2022-03-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimosa123
Säger inte mycket men har iaf hittat några Religionslärare på skolan:
M*ria Gr*en. * = a, e
(kommenterat händelsen på sin fb så är inte bo)

Sus*nne Ekent*ft. * = e, o

I*lda Arw*nd. * = a
Borde stått lärare i pressen. Jobbar man inom elevhälsa eller administration/syo på en skolan kan man nu beskrivas som anställd på skolan.
Citera
2022-03-22, 10:28
Medlem
[quote=f30malmo|79601594]Latinskolan har ett gott rykte i sig, krävs ganska höga grundskolebetyg för att komma in där, men jag har hört från osäkra källor (föräldrar t

Riktigt stor också med humanistisk inriktning..blev förvånad att det är så stor aktivitet där kväller - även helger? verkar som det är "mer än en skola för vissa"
Senast redigerad av popll 2022-03-22 kl. 10:30.
Citera
2022-03-22, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Av någon anledning kom jag att tänka på dig. Ni har liknande bilder och du ser ut som honom. Riktiga skånebondegener

(Innan mod ger mig varning så har personen jag svarar själv outat sig i trådar)

Jag tror inte på incelteorin. Ska man mörda som incel så mördar man unga kvinnor i flertal. Inte 50 åriga kärringar som jobbar som lärare. Sannolikt har GM varit i fejd med lärarna

Våld mot kvinnor har inget med ålder att göra. En man pga av sitt kön har högre värde.
Citera
2022-03-22, 10:29
Medlem
Han har tappat 8 vänner på Facebook sedan han pekades ut. Från 58 till 50. Minskning på 20%. När till och med hans farbror tar bort honom på Facebook för att han inte vill bli associerad med Fabian så står det bortom all tvivel att Fabian är GM.
Citera
2022-03-22, 10:30
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Lägg ner bara. En 18-åring som ännu går i skolan kan inte vara en "incel". Shit vad urvattnat det begreppet blivit. Vi lär nog fram fler uppgifter allt eftersom vad som egentligen hänt.

Varför kan inte en 18-åring vara en incel? Hade han gjort det i islams namn hade alla kallat honom islamist.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Sånt här förekom aldrig när jag gick i skolan när jag var ung.

Vad har hänt med Sverige ?

Ungdomar som borde haft bra förutsättningar, - flippar ut och mördar....

Jag tänker ju direkt att en del insjuknar i schizofreni, gör elaka befallande röster, i tonåren, och kanske inte fått rätt hjälp som kontakt med psykiatrin och behandling ? Men som sagt, det vet vi inte här än.

Samhället är ruttet idag. Vi lever trots allt i en clownvärld där allting har varit upp och ner de senaste 15 åren.

Unga män ser inget syfte med sina liv. Makthavarna har verkligen satt sig själva och oss andra i en mycket besvärlig situation.

Arga unga män utan livsglädje = lycka till
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Om det är den person ni skriver om som är MGM så är han karatenisse

https://www.trelleborgskarateklubb.s...bian-cederholm
Kolla jackan:

https://www.sydsvenskan.se/2020-12-0...-i-klassrummet

Om MGM heter FC så är det han i länken eftersom det endast finns en person (över 15 år) i Sverige som heter så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fartgun
Det har jag inte heller hävdat. Men det kan vara rimligt isf ja. Har det kommit fram i vilken situation han mötte offren?
Bara MGM som larmat 112? Han och dom två avlidna som träffas bara?
Citera
2022-03-22, 10:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ser ut som en fruktansvärt ensam person att döma av sina bilder. Tränar ensam och lägger upp bilder på egna skisser som knappt for några likes. Nog fan är det en riktig eremit vi har att göra med.

Karate tränar man dock inte ensam, om han nu gjorde det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevaraNordenRent
Han bor i Trelleborg. Malmö är ingen jobbig stad om man vill leva som nyttig medborgare. Det verkar som du börjar tycka synd om yxmördaren. Nej det är em riktig skit!

Tycka synd om är fel ord - men jag grunnar på psykologin bakom dådet.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Jäkla drag i den där skolan, inte första gången man hört talas om den. Verkar vara rötägg till lärare av vad man har hört. Så ingen överraskning att nån gick bärsärkargång.
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll

Riktigt stor också med humanistisk inriktning..blev förvånad att det är så stor aktivitet där kväller - även helger? verkar som det är "mer än en skola för vissa"

De har en stor musikprofil framför allt, de brukar vara ganska duktiga. Det var väl säkert dessa elever som övade på kvällen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in