnor och hatar andra människor. De skyller sitt eget misslyckande och psykisk ohälsa på andra människor.
Men istället att erkänna och ta tag i de problemen..de skyller och förtalar Islam istället.
Vi svenskar är max 1% kristna, om ens det, så jag vet inte varför du ens nämner kristendomen. Antagligen för att du tillhör muhammedanerna och drar in judar och kristna i din hat-retorik oavsett ämne.
Incelproblemet är enormt mycket större på vänsterkanten. Incels finns (på både vänster och höger, mest bland muslimer) för att staten har förbjudit sexköp. Män mår inte bra av att inte få sex. Muslimska män löser sitt problem genom att köpa sex ändå för att dom skiter i lagen, medan svenskar är mer laglydiga och därmed inte får något.
Dessutom hatar kvinnor män också, min erfarenhet är att fler kvinnor hatar män än tvärtom. Den problematiken finns och är verklig. Hur kvinnor t.ex. gör det omöjligt för vissa män att behålla sina jobb. Ni skapar drama på arbetsplatserna runt dessa män som sedan råkar illa ut av företaget.
OnT: Hur gick det med det tredje offret som det pratades om igår undrar jag?